Olaf Skrevet 30. august 2015 #621 Del Skrevet 30. august 2015 Shutter likte jeg veldig godt, den hadde en god twist på slutten - Terningkast 5 Oculus var også bra, litt forvirrende første gang man ser den - Terningkast 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. september 2015 Forfatter #622 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Så Insidious 3 ! Flytting katta...terningkast 6 og litt til. Bra historie, kjenner mye glede ved å se at nummer 3 er like bra som de andre 1 og 2. En vond og trist tvist. Man får et glimt av godhet. Spiller på følelser, og hogger tak i meg. Den gamle dama er kompromissløs og barsk. Endret 1. september 2015 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. september 2015 Forfatter #623 Del Skrevet 1. september 2015 Shutter likte jeg veldig godt, den hadde en god twist på slutten - Terningkast 5 Oculus var også bra, litt forvirrende første gang man ser den - Terningkast 4 Oculus er forvirrende ja. Må sen igjen. Ikke bare fordi den er litt flyktig, men også fordi den er skummel og ekkel. Klarte ikke helt forutsi mye her! Terningkast 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 1. september 2015 Forfatter #624 Del Skrevet 1. september 2015 Noen som har sett Jessabelle fra 2014? Finner den ikke på noen nettflix i hele verden. Og den kommer til å være super ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. september 2015 #625 Del Skrevet 1. september 2015 Noen som har sett Jessabelle fra 2014? Finner den ikke på noen nettflix i hele verden. Og den kommer til å være super ekkel. Den er faktisk veldig dårlig, syns jeg hvert fall da. Elsket den første, så ble veldig skuffet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. september 2015 Forfatter #626 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Vi så 1408 her om dagen. På en eller annen netflix. Canadisk kanskje. Den var litt fin. Er egentlig lei av det meste innen sjangeren, men den fenget meg. Fullstendig urealistisk selvfølgelig, men litt uvanlig. Denne likte jeg godt. Bra skuespill og snål historie... Terningkast 4 Endret 2. september 2015 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. september 2015 Forfatter #627 Del Skrevet 29. september 2015 da har jeg sett Sinister 2 i en dårlig kopi, og så ikke så mye egentlig. Det jeg fikk med meg var at de snakket norsk inni der. Det var kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 30. september 2015 #628 Del Skrevet 30. september 2015 The Visit. Litt Blair Witch project-aktig med barn i hovedrollen. Synes filmen har fått ufortjent dårlige anmeldelser. Perfekt combo av drama, humor og grøss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 2. oktober 2015 #629 Del Skrevet 2. oktober 2015 Abonnerer på denne tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 2. oktober 2015 #630 Del Skrevet 2. oktober 2015 De beste skrekkfilmene jeg har sett er: Wolf Creek! Drit ekkel! People under the stairs, en klassiker. De verste skrekkfilmene jeg har sett er The Fog og Boogeyman.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #631 Del Skrevet 5. oktober 2015 Pay the Ghost Med Nicolas Cage Terningkast 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 5. oktober 2015 #632 Del Skrevet 5. oktober 2015 It follows 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 6. oktober 2015 #633 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Så nylig The Babadook, ekkel stemning gjennom filmen, godt gjennomført, men gutten var kjempeirriterende. Terningkast 4 Last Shift - kjedet meg gjennom hele filmen. Terningkast 2 The Taking of Deborah Logan - veldig kult konsept og spennende handling. Terningkast 5 The Lazarus Effect - herlig og underholdende sci-fi/skrekk. Terningkast 4 Housebound - tårene trillet, fantastisk skrekk-komedie som virkelig burde sees. Terningkast 6 Endret 6. oktober 2015 av Daudaferd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. november 2016 Forfatter #634 Del Skrevet 3. november 2016 Da har jeg sett masse masse. The Last Witch Hunter med Elijah Wood, Michael Caine og Vin Diesel fra 2015. Fin. Terningkast 4 The Pyramid fra 2014, bare ukjente skuespillere. Fint konsept, litt sånn som Nedstigningen. Terningkast 4 insidious 3 fra 2015 er bra. Terningkast 5 Pay the Ghost med Nicolas Cage fra 2015. Tøff. Terningkast 5 The Conjuring 3 vel, jeg elsket de to første. Denne manglet ryggmarg. Terningkast 3 Gleder meg til å se den vakre Crimson Peak filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 3. november 2016 #635 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) The Descent wrong turn (laget flere av disse nå men 1'ern) Jeepers Creepers I & II Hostel I ... 2ern ok den også men 1ern er legendarisk. Endret 3. november 2016 av Akay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. november 2016 #636 Del Skrevet 3. november 2016 7 timer siden, Wonders skrev: Da har jeg sett masse masse. The Last Witch Hunter med Elijah Wood, Michael Caine og Vin Diesel fra 2015. Fin. Terningkast 4 The Pyramid fra 2014, bare ukjente skuespillere. Fint konsept, litt sånn som Nedstigningen. Terningkast 4 insidious 3 fra 2015 er bra. Terningkast 5 Pay the Ghost med Nicolas Cage fra 2015. Tøff. Terningkast 5 The Conjuring 3 vel, jeg elsket de to første. Denne manglet ryggmarg. Terningkast 3 Gleder meg til å se den vakre Crimson Peak filmen. The Conjuring 3 finnes ikke, Conjuring 2 kom ut i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. november 2016 Forfatter #637 Del Skrevet 11. november 2016 På 3.11.2016 den 19.15, DreamOn skrev: The Conjuring 3 finnes ikke, Conjuring 2 kom ut i år. Så klart, du har helt rett...det var nummer to av Conjuring ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. november 2016 Forfatter #638 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Vel, jeg så den skrekkfilmen/grøsseren jeg hadde gledet meg til en stund. Crimson Peak. Huff for noe sørgelig innhold. Kostymene og kulissene er innmari fine, historien også littegrann. Men selve effektene var som på den første Pirats of the Carribbean, og det er dårlig til å være ny film å være. Terningkast 3. Gleder meg til å se The Vatican Tapes fra 2015 Endret 11. november 2016 av Wonders Legge til film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå