Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå går presentasjonen. Ser dere på?

Synes Katarina gjør en bra jobb med å få bøndene til å slappe av og få de til å føle seg komfortabel. Noen som vet når det faktisk begynner?



Anonymous poster hash: 8b310...d81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katharina gjorde i alle fall en voldsom jobb med å selge inn sjukepleieren fra Gjøvik. Vanligvis synes jeg også hun er god med deltakerne, men der ble det nesten i overkant...

Anonymous poster hash: 3b546...d55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er litt for voldsom, tipper det er ganske flaut for noen av bøndene. Ellers er det mange interessante mennesker med i år, så jeg gler meg til å se på!



Anonymous poster hash: 75b17...840
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Katarina gjør en god jobb, det virker som hun er seg selv, har en god latter (ikke tilgjort) og trives med det hun gjør. Blir spennende hvem som blir med videre.



Anonymous poster hash: cd2ea...0cd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katharina gjorde i alle fall en voldsom jobb med å selge inn sjukepleieren fra Gjøvik. Vanligvis synes jeg også hun er god med deltakerne, men der ble det nesten i overkant...

Anonymous poster hash: 3b546...d55

Enig, virket VELDIG som at hun drev å flørta og sjekket han opp selv!

Forøvrig syntes jeg ikke Katarina Flatland er en god programleder for dette programmet, savner Cathrine Moholt, og mener vel egentlig at de fleste kunne gjort jobben bedre enn Katarina. Hun er litt flåsete på lik linje med Ida Fladen så jeg syntes hun oppfører seg "naturlig" på en unaturlig måte og prøver for hardt å gå inn i den rollen. Et sånt program er hyggelige med en litt mer dempet person som ikke skal overdrive i alt mulig "wow dette er det VAKRESTE jeg har sett noen sinne, jammen det er det virkelig wooow" (til alle gårdene). Syntes heller ikke hun stiller så relevante spørsmål utenom de spørsmålene som er i "malen". Men nok om det/hun.

Jakten på kjærligheten 2015: Etter min mening sesongen med flest kjekke bønder! Fant faktisk sjarm i alle sammen, og kunne nok tenkt meg å skrive til noen av de om det ikke var for at jeg ikke ønsker tv oppmerksomhet (og det å bli "mobbet" resten av livet for å ha meldt meg på et tv sjekkeprogram) Koseligst gård var hos han som hadde hjort <3

Anonymous poster hash: 9b128...294

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Hans Petter får nok brev. Kjenner han litt, så hadee vært artig og fått sett han i høst. De jentene som har kjent han brev, vil nok få en opplevelse de aldri har fått får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

den episoden som gikk i kveld er den som er sendt tidligere, ikke sant? gleder meg til det kommer ordentlig i gang :-)



Anonymous poster hash: 92858...944
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

 

den episoden som gikk i kveld er den som er sendt tidligere, ikke sant? gleder meg til det kommer ordentlig i gang :-)

Anonymous poster hash: 92858...944

 

Ble den vist tidligere i år? Jeg kan ikke huske :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katarina er mye bedre enn hun blonde dama som snakket med babystemme. Grøss

Ja, det er vel det hun heter. Dårlig på navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.tv2.no/2015/08/24/underholdning/jakten-pa-kjaerligheten/jakten-2015/7242470

I kveld får vi vite hvem som går videre, men virker som om en av de som går videre trekker seg.Mon tro hvem det er?

Sånn umiddelbart gjetter jeg på den kvinnelige bonden. Brevskrivere på 19 og 70 år... Hun virka ikke overlykkelig, akkurat.

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjekke med i år. Ganske anonyme alle sammen. Eller Ruben var jo litt kjekk men jeg tenner egentlig ikke på treningsnarkomane med masse tættiser.

Anonymous poster hash: e28ef...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn umiddelbart gjetter jeg på den kvinnelige bonden. Brevskrivere på 19 og 70 år... Hun virka ikke overlykkelig, akkurat.

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

Ser ut som det er han stive fyren med masse brev som ikke finner "gnist" med noen. Rart at han er singel gitt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...