Gå til innhold

Gode serier på Netflix


Lillie

Anbefalte innlegg

Sons Of Anarchy  :hjerter:

 

Edit: Liker også House Of Cards!

Endret av ørepropp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine favoritter har vært:

Dexter

Life unexpected

Sense 8

Orphan black

Under the dome

Modern family

Andre serier jeg har likt godt er:

24

Haniball

Breaking bad

Orange is the new black

Sons of anarchy

Prison break

4400

How I met your mother

I tillegg har jeg likt at det ligger serier ute som jeg fulgte med på da jeg vokste opp. Jeg har hatt gleden av å se igjen The Nanny, Friends og Fresh prince :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firefly. Uten tvil en av, om ikke den beste serien jeg har sett.

House of Cards, pluss den britiske originalserien The House of Cards.

Doctor Who. Ja, selv om du ikke er nerd også.

Daredevil.

Blacklist. Gode skuespillere gjør serien.

Peaky Blinders (det finnes flere sesonger av denne enn det er på Netflix, genial serie).

Marco Polo. Ble veldig positivt overrasket av denne.

Endret av ivorion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fringe er noe av det beste jeg har sett på lenge. Trodde ikke jeg skulle like det. Men ah, karakterne. Alt. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mocchhaa

Charmed er min absolutt favoritt! Utrolig spennende, drama, humor, kjærlighet, action, you name it! 

 

Er kansje litt "teit" men synes fortsatt det er den beste serien jeg har sett. Anbefaler å gi det en sjanse om du ikke har sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp begynt på kyle xy, og synes så langt den er veldig bra.

Ikke for å drepe gleden, men du må være forberedt på at den ble kansellert midt i handlingen. Det finnes en slags "oppsummering" på nett om hvordan skaperne hadde lyst at ting skulle utvikle seg videre, men det er forferdelig kjedelig når en serie blir kansellert uten å bli avsluttet først.. 

Anonymous poster hash: f3f11...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å drepe gleden, men du må være forberedt på at den ble kansellert midt i handlingen. Det finnes en slags "oppsummering" på nett om hvordan skaperne hadde lyst at ting skulle utvikle seg videre, men det er forferdelig kjedelig når en serie blir kansellert uten å bli avsluttet først..

Anonymous poster hash: f3f11...643

Ja, leste at den egentlige planen var 9 sesonger i følge skaperne av serien, så gruer meg litt slutten. Hater når man ikke får en fullverdig avslutning på historien, men fant først ut av det etter jeg hadde begynt å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vi har veldig lik smak så jeg anbefaler The Fall og Bloodline:-)

Anonymous poster hash: e4eae...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svar alle :)

 

Jeg ga Sense8 en sjanse, likte den kjempegodt. Nesten litt trist da jeg avsluttet siste episode forleden  :)  Håper på flere sesonger av denne.

 

Til dere som har nevnt Marco Polo, jeg har sett 5-6 episoder av denne, men klarer ikke like den. Så den utgår...

 

Nå er jeg på jakt etter en ny serie å se på. Skal lese tråden en gang til, mange gode forslag her :)

Endret av Lillie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, noen som har sett Peaky Blinders??

Jeg har, og synes den er helt rå. Fantastiske skuespillere. Men ikke forvent en serie hvor det hele tiden skjer noe spennende, dette er av typen serier som tar ser god tid til å bygge opp en god historie. For min del er det de som er de desidert beste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, og synes den er helt rå. Fantastiske skuespillere. Men ikke forvent en serie hvor det hele tiden skjer noe spennende, dette er av typen serier som tar ser god tid til å bygge opp en god historie. For min del er det de som er de desidert beste da.

Jeg tror jeg skal forsøke denne :)

Liker den type serier, synes også den høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har, og synes den er helt rå. Fantastiske skuespillere. Men ikke forvent en serie hvor det hele tiden skjer noe spennende, dette er av typen serier som tar ser god tid til å bygge opp en god historie. For min del er det de som er de desidert beste da.

Har sett tre episoder til nå, synes den er knallbra!

Enig med deg, fantastiske skuespillere. Og Tommy.... wow, for en badass :fnise:  :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mangel på noe å se på sjekket jeg ut denne tråden, og endte opp med Orphan black. Helt hekta, godt jeg snart har ei uke fri  :plystre:

 

Ellers ser jeg på bl.a. 

The Fall

Sherlock

Warehouse 13

Orange is the new black

++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over Daredevil, anbefales. Det er en veldig bra serie om du liker en slik sjanger. 

 

Bloodline var også veldig bra syns jeg, veldig fin dramaserie hvor det samtidig er en del spenning. Så vekker det gode minner fra en USA tur jeg hadde :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...