Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest imperio

Hun måtte jo slippe ut før eller siden :)

Joa, men kan jo fint si "Ninni er ute igjen, hun rømte til en øde øy" også ser vi aldri mer til hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hvorfor er alle gjestene på dette hotellet norsk? hehe

Ikke alle er det. 

 

Det minnet meg på noe.. En russisk fyr var på besøk, viktig fyr. Også skulle han snakke Engelsk og han pratet Norsk-Engelsk. Hørtes veldig ut som en Nordmann som prøvde å snakke Engelsk han hadde lært av å se på Charterfeber på tv3  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ikke alle er det. 

 

Det minnet meg på noe.. En russisk fyr var på besøk, viktig fyr. Også skulle han snakke Engelsk og han pratet Norsk-Engelsk. Hørtes veldig ut som en Nordmann som prøvde å snakke Engelsk han hadde lært av å se på Charterfeber på tv3  :skratte:

 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, men det er vist det samme. Litt som Karoline og Caroline, uttales det samme, skrives forskjellig.

Jeg kan nå meddele at jeg nå sitter her og venter på episode 169!! *applaus til meg, og min kjære bankkonto som er tom*.

For to år siden begynte jeg på Episode 1, Sesong 1. Og i går kveld så ble jeg ferdig med den nyeste episoden :danse:

Jeg savner Scott nå inni grader. Favoritt karakteren min. Jeg gråt da han døde, han hadde jo blitt så snill! Han var genuint snill og god! :trist:

Edvin og Scott er favorittene mine. Digger hvor snill og god de ser ut i et sekund, og i det neste har det et intenst blikk og er ond rett igjennom!

Får frysninger vær gang.

Jenny nr. 1 så jeg ikke på som tenåring, men hun var Jenny, siden hun var en stille karakter i bakgrunnen i så lang tid. Nr. 2 var som så.

Har blitt vant til nr 3 nå. Men, jeg så mysteriet på sommerbåten hvor skuespilleren var med, og nå liker jeg hun ikke. Dårlig skuespiller, hun spiller ikke.. hun er seg selv med et annet navn. Utrolig flat og uerfaren skuespiller.

Vanskelig å forklare, men hvis du ser på Scott så ser du overgangen mellom Ond Scott og Snill Scott, ser du et intervju med Håvard Bakke på youtube så ser du hvor god skuespiller han faktisk er, du ser ikke Scott, du ser Håvard. Måten han prater på, ansiktsuttrykk, kroppsspråk, han er Håvard.

Ser du et Intervju med Sofie Asplin så ser du Jenny, Ser du Jenny på skjermen så ser du Sofie. Jenny og Sofie er det samme, hun forandrer seg ikke, hun spiller ikke. Ser du Mysteriet på Sommerbåten, guess what, du ser Jenny. Væremåten, hvordan hun oppfører seg, ordlegger seg, hvordan hun går.. alt er Sofie. Vi TROR Jenny er en karakter spilt av Sofie, men det er det ikke, det er Sofie vi ser.

Jeg har sett Torgeir Reiten i div roller på teateret. Jeg ser ikke Torgeir når han er på scenen eller på skjermen som Edvin, jeg ser karakteren. Når jeg ser Edvin så ser jeg Edvin, ikke Torgeir. Akkurat som med Håvard/Scott. Jens August og Kim Kolstad, samme greia. Ser du Kim i et intervju så ser du Kim som ligner på Jens August, men hele han er annerledes. Det er det som kalles skuespill, og det mangler Sofie Asplin. Det at hun er ung er ikke problemet, har sett 10 åringer på teater scenen som er bedre enn det hun er.

Ble ufattelig skuffet da Ninni kom inn og det var en annen karakter. Håper hun drar igjen, savner den orginale Ninni.

Albert 1 var OK (om han var en statist), Albert 2 var Albert, det kommer alltid til å være Albert. Albert 3 var katastrofe.

Om de prøver seg å endre Svein eller Gjertrud, da gir jeg opp. Om de ødelegger de to karakterene så er det slutt for min del. Albert og Jenny gikk greit, for det er små roller, Jenny trengte en mer avansert skuespiller siden hun vokste opp, mens Albert var en liten fjert i vinden som ingen la merke til, eller savnet da han dro.

Men hvis Jens August kommer tilbake, og det er ny skuespiller.. da er det over og ut for meg. De bør enten få med orginale skuespilleren, eller droppe karakteren.

