Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Flertallet av de som var inne på gården likte ham mer enn Magnhild i hvert fall, det bør si noe. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Hvorfor syns du? Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor syns du?

Om Olav hadde vært et så ille menneske som du later til å tro, så ville ikke flertallet blant de andre deltakerne stemt på ham.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den samme som jeg og de andre krangla med i Farmen 2014 tråden?

 

hvordan kan du kjenne Olav bedre enn de folka som faktisk bodde på gården sammen med ham i fleire uker?

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

hvordan kan du kjenne Olav bedre enn de folka som faktisk bodde på gården sammen med ham i fleire uker?

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

 

Hvor sa jeg det i det innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det blir uansett feil å diskutere Olav her, ta helle den diskusjonen i Farmen 2014 tråden. Dette blir en ny frisk sesong uten Olav :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Produsentene kommer sikker til å få inn noen slike urokråker og bråkebøtter i fremtidige sesonger også. Det er slik det blir oppmerksomhet og interesse rundt. Dermed blir det fleire som følger med, og diskuterer serien også.



Anonymous poster hash: 3455d...2a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir uansett feil å diskutere Olav her, ta helle den diskusjonen i Farmen 2014 tråden. Dette blir en ny frisk sesong uten Olav :)

 

Hadde jeg vært produsent, så ville jeg kjørt på med følgende:

 

Etter et par uker pleier det å komme utfordrere, hvor deltakerne skal velge en utfordrer som skal få fast plass på gården.

 

Men denne gang blir det annerledes, nå blir det bare en eneste utfordrer, som får plass på gården. Og det er Olav Harald fra fjorårets Farmen. Hadde vært så episk!

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fram til nye deltakere blir offentliggjort, så er det selvsagt ingenting i veien for å diskutere Olav og de andre fra fjorårets Farmen i denne tråden!



Anonymous poster hash: 26ae2...6f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hadde jeg vært produsent, så ville jeg kjørt på med følgende: Etter et par uker pleier det å komme utfordrere, hvor deltakerne skal velge en utfordrer som skal få fast plass på gården. Men denne gang blir det annerledes, nå blir det bare en eneste utfordrer, som får plass på gården. Og det er Olav Harald fra fjorårets Farmen. Hadde vært så episk! Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Dummeste jeg har hørt, da hadde jeg boikotta hele sesongen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt, da hadde jeg boikotta hele sesongen...

Du ville ikke fått visst det før et godt stykke ut i sesongen, så da ville du ikke fått sjansen til å boikotte!

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Du ville ikke fått visst det før et godt stykke ut i sesongen, så da ville du ikke fått sjansen til å boikotte!

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Tro meg, de kommer ALDRI til å gjøre det. Det hadde bare vært for usakelig og idiotisk...

 

Om de skal bringe tilbake en kontroversial deltaker så bring heller tilbake Andreas. Han var en spesiel type, eller han Helge som skjelte ut hun ene dama eller han Hugo fra 2008 sesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, de kommer ALDRI til å gjøre det. Det hadde bare vært for usakelig og idiotisk...

Om de skal bringe tilbake en kontroversial deltaker så bring heller tilbake Andreas. Han var en spesiel type, eller han Helge som skjelte ut hun ene dama eller han Hugo fra 2008 sesongen :)

Hele poenget er at det skal skape blest, da må det bli enten Olav eller Frank fra fjorårets sesong som kommer inn igjen, personer folk har friskt i minnet. Folk som var med i 2004 er for spesielt interesserte.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hele poenget er at det skal skape blest, da må det bli enten Olav eller Frank fra fjorårets sesong som kommer inn igjen, personer folk har friskt i minnet. Folk som var med i 2004 er for spesielt interesserte.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Det er 3 år siden Andreas var med, tro meg. De som følger med på Farmen har ikke glemt Andreas ;)  Man må ikke være spesielt interessert for å huske slikt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er 3 år siden Andreas var med, tro meg. De som følger med på Farmen har ikke glemt Andreas ;) Man må ikke være spesielt interessert for å huske slikt :)

Den sesongen var kjedelig, og han røk jo ut etter en liten stund. Tror ikkr det var så mange seere den sesongen, i fjor var det langt flere.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Tuller du? 2012 sesongen var den mest populære sesongen på mange år, det skal mye til for å slå den sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? 2012 sesongen var den mest populære sesongen på mange år, det skal mye til for å slå den sesongen

 

 Har du noen oversikt over seertallene for alle sesongene ?

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

2001: 727.000 (andel 49,6)
2003: 732.000 (andel 49,2)
2004: 663.000 (andel 47,2)
2007: 655.000 (andel 46,0)
2008: 804.000 (andel 48,6)
2010: 674.000 (andel 39,2)
2011: 725.000 (andel 44,6)
2012: 875.000 (andel 46,6)
2013: 796.000 (andel 41,7)
2014: 906.000 (andel 45,2)

 

Så utenom 2014 sesongen er 2012 den mest sette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...