Gå til innhold

Er det min skyld at han var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Småbarnsperiode og jeg er veldig sliten.Han jobber mye og er ganske opptatt av egne interesser.Jeg ønsker han mer hjemme sammen med oss som familie.Lite sex har det kansje vært i det siste,men føler meg som sagt sliten.Har også blitt sur til tider hvor han har vært mye fraværende.Har oppdaget at han på en jobbreise har vært utro med ei dame.Han hadde altså tatt av seg ringen på fingeren å "sjekket " henne opp. Ikke vil han prate om dette. Hold på å bli gal!Vet ikke om jeg holder ut. Han har sagt at det er min skyld at han var utro pga lite sex og jeg krever for mye av han.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Småbarnsperiode og jeg er veldig sliten.Han jobber mye og er ganske opptatt av egne interesser.Jeg ønsker han mer hjemme sammen med oss som familie.Lite sex har det kansje vært i det siste,men føler meg som sagt sliten.Har også blitt sur til tider hvor han har vært mye fraværende.Har oppdaget at han på en jobbreise har vært utro med ei dame.Han hadde altså tatt av seg ringen på fingeren å "sjekket " henne opp. Ikke vil han prate om dette. Hold på å bli gal!Vet ikke om jeg holder ut. Han har sagt at det er min skyld at han var utro pga lite sex og jeg krever for mye av han.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

Nei det er overhodet ikke din skyld at han velger å være utro...Hvis han hadde det så ille burde han hatt baller nok til å forlate deg før han var utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er definitivt ikke din skyld. Han er en dritt. Ikke nok med at han er utro, han er også patetisk nok til å gi deg skylda for det.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal det være din skyld? hadde han gjort mer hjemme så hadde kanskje ikke du vært så sliten? så han kan fint ta skylda for det sjøl ja. det at han ikke kan passe på pikken sin har ikke noe med deg å gjøre. fy for en mann.....



Anonymous poster hash: 72384...0ea
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hans feil at han var utro, men du satte han jo i en rimelig dårlig situasjon. Være i et dårlig forhold, være utro på en jobbreise eller å dumpe deg(som også hadde gått ut over ungen).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier at mannen din er fraværende, jobber mye og dyrker egne interesser. Du er mye sliten pga småbarnsperiode, han VELGER å være utro, og mener det er din skyld? Og du kjøper den?

 

Ærlig talt...hvordan tenker du egentlig om deg selv?

 

Har han tatt opp dette med mangel på nærhet?

 

Istedenfor å dyrke egne interesser kan han begynne å bidra mer på hjemmefronten så du får mer overskudd. 

Å gi deg skylda, er utrolig respektløst, og det skal du IKKE godta!

 

Ta avstand, vis en reaksjon! Vil han fortsatt ha deg? Vil du ha han?



Anonymous poster hash: bda56...a35
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Altså noen trenger sex for at forholdet skal fungere, og for å ikke bli nedfor. Når kvinner nekter sex eller sjelden vil ha sex og driver med i dag har du ikke fortjent sex du må gjøre noe for å fortjene det, da skjønner jeg godt at de går til andre for å få sex. Skjønner ikke at det går an å være for sliten for sex. For sliten for å vise kjærlighet og elske med kjæresten? WTF! 

 

Ellers er jeg i mot utroskap. Skjønner ikke at de som har et godt forhold og har mye sex er utro! 

 

Han kunne i det minste sagt i fra til deg før han gikk til andre.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsperioder er unntakstilstand og det er IKKE din skyld! Han er ikke mann nok til å takle famile og ansvaret det fører med seg. Klart det er mindre sex en periode! Man klarer ikke ALT på en gang!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at mannen din er fraværende, jobber mye og dyrker egne interesser. Du er mye sliten pga småbarnsperiode, han VELGER å være utro, og mener det er din skyld? Og du kjøper den?

Ærlig talt...hvordan tenker du egentlig om deg selv?

Har han tatt opp dette med mangel på nærhet?

Istedenfor å dyrke egne interesser kan han begynne å bidra mer på hjemmefronten så du får mer overskudd.

Å gi deg skylda, er utrolig respektløst, og det skal du IKKE godta!

Ta avstand, vis en reaksjon! Vil han fortsatt ha deg? Vil du ha han?

Anonymous poster hash: bda56...a35

Enig!

