Gå til innhold

Kaotisk forhold til eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sliten over samboeren min, siden han ikke har orden på livet sitt, måtte jeg be han om å flytte ut.

Men har savnet han. Alt føltes så tomt uten han i mitt liv. Så derfor har jeg fortsatt kontakten med han. Han har kommet på besøk til meg og vi har hatt det mye bedre sammen etter han flyttet ut.

Men plutselig oppdaget jeg at han hadde fått seg ny dame, noe han ikke ville innrømme ovenfor meg til å begynne med.

Jeg sa til han at vi blir nødt til å kutte kontakten etter dette, komme oss videre. Men han har villet at vi skal fortsette kontakten, sier at han bare vil ha meg.

Jeg har flyttet og leier leilighet med en person, så jeg har sagt at det ikke blir aktuelt at han flytter inn til meg. Men at jeg kan gi han en sjanse til om han finner seg et nytt sted å bo, skaffer seg jobb etc.

Nå i helgen har han flyttet ut fra henne, tatt med seg alle de få sakene og flyttet ut med en venninne på hotell? Han sier at venninnen hadde oppfordret han til det fordi hun mener at hun ikke er bra nok for han. Begrunnelsen til at dem bor på hotell nå er fordi hun pusser opp leiligheten. Hun har visstnok god råd fordi hun har arvet penger. Han går på nav.

Saken er at han også holder skjult for for henne at han har kontakt med meg, jeg spør han hvorfor, svarer han fordi at jeg har såret han. Hun ser jo ting kun fra hans ståsted. Han bør forsvare meg og innrømme at han har skapt situasjonen selv.

Han lyver til henne, hun etterlyste i dag han var hos meg i dag. «hvor er du???» skrev hun på fb.

Har spurt venninnen hans om de har et forhold men hun sier at de kun er venner. Jeg vet at begge har slitt med rusmisbruk og frykter at de har fått en sprekk og

ruset seg i helgen.

Noe er riv ruskende galt her. Og jeg synes at det virker som han utnytter henne fordi han ikke har penger selv. Han sa at han så på dette som en mulighet å komme seg ut av forholdet.

Jeg stoler ikke på han.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt kontakten.

Ja det er nok best, han kontaktet meg kl 18 i dag og spurte om han kan komme til meg. Kl er nå 21.20 og har ikke hørt et kvekk fra han. Løgn og fanteri....

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk mer tid på han. Han oppfører seg veldig egoistisk, og det kommer han neppe til å slutte med. Det er vanskelig å gi slipp, men måten han behandler deg på er ikke fin. Måten han behandler den andre dama på er heller ikke noe godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du Ts, skrive alt dette i åpningsinnlegget, og fortsatt lure på om han er noe som helst å samle på?

Fyren er en parasittisk player.

 

Og i tillegg evner du bli såra over at han ikke kom til tiden osv.

 

Nei du, denne fyren har seg der han kan bli tatt vare på, verken mer eller mindre.

 

Oppskriften på en loser, det du presenterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bruk mer tid på han. Han oppfører seg veldig egoistisk, og det kommer han neppe til å slutte med. Det er vanskelig å gi slipp, men måten han behandler deg på er ikke fin. Måten han behandler den andre dama på er heller ikke noe godt tegn.

Ja jeg blir helt sliten. Han er helt lost.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du Ts, skrive alt dette i åpningsinnlegget, og fortsatt lure på om han er noe som helst å samle på?

Fyren er en parasittisk player.

Og i tillegg evner du bli såra over at han ikke kom til tiden osv.

Nei du, denne fyren har seg der han kan bli tatt vare på, verken mer eller mindre.

Oppskriften på en loser, det du presenterer.

Ja....blir nesten fristet til å fortelle moren hans hva han driver med, men lar være. Hva hjelper det?

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....blir nesten fristet til å fortelle moren hans hva han driver med, men lar være. Hva hjelper det?

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Hvorfor skal du fortelle det til henne? Har han et nært forhold til moren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du fortelle det til henne? Har han et nært forhold til moren sin?

Nei, de har et forhold og hun blir bare bekymret over rotet hans. Ikke noe vits. Hun får ikke gjordt noe med det.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har et forhold og hun blir bare bekymret over rotet hans. Ikke noe vits. Hun får ikke gjordt noe med det.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Hun får vel ikke gjort noe med hvordan hennes voksne sønn oppfører seg mot damer nei, dessverre. Har du et forhold til moren hans forresten? Hvis dere hadde vært veldig nære, så kunne du jo tatt en liten prat med henne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får vel ikke gjort noe med hvordan hennes voksne sønn oppfører seg mot damer nei, dessverre. Har du et forhold til moren hans forresten? Hvis dere hadde vært veldig nære, så kunne du jo tatt en liten prat med henne uansett.

Jeg og moren hans har hatt en god tone og vi har både møttes og hatt samtaler. Hun har syntes at jeg er bra for han. Men føler ikke for å ringe henne.Hun blir sliten av rotet hans. Både jeg og hans nåværende «kjæreste» sitter å lurer på hva han driver med på hotell med venninne og vi lurer på om han ruser seg. Kanskje jeg kan gi nummeret til hans «nåværende» kjæreste. Hun firtalte meg at moren har invitert dem på middag nå i august.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og moren hans har hatt en god tone og vi har både møttes og hatt samtaler. Hun har syntes at jeg er bra for han. Men føler ikke for å ringe henne.Hun blir sliten av rotet hans. Både jeg og hans nåværende «kjæreste» sitter å lurer på hva han driver med på hotell med venninne og vi lurer på om han ruser seg. Kanskje jeg kan gi nummeret til hans «nåværende» kjæreste. Hun firtalte meg at moren har invitert dem på middag nå i august.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Gi nummerert til moren til hans nåværende kjæreste

