Gå til innhold

Mannen har vært utro, fortelle den andre parten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ønsket å vite det. Uansett hva annet vi sleit med, så hadde jeg ønsket å vite om min mann var utro. 

Helt enig. Sviket hadde vært større om jeg var den siste som fikk det å vite. Det er også relevant i forhold til at de allerede har problemer. Den løsningen de evt kommer fram til uten at han vet er jo bygd på løgn.

 

Jeg hadde ikke vært i tvil om jeg skulle fortelle dette til denne mannen.

Anonymous poster hash: c82ec...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du syntes det var greit om det var motsatt? At hennes mann visste og du ikke?

Hordan ville du likt at 3 utav 4 visste om en utroskap som du også på en måte er innvolvert i.

 

 



Anonymous poster hash: e7441...110
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt dette. De fleste svar her minner om kjerrinh skvalder som en burde holde seg for god til.

Utrykket det en ikke vet har en ikke vondt av burde flere legge seg på minnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er avslørt i utroskap. Jeg jobber meg gjennom det. Jeg vurderer frem og tilbake om jeg skal fortelle det til mannen til hun min mann var utro med, eller ikke. Jeg går i det ene øyeblikket å tenker at han fortjener å vite. I det andre øyeblikket tenker jeg at det er egentlig ikke min sak å avsløre utroskapen for det paret. Kvinnen min mann har vært utro med har bedt innstendig om at jeg ikke skal si noe til mannen fordi at de har nok å stri med?

Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Hvordan hadde du følt det hvis det var hennes mann som avslørte utroskapet ovenfor henne, og din mann ba inderlig om at de ikke måtte fortelle det til deg? Hvis du hadde gått uvitende? Ville du at mannen hennes skulle fortalt deg det? Hvis ja, fortell mannen hennes om utroskapet

Anonymous poster hash: b6831...bf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du følt det hvis det var hennes mann som avslørte utroskapet ovenfor henne, og din mann ba inderlig om at de ikke måtte fortelle det til deg? Hvis du hadde gått uvitende? Ville du at mannen hennes skulle fortalt deg det? Hvis ja, fortell mannen hennes om utroskapet

Anonymous poster hash: b6831...bf9

Tja, jeg har det ikke så veldig bra nå, etter jeg fikk vite det. Hadde jeg ikke visst om det så hadde jeg ikke hatt så vondt som nå. Så jeg er jammen ikke sikker, for dette er ikke noe særlig i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du syntes det var greit om det var motsatt? At hennes mann visste og du ikke?

Hordan ville du likt at 3 utav 4 visste om en utroskap som du også på en måte er innvolvert i.

Anonymous poster hash: e7441...110

Om jeg ikke visste så kunne jeg ikke vite at 3 av 4 visste om det. Og jeg ville ikke hatt det så vondt som nå. Slik situasjonen er nå kunne jeg gjerne tenkt å ikke visst noen ting og levd lykkelig uvitende. Det er vel derfor jeg er så i tvil på å fortelle det til han mannen.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke visste så kunne jeg ikke vite at 3 av 4 visste om det. Og jeg ville ikke hatt det så vondt som nå. Slik situasjonen er nå kunne jeg gjerne tenkt å ikke visst noen ting og levd lykkelig uvitende. Det er vel derfor jeg er så i tvil på å fortelle det til han mannen.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Jeg ser hva du tenker, det er faktisk mange som ønsker og leve uvitende om utroskap enn sitte føle på det!

Du må nesten følge magefølelsen, men på mange måter syntes jeg at man burde vite.

Har de barn?

Kan godt være at hennes sidesprang har noe med konfliktene dem alt har på bordet.

Uansett så ta tiden til hjelp, dette er tøft og gjennomgå.

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen hennes får greie på det, er sjansen stor for at det vil eskalere forholdet mellom din mann og denne dama.

Anonymous poster hash: 0b0f1...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er avslørt i utroskap. Jeg jobber meg gjennom det. Jeg vurderer frem og tilbake om jeg skal fortelle det til mannen til hun min mann var utro med, eller ikke. Jeg går i det ene øyeblikket å tenker at han fortjener å vite. I det andre øyeblikket tenker jeg at det er egentlig ikke min sak å avsløre utroskapen for det paret. Kvinnen min mann har vært utro med har bedt innstendig om at jeg ikke skal si noe til mannen fordi at de har nok å stri med?

Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

 

Ikke sagt en skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann er utro da mener de fleste kvinner at man skal si det til kona.

 

Om en kvinne er utro da mener de fleste kvinner at man ikke skal si noe.

 

 

 



Anonymous poster hash: d9cd7...380
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener å få vite det om partneren er utro syns jeg.

Mulig jeg er rar her, og veldig preget av sviket. Men jeg hadde som skrevet tidligere følt det var bedre å ikke vite noe.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rettferdighetsgrunnlaget er at mannen får vite det. Ingen har rett til å holde tilbake slik informasjon. Mannen har rett til å velge selv om han vil være med henne eller ikke. Han fortjener ikke å bli ført bak lyset. Hans liv. Hans avgjørelse.

Anonymous poster hash: 668e7...04e

Da er det kanskje hans valg å vite om han vil vite også?

Å braute seg på ham med snakk fra den forsmådde kvinnen på andre siden fratar ham det valget.

 

Er det du som skal bestemme om han vil vite? Hvem er du til å frata hans kone muligheten til eventuelt å fortelle ham, når tiden er moden og situasjonen passende?

