Gå til innhold

Bølgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IKKE KAST BORT PENGER! En av de verste filmene jeg har sett hittil i år. Folkens det er bedre at dere beholder disse 100 kr + noe dere skal spisse under filmen. Synes det er alt for dårlig laget. Jeg trodde seriøst at den skulle være bra etter trailern. Jeg gikk ut av kinosalen midt i filmen.  Anonymous poster hash: ccf83...1ab

Selvfølgelig er det bortkastet når du går midt i filmen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst til å se den. Liker egentlig ikke katastrofefilmer, men er fra området og synes det er gøy å se kjente steder på film. Men venter nok til den kommer på DVD.



Anonymous poster hash: 28eec...206
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det synes du og ca 5 personer her men resten synes at norsk film er søppel.

Anonymous poster hash: ccf83...1ab

 

Vedkommende lenger bak i tråden som skrev at norsk film er søppel fikk ikke en eneste pluss.  :klo:

Anonymous poster hash: 1a303...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble litt ulogisk for meg:

 


De evakuerer hotellet i all hast og sender alle gjestene avgårde i buss. Moren leter desperat etter sønnen, og finner ham i hotellets tilfluktsrom. De løper ut av tilfluktsrommet, men rekker ikke bussen. Så kommer de på at hey, vi har tilfluktsrom! Og løper tilbake dit, mens alle som ble sendt i buss drukner. Men tilfluktsrommet er under bakken, og surprise, surprise, vann siver inn...

 

Ikke at jeg nødvendigvis forventer at folk skal handle logisk når de har en 80 meters bølge etter seg, men :)
 



Anonymous poster hash: 5f5c5...fac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den nå ikveld. Terningkast 4, mest fordi den ikke makter å unngå de verste klisjeene fra typiske amerikanske katastrofefilmer.  Teknisk stiller den i klasse med hvilken som helst annen amerikansk actionfilm, dog i mindre skala i og med at det "bare" er en dal som rammes.  Men jeg trippet, beit meg i leppa og det var sekvenser som var overdådig spennende. Det er også litt eyecandy å spore her, samt en virkelig creepy scene mot slutten med mye død på nært hold.

 Skuespillermessig holder filmen greit mål uten at jeg ble imponert. Men nå er det heller ikke skuespillerprestasjoner filmens rykte hviler på.  Den er klasutrofobisk og "nær" fordi hendelsen skjer i Norge. Mot slutten av filmen tenkte jeg at denne filmen like gjerne kunne vært en "based on true events" film.  Faktaopplysningene er sanne.  Hater at Kristoffer Joner har bart!   Han skulle hatt bank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst å se denne filmen :) digger Kristoffer Joner

Jeg synes Joner begynner å bære veldig preg av rusmisbruket. Ser ut som fyren knapt henger sammen.

 

Anonymous poster hash: deb90...17c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes Joner begynner å bære veldig preg av rusmisbruket. Ser ut som fyren knapt henger sammen.

 

Anonymous poster hash: deb90...17c

 

 

 

Det er 12 år siden han ble nykter så det ville vært rart om han falt sammen nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir selsakt en klassiker. Fra Norges desidert vakreste kommune. Har ikke fått sett den ennå selv, men skal se den med dama når sjansen byr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det bortkastet når du går midt i filmen.

ha ha ha ha viste som F at du skal få likes for denne kommentaren.

 

Jeg gikk fordi det var ekstremt dårlig film, jeg skjønner ikke F hvorfor alle her i Norge "støtter" norske filmene når de kommer ut på kino? Hva er vitsen?

Synes det var også alt for dårlig film effekter.

Anonymous poster hash: ccf83...1ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens det er bedre at dere beholder disse 100 kr + noe dere skal spisse under filmen.

Anonymous poster hash: ccf83...1ab

En blyant da eller? :klo:

Anonymous poster hash: efe48...79a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Joner begynner å bære veldig preg av rusmisbruket. Ser ut som fyren knapt henger sammen.  Anonymous poster hash: deb90...17c

Men han er jo smashing uansett! Både som skuespiller og utseendemessig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg har større respekt for Joner nå etter å ha sett filmen :)

Jeg visste forøvrig ikke at han er i slekt med Alexandra Joner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fra kinoen for 1t siden og det var ikke det jeg forventet av "" BØLGEN "".

 

 

Gir den terningkast: 2.



Anonymous poster hash: ccf83...1ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen kan være helt rævva den, men likevel  kommer folk for å se på den. Det er jo tross alt en norsk film da. Selvfølgelig får den masse oppmerksomhet i Norge, av den grunn....

 



Anonymous poster hash: 4bdee...3ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

 

Kom fra kinoen for 1t siden og det var ikke det jeg forventet av "" BØLGEN "".

 

 

Gir den terningkast: 2.

Anonymous poster hash: ccf83...1ab

 

Viste dem filmen så sent?

 

 

Filmen kan være helt rævva den, men likevel  kommer folk for å se på den. Det er jo tross alt en norsk film da. Selvfølgelig får den masse oppmerksomhet i Norge, av den grunn....

 

Anonymous poster hash: 4bdee...3ea

 

Det er vel mer pågrunn av historien bak filmen, det handler om noe som har hendt i Norge og som vil skje igjen :)

 

Jeg må si jeg er imponert over hvor bra Norsk film har blitt de siste åra, vi har fått Max Manus, Hodejegerne og mange store suksesses som har blitt populære i utlandet, slik var det ikke for 10 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kom fra kinoen for 1t siden og det var ikke det jeg forventet av "" BØLGEN "".

 

 

Gir den terningkast: 2.

Anonymous poster hash: ccf83...1ab

 

Hva forventet du og hva fikk du da?

Det hjalp liksom ikke så mye med den anmeldelsen der.

 

 

Jeg har lyst til å se den og skal prøve å få det til mens den er på kino.

Anonymous poster hash: a8d3b...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste dem filmen så sent?

 

Det er vel mer pågrunn av historien bak filmen, det handler om noe som har hendt i Norge og som vil skje igjen :)

 

Jeg må si jeg er imponert over hvor bra Norsk film har blitt de siste åra, vi har fått Max Manus, Hodejegerne og mange store suksesses som har blitt populære i utlandet, slik var det ikke for 10 år siden :)

"Viste dem filmen så sent?" Ja de kjører her i 6 kinosaler om dagen. Fikk sett den som gikk kl 23:00. Etter at filmen ble ferdig så var jeg igjen liten tur på byn. Derfor så var det så "sent" tilbakemelding av filmen.

 

 

Hva forventet du og hva fikk du da?

Det hjalp liksom ikke så mye med den anmeldelsen der.

 

 

Jeg har lyst til å se den og skal prøve å få det til mens den er på kino.

Anonymous poster hash: a8d3b...8ac

 

Etter hva naboen sa til meg " Du må ta deg tur på kino se på Bølgen den er utrolig bra spennende osv osv"  Det var bare litt spennende for meg når bølgen kom disse 10-15 min som foregikk men resten var det grusomt og kjedelig.

Anonymous poster hash: ccf83...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha ha viste som F at du skal få likes for denne kommentaren. Jeg gikk fordi det var ekstremt dårlig film, jeg skjønner ikke F hvorfor alle her i Norge "støtter" norske filmene når de kommer ut på kino? Hva er vitsen?Synes det var også alt for dårlig film effekter. Anonymous poster hash: ccf83...1ab

Men, hæ? Du var jo og så filmen på kino sa du, så da er vel du også en av dem som " støtter" norsk film? Så da kan du vel spørre deg selv hva vitsen er. Haha.

Anonymous poster hash: 857a6...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...