Gå til innhold

Male utemøbler


mortetre

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å male om noen hvite, halvveis utslitte utendørs møbler. Er det noen som har tips om hviken malig som bør brukes og vet om noen stilige farger som de har erfaring med selv? Kunne tenkt meg noe sprekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har god erfaring med Drygolin dør- og vindusmaling. Den er beregnet på glatte flater (i motsetning til vanlig panel). Finnes i 3-liters dunk.

Malte nå sist i en grønnfarge "urtegård" eller "urtehage". Var litt skeptisk i begynnelsen, for det er en litt spesiell farge, men har blitt veldig fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Dawn

Mørk grå er veldig fint .. jeg har mine hagemøbler malt mørk grå og blir ikke lei av fargen. Men det kommer selvsagt an på hvilke farge du har på huset og hvilken type hus du har ..

Men som andre sier her så skal du bruke maling som er beregnet på dører og vinduer ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt hvitt. Nå begynner jeg å føle for litt mer farger igjen. Grått er stilrent og fint ja. Tenkte også på en matt svartfarge, men det er ikke akkurat noen oppfriskende farger... Kanskje lilla eller rødt hadde vært noe:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...