Hvem er du som mener det er din plikt å frata både ham og hans kone valget om å selv bestemme hvorvidt han vil vite?

Anonymous poster hash: ff841...b3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er rar her, og veldig preget av sviket. Men jeg hadde som skrevet tidligere følt det var bedre å ikke vite noe.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

 

Jeg prøver, men klarer ikke å forstå hvorfor man vil være narren i eget liv. :vetikke:

Selfølgelig hadde du det bedre (med deg selv) før du fikk vite dette.

Men idyllen var falsk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Da er det kanskje hans valg å vite om han vil vite også?

Å braute seg på ham med snakk fra den forsmådde kvinnen på andre siden fratar ham det valget.

 

Er det du som skal bestemme om han vil vite? Hvem er du til å frata hans kone muligheten til eventuelt å fortelle ham, når tiden er moden og situasjonen passende?

Hvem er du som mener det er din plikt å frata både ham og hans kone valget om å selv bestemme hvorvidt han vil vite?

Anonymous poster hash: ff841...b3c

 

Når det gjelder hans kone så har hun mistet absolutt alle krav. Hun fortjener alt hun får. Det var ikke TS som ba om å komme i denne situasjonen. At denne homewrecker dama ikke vil bli stilt til ansvar for egne handlinger og fortsette lurerspillet uten konsekvenser er forståelig.

 

Men fullstendig irrelevant. Hun har gitt avkall på "retten" til å holde dette hemmelig og at TS skal være lojal og love og holde kjeft!?!?!  mulig jeg er enkel her men her det bare å "gruse" den dama så det holder.

 

Faktisk vil jeg foreslå at hun later som hun vipper litt frem og tilbake og lar henne vite at forholdet hennes kan gå til helvete....eller ikke. Etter å ha stekt henne over en lav flamme lenge kan hun f.eks gi inntrykk av at hun vil holde kjeft. bare for at hun skal føle lettelse og endelig slippe unna. For 3 dager etter blåse historien slik at hun får hele dritten i trynet.

 

She drew first blood...som den store poeten John Rambo utrykte det.

 

Den derre oppføre seg voksen og ansvarlig osv osv. TS bad ike om dette, de ødela hennes hverdag. La dem rulle i sin egen dritt...

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er rar her, og veldig preget av sviket. Men jeg hadde som skrevet tidligere følt det var bedre å ikke vite noe.

Anonymous poster hash: 272ed...7e3

Dette kommer til å bli bedre, som alt annet i livet! Nå har du fått vite det, og det er første steget mot en løsning. Det kan hende du vil se annerledes på det om en stund, når dette ikke er så ferskt og vondt lenger. Men jeg lover deg at det blir bedre. Nå kan du og mannen din finne ut av ting med alle kortene på bordet. Lykke til

Anonymous poster hash: 699ab...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når det gjelder hans kone så har hun mistet absolutt alle krav. Hun fortjener alt hun får. Det var ikke TS som ba om å komme i denne situasjonen. At denne homewrecker dama ikke vil bli stilt til ansvar for egne handlinger og fortsette lurerspillet uten konsekvenser er forståelig.

 

Men fullstendig irrelevant. Hun har gitt avkall på "retten" til å holde dette hemmelig og at TS skal være lojal og love og holde kjeft!?!?!  mulig jeg er enkel her men her det bare å "gruse" den dama så det holder.

 

Faktisk vil jeg foreslå at hun later som hun vipper litt frem og tilbake og lar henne vite at forholdet hennes kan gå til helvete....eller ikke. Etter å ha stekt henne over en lav flamme lenge kan hun f.eks gi inntrykk av at hun vil holde kjeft. bare for at hun skal føle lettelse og endelig slippe unna. For 3 dager etter blåse historien slik at hun får hele dritten i trynet.

 

She drew first blood...som den store poeten John Rambo utrykte det.

 

Den derre oppføre seg voksen og ansvarlig osv osv. TS bad ike om dette, de ødela hennes hverdag. La dem rulle i sin egen dritt...

Anonymous poster hash: e12d9...5d5

 

Og på hvilken måte mener du at å frata den andre kvinnens mann hans muligheter til selv å kunne velge å vite eller ikke vite vil gjøre TS godt?

 

Du snakker om hevn her. Men ser du at den såkalte 'hevnen' du snakker om er din måte å drepe andre (hennes mann) for å tro du selv får sjelefred?

 

Så du mener at fordi TS har det vondt så fortjer den andre kvinnes mann å gjennomgå den samme smerten?

Han skal lide for sin konses feiltrinn? Og du vet ikke om det var hun som tok initiaitivet overfor TS mann, eller om det var han som tok initiataivet overfor den andre kvinnen.

Å spekulere på det er ikke annet enn selvpining, men noen liker jo å pine seg selv mest mulig og å trekke andre med seg ned i den samme smerten.

 

Hva har den andre kvinnens mann gjort som gjør at du mener han fortjener å bli påført smerte fordin kones feiltrinn?

Og vil det gagne TS å drive pining av den andre kvinnen? Du vet forøvrig helelr ikke om den andre kvinnes mann kan komme til å påføre TS mann smerte som et resultat av den informasjon du ønsker å påtvinge ham.

 

Det er tydeligvis mye viktigere å pådytte andre mennesker ens egen smerte og såkalte 'rettferdighet' enn å rydde opp i eget forhold, eller?

Anonymous poster hash: ff841...b3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...