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi nummerert til moren til hans nåværende kjæreste

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Har snakket med hans nåværende kjæreste og hun har heller ikke hørt fra han. Har gitt nummeret til henne nå.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og moren hans har hatt en god tone og vi har både møttes og hatt samtaler. Hun har syntes at jeg er bra for han. Men føler ikke for å ringe henne.Hun blir sliten av rotet hans. Både jeg og hans nåværende «kjæreste» sitter å lurer på hva han driver med på hotell med venninne og vi lurer på om han ruser seg. Kanskje jeg kan gi nummeret til hans «nåværende» kjæreste. Hun firtalte meg at moren har invitert dem på middag nå i august.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt han. Nå kan noen annen ta seg av han og de problemene han fører med seg, så kan du kose deg og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Skjønner virkelig ikke hvorfor moren skal bli involvert i dette.

Barn bor hjemme,blir oppdratt og tatt hånd om til de flytter ut.

Da er det nettopp meningen at de skal ordne livet sitt selv,og ikke bli rådgivere eller dratt inn i deres liv,og ihvertfall ikke av deres partnere! UFF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt han. Nå kan noen annen ta seg av han og de problemene han fører med seg, så kan du kose deg og slappe av.

Siste nytt! Venninnen hans flyktet fra hotellet fordi han ble paranoid. Hun føler seg utnyttet og brukt. Hun innrømmet at de hadde ruset seg og hatt sex. Hans nåværende kjæreste hentet han på hotellet. Var visst masse sprøyter i søpla. Han vil ikke inrømme at de har hatt sex og sier at venninnen som har betalt alt er usexy. Det sier jo litt om han. Hans nåværende kjæreste sier at hun ikke tar han tilbake med det samme. Jeg kommer ALDRI til å ta han tilbake etter dette! Vil ikke ha kontakt med han.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt! Venninnen hans flyktet fra hotellet fordi han ble paranoid. Hun føler seg utnyttet og brukt. Hun innrømmet at de hadde ruset seg og hatt sex. Hans nåværende kjæreste hentet han på hotellet. Var visst masse sprøyter i søpla. Han vil ikke inrømme at de har hatt sex og sier at venninnen som har betalt alt er usexy. Det sier jo litt om han. Hans

nåværende kjæreste sier at hun ikke tar han tilbake med det samme. Jeg kommer ALDRI til å ta han tilbake etter dette! Vil ikke ha kontakt med han.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Bra at du ikke vil ha kontakt, og at du aldri vil ta ham tilbake. Det gjør med glad å lese. Også bra at du har kontakt med den nye kjæresten, så kan dere støtte hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du ikke vil ha kontakt, og at du aldri vil ta ham tilbake. Det gjør med glad å lese. Også bra at du har kontakt med den nye kjæresten, så kan dere støtte hverandre.

Takk Rosaboble. Men nå har venninnen fra hotellet begynt å ringe meg og etterlyse han. Han sier til henne at han nå er hos en gammel mann. Føler at jeg nå må være støttekontakt for alle disse kvinnene han utnytter. Ba henne høre selv med hans nåværende kjæreste hvor han er. Herregud for et mess sier jeg bare. Nå kan dem to krangle så mye de vil om han. Han er jo ikke noe å samle på i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sliten over samboeren min, siden han ikke har orden på livet sitt, måtte jeg be han om å flytte ut.

Men har savnet han. Alt føltes så tomt uten han i mitt liv. Så derfor har jeg fortsatt kontakten med han. Han har kommet på besøk til meg og vi har hatt det mye bedre sammen etter han flyttet ut.

Men plutselig oppdaget jeg at han hadde fått seg ny dame, noe han ikke ville innrømme ovenfor meg til å begynne med.

Jeg sa til han at vi blir nødt til å kutte kontakten etter dette, komme oss videre. Men han har villet at vi skal fortsette kontakten, sier at han bare vil ha meg.

Jeg har flyttet og leier leilighet med en person, så jeg har sagt at det ikke blir aktuelt at han flytter inn til meg. Men at jeg kan gi han en sjanse til om han finner seg et nytt sted å bo, skaffer seg jobb etc.

Nå i helgen har han flyttet ut fra henne, tatt med seg alle de få sakene og flyttet ut med en venninne på hotell? Han sier at venninnen hadde oppfordret han til det fordi hun mener at hun ikke er bra nok for han. Begrunnelsen til at dem bor på hotell nå er fordi hun pusser opp leiligheten. Hun har visstnok god råd fordi hun har arvet penger. Han går på nav.

Saken er at han også holder skjult for for henne at han har kontakt med meg, jeg spør han hvorfor, svarer han fordi at jeg har såret han. Hun ser jo ting kun fra hans ståsted. Han bør forsvare meg og innrømme at han har skapt situasjonen selv.

Han lyver til henne, hun etterlyste i dag han var hos meg i dag. «hvor er du???» skrev hun på fb.

Har spurt venninnen hans om de har et forhold men hun sier at de kun er venner. Jeg vet at begge har slitt med rusmisbruk og frykter at de har fått en sprekk og

ruset seg i helgen.

Noe er riv ruskende galt her. Og jeg synes at det virker som han utnytter henne fordi han ikke har penger selv. Han sa at han så på dette som en mulighet å komme seg ut av forholdet.

Jeg stoler ikke på han.

Anonymous poster hash: 9ea91...ce4

Jeg blir helt målløs over at det finnes så mange damer som vil ha sånne losere......

Anonymous poster hash: 2525f...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...