Unnskyld meg, men han mannen din er rett og slett ynkelig, TS. Prioriterer seg selv og sine interesser, driter i familien og overlater alt ansvar til deg og er frekk nok til å legge skylden på deg for at han er utro.. Ikke finn deg i denne respektløse ansvarsfraskrivelsen hans lenger.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsperiode og jeg er veldig sliten.Han jobber mye og er ganske opptatt av egne interesser.Jeg ønsker han mer hjemme sammen med oss som familie.Lite sex har det kansje vært i det siste,men føler meg som sagt sliten.Har også blitt sur til tider hvor han har vært mye fraværende.Har oppdaget at han på en jobbreise har vært utro med ei dame.Han hadde altså tatt av seg ringen på fingeren å "sjekket " henne opp. Ikke vil han prate om dette. Hold på å bli gal!Vet ikke om jeg holder ut. Han har sagt at det er min skyld at han var utro pga lite sex og jeg krever for mye av han.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

Herregud, så fælt. Vet ikke hva som er verst, utroskapen, eller det at han blir sint på deg og gir deg skylden for det. Ikke mye dårlig samvittighet i han fyren der, nei! Tviler egentlig på at det er første gangen, da hadde han nok kjent litt mer anger... Beklager å si det. "Han jobber mye og er ganske opptatt av egne interesser". Høres ikke ut som han er så glad i familielivet, og takler tydeligvis ikke de helt normale forventningene du har til han om å delta litt mer.

Føler med deg, håper du kommer gjennom dette her på best mulige måte.  :blomst:

Anonymous poster hash: 0385f...3de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust! Bruker klassikeren det er din skyld jeg er utro fordi du gir meg for lite sex! Rett og slett en idiot og overhode ikke din skyld!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke din skyld i det hele tatt. Han skulle lagt interessene sine til side på lik linje med deg. Han skulle stilt opp like mye for barna som det du Gjør. Når man har barn kommer egne interesser sist. Og for å kunne dyrke noe av dette på hver deres kant krever det at begge samarbeider om barna. Det er et felles prosjekt noe ikke han har skjønt. Så klart du er sliten. Du Gjør jo nesten alt alene virker det som. Hadde han gitt det han skulle hadde du ikke vært så sliten. Men han tenker kun på seg og sitt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mannen der eier ikke skam!

Jeg hadde nok gått på bakgrunn av at han ikke tok skyld, sier mye om han!

Anonymous poster hash: fc9f3...379

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.Vet jeg aldri kommer til å stole på han igjen. Og han vise ikke tegn på anger heller,så kansje det er hans måte å gjøre det slutt med meg på? TS

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.Vet jeg aldri kommer til å stole på han igjen. Og han vise ikke tegn på anger heller,så kansje det er hans måte å gjøre det slutt med meg på? TS

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

Jeg hadde dumpet han!

Ikke klamre deg fast i noe som ikke er til å stole på.

Han tar det så lett dermed så er det ikke noe du kan jobbe med.

Anonymous poster hash: fc9f3...379

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke din feil i det hele tatt,menn er menn og de er ofte utro

Men de må ha ei dame å pule på. Damer er også utrovi samme grad. Dumt av deg å gjøre dette til en kjønnskamp

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å være utro, men å i tillegg ikke ville snakke om det etterpå og attpåtil legge skylden på deg..!

 

Jeg lurer på om det at han ikke unnskylder seg og gjør alt for å gjøre dette godt igjen er et tegn på at han for tiden er såpass lei at han nesten er ferdig med hele forholdet. Eller så tror han at han har deg uansett, at han kan gjøre hva han vil, men du vil fremdeles være der?

 

Jeg kunne nok kommet over utroskap, men da måtte han jo lagt seg flat og gjort meg trygg på at han elsket meg og alt dette her. Virker som mannen din gir blanke faen, for å si det rett ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hans feil at han var utro, men du satte han jo i en rimelig dårlig situasjon. Være i et dårlig forhold, være utro på en jobbreise eller å dumpe deg(som også hadde gått ut over ungen).

 

Er det kun en person sitt ansvar å skape et godt forhold? Såvidt jeg ser var han mest opptatt av å pleie sine egne interesser mens hun satt sliten hjemme alene med ungen. Det er jo egentlig hun som hadde fortjent å ha et sidesprang, når jeg tenker meg om...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke din feil! Om han har vært fraværendes og dyrket egne interesser utenom jobb og overlatt alt av ansvar til deg, skjønner jeg at du blir utslitt. Han burde vært villig til å delt litt mer av sin fritid på å avlaste deg slik at du kunne kommet deg til hektene igjen du også.

 

Og til en over her: Ja, det går annt å være for sliten til å ha sex, spesielt om man opplever kjæresten/samboeren som en smule egoistisk dersom han ikke vil være med på å avlaste i småbarnsperioden. TS trenger nok litt friperioder selv til å gjøre hva hun vil også, ikke bare mannen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...