Gå til innhold

Skal vi danse 2015


Amber

Anbefalte innlegg

Hvilke store stjerner skulle vært med da? Jeg synes alltid det er mest interessant med de som er sånn halvkjente. Koselig å bli kjent med noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo endel kjente da, men er vel 3-4 stk jeg aldri har sett.

 

I sånne klappeprogammer pleier de å dra inn folk med en karriere som er litt på vei ned, slik at de får komme på tv igjen. Neida, kanskje litt negativt. Men de har ofte fine kjoler og flinke dansere, og da er det kjekt å se på :-) Er det noen jeg heier på, så må det være Katharina Flatland :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene nå har de virkelig gått tom for kjendiser i lille Norge... det må vel være D-kjendiser og det som værre er... Gidder ikke å se på årets sesong iallefall.

Så utrolig teit å lage en tråd om årets sesong da.

 

Ellers er det minst 5 jeg kjente navnet på; Adelèn, Mads Kaggestad, Gunvor Hals, Lover-boyen til Jan Thomas, og Katarina Flatland.

 

Umulig å ikke heie på Adelèn. Mer snasen jente skal man lete lenge etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originaltittelen på programmet er "dancing with the stars". Hvor er stjernene?

Greit nok at det ikke heter det her hjemme; men konseptet er jo det samme. Jeg synes mye av poenget er borte når halvparten er navn man ikke har hørt om eller har et forhold til. Samtidig kan jeg jo forstå at vi går tom for kjente folk når det gjelder reality; de fleste har jo deltatt på det meste. Men for min egen del mister jeg interessen for å se på. At du gutt_86 mener noe annet er helt greit. Tråden kan vel ikke være så teit når du velger å delta :fnise: Flaks for deg da at Adelen er med :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Så utrolig teit å lage en tråd om årets sesong da.

 

Ellers er det minst 5 jeg kjente navnet på; Adelèn, Mads Kaggestad, Gunvor Hals, Lover-boyen til Jan Thomas, og Katarina Flatland.

 

Umulig å ikke heie på Adelèn. Mer snasen jente skal man lete lenge etter.

Christopher Mørch Husby heter han :)

Christofferhristopher Mørch Husby

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Didrik er en helt grusom programleder? Og forsåvidt Kathrine også.... Pute-tv!!!!

Anonymous poster hash: 3f75f...7fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo stjerner alle sammen, jeg kjenner igjen de fleste :)

 

Haha :D Det finnes få såkalte stjerner i Norge, og ingen av de er med i Skal Vi Danse. Man er ikke stjerne for å ha vært på TV. Vil heller kalle dem kjendiser. Noen av de er ikke det engang. Jeg kjenner igjen flesteparten av deltagerne, men stjernestatus har de ikke :)

Anonymous poster hash: b07cd...de9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Får vi se Johan Kaggestad i neste sesong mon tro? :)

Haha :D Det finnes få såkalte stjerner i Norge, og ingen av de er med i Skal Vi Danse. Man er ikke stjerne for å ha vært på TV. Vil heller kalle dem kjendiser. Noen av de er ikke det engang. Jeg kjenner igjen flesteparten av deltagerne, men stjernestatus har de ikke :)Anonymous poster hash: b07cd...de9

Adele er jo en stjerne med tanke på hvor populær hun er globalt og PelleK har blitt skuespiller i Hollywood virker det som :) Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene nå har de virkelig gått tom for kjendiser i lille Norge... det må vel være D-kjendiser og det som værre er... Gidder ikke å se på årets sesong iallefall.

Hvorfor lager du en tråd om det da? For å si at du ikke skal følge med? :ler:

Anonymous poster hash: 32a77...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Didrik er en helt grusom programleder? Og forsåvidt Kathrine også.... Pute-tv!!!!

Anonymous poster hash: 3f75f...7fa

Jeg er helt enig med deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig trist at Ida Maria måtte hjem :(

Ja, men kanskje like greit med tanke på graviditeten? Så jo at det var vanskelig for henne å gi alt på trening osv.

Anonymous poster hash: b8003...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun eg som syns Glenn Jørgen er kjekk? 😅

Ja. Kun du.

Anonymous poster hash: 172c3...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...