Gå til innhold

Hvem bryr seg


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 meeehhh. Tror ikke at jeg gidder.



Anonymous poster hash: ebbfe...832
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt finne på å si til unger at "nei,nei, sånt gjør vi ikke"! - uansett om foreldrene er tilstede eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg hadde ikke turt å blande meg inn i den unge saken men han som mishandler dama si. Fy faen, jeg hadde blitt så provosert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk glipp av det. :( Noen som vet om og når det går i reprise? Fant ingenting da jeg søkte.

Men ny programleder? Var det noe bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Gikk glipp av det. :( Noen som vet om og når det går i reprise? Fant ingenting da jeg søkte.

Men ny programleder? Var det noe bra da?

Klokka 14 i morgen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så pinlig for han fyren som bare ble sittende under røyken! Han var jo tross alt den eneste ekte personen som ble sittende hele tiden

Anonymous poster hash: 9dff7...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe at disse menneskene satt i over 7 minutter mens brannalarmen gikk, og enda verre at de ikke en gang reagerte når røyken kom inn! Jeg ble helt sjokkert! Rett og slett provosert. Har det virkelig blitt sånn i samfunnet vårt at vi er SÅ redd for å skille oss ut? Det er snakk om liv og død her, men så skal man sitte å tenke på hva andre mener hvis du går når brannalarmen ringer? ER FOLK DUMME?? Til og med når røyken kom inn og han fyren sa det kom inn mye røyk, så presterer hun ene jenta å si "tror vi skal vente til det kommer noen".. ER DU DUM? Herregud :murvegg:

Hadde det vært meg hadde jeg gått på flekken, driti langt i om jeg hadde skilt meg ut. Man vet aldri, og hvis det hadde vært ekte, hadde nok disse menneskene på hvem bryr seg vært i nokså stor fare.


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så pinlig for han fyren som bare ble sittende under røyken! Han var jo tross alt den eneste ekte personen som ble sittende hele tidenAnonymous poster hash: 9dff7...a71

Det var en person til som ble sittende, men hun/han var sladdet.

Anonymous poster hash: 31cd3...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk glipp av det. :( Noen som vet om og når det går i reprise? Fant ingenting da jeg søkte.

Men ny programleder? Var det noe bra da?

Jeg synes den nye programlederen hadde et mye mer behagelig vesen enn den forrige så jeg er fornøyd med byttet. Føler også at de venter lengre nå før de bryter inn, i forrige sesong kom de jo busende frem med kamerateamet med en gang noen reagerte.

Anonymous poster hash: 31cd3...5eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Uff, jeg får vondt av hun dama med downs som blir behandlet slik i neste episode :( Jeg vet det er skuespill men det er fortsatt trist å se på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke at folk kan synes mennesker med downs syndrom er ekle eller mindre verdt enn oss "vanlige"...:klo:. De er mennesker de også, med en uheldig sykdom. Virker som mange tror de er smittefarlige (mtp på at hun med downs tok på pølsa til hun som skulle kjøpe den, og hun damen spurte opp til flere ganger om hun hadde vaska seg på henda). Jeg får så vondt av de! Godt å se mange brydde seg på bensinstasjonen :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt at de unge guttene forsvarte damen med DS. 
Jobber med mennesker som har DS, og det er skremmende hva mennesker "utenifra" sir og blikk de sender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg hadde steppa inn med hun med downs som ble behandlet slik. Det er rett og slett bare kvalmende og usmakelig av et menneske å oppføre seg slik...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...