Nå skal jo Kari Simonsen komme inn i cæsar som Gjertrud. Så de recaster ikke henne. Tviler også på at såpass store karakterer som Svdin eller Jens August blir recastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Nå skal jo Kari Simonsen komme inn i cæsar som Gjertrud. Så de recaster ikke henne. Tviler også på at såpass store karakterer som Svdin eller Jens August blir recastet.

Vet hun kommer tilbake. Men vet jo aldri med Cæsar. 

Nå har jo Albert, Jenny og Ninni hatt flere skuespillere. Vet aldri om de ønsker å ha Jens August med, men Kim Kolstad ønsker ikke å fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Joa, men kan jo fint si "Ninni er ute igjen, hun rømte til en øde øy" også ser vi aldri mer til hun. 

Den samme øya som Jens August var strandet på? :sjokkert:

 

Ikke alle er det. 

 

Det minnet meg på noe.. En russisk fyr var på besøk, viktig fyr. Også skulle han snakke Engelsk og han pratet Norsk-Engelsk. Hørtes veldig ut som en Nordmann som prøvde å snakke Engelsk han hadde lært av å se på Charterfeber på tv3  :skratte:

:skratte: :skratte: Du er ganske kul og morsom imperio :)

 

Nå skal jo Kari Simonsen komme inn i cæsar som Gjertrud. Så de recaster ikke henne. Tviler også på at såpass store karakterer som Svdin eller Jens August blir recastet.

Hadde de recasta Svein hadde jeg grått faktisk :sjokkert: Jeg vil heller huske han som Tom sin karakter :jepp:

 

Vet hun kommer tilbake. Men vet jo aldri med Cæsar. 

Nå har jo Albert, Jenny og Ninni hatt flere skuespillere. Vet aldri om de ønsker å ha Jens August med, men Kim Kolstad ønsker ikke å fortsette. 

Kim ville ikke fortsette etter 2004 heller men vips,  2 og et halvt år senere var han tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Håper Kolstad ombestemmer seg! Vil ha Jensern tilbake! Nye Ninni liker jeg faktisk. Hun minner litt om originalen pga krøllene og selv om de ikke direkte likner på hverandre har jeg likevel ingen problemer med å se for meg nye Ninni som den gamle, bare en del år eldre. Og hun har jo sittet inne lenge og folk forandrer seg jo. Gleder meg til Gjertrud er tilbake, hun er så rå! Ler meg fillete av den dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Håper Kolstad ombestemmer seg! Vil ha Jensern tilbake! Nye Ninni liker jeg faktisk. Hun minner litt om originalen pga krøllene og selv om de ikke direkte likner på hverandre har jeg likevel ingen problemer med å se for meg nye Ninni som den gamle, bare en del år eldre. Og hun har jo sittet inne lenge og folk forandrer seg jo. Gleder meg til Gjertrud er tilbake, hun er så rå! Ler meg fillete av den dama!

Husker den gangen når Gjertrud poppa innom Svein og så etterpå spurte han henne hvorfor hun kom hit utenom å spise danskepølsa mi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jenny nr. 1 så jeg ikke på som tenåring, men hun var Jenny, siden hun var en stille karakter i bakgrunnen i så lang tid. Nr. 2 var som så. 

Har blitt vant til nr 3 nå. Men, jeg så mysteriet på sommerbåten hvor skuespilleren var med, og nå liker jeg hun ikke. Dårlig skuespiller, hun spiller ikke.. hun er seg selv med et annet navn. Utrolig flat og uerfaren skuespiller. 

Vanskelig å forklare, men hvis du ser på Scott så ser du overgangen mellom Ond Scott og Snill Scott, ser du et intervju med Håvard Bakke på youtube så ser du hvor god skuespiller han faktisk er, du ser ikke Scott, du ser Håvard. Måten han prater på, ansiktsuttrykk, kroppsspråk, han er Håvard.

Ser du et Intervju med Sofie Asplin så ser du Jenny, Ser du Jenny på skjermen så ser du Sofie. Jenny og Sofie er det samme, hun forandrer seg ikke, hun spiller ikke. Ser du Mysteriet på Sommerbåten, guess what, du ser Jenny. Væremåten, hvordan hun oppfører seg, ordlegger seg, hvordan hun går.. alt er Sofie. Vi TROR Jenny er en karakter spilt av Sofie, men det er det ikke, det er Sofie vi ser. 

 

Det er godt mulig, jeg kjenner ikke til henne fra tidligere - men liker henne i Cæsar fremfor tidligere Jenny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker hvilken sesong Victoria kom tilbake i, som alkis? 

 

Edit: fant ut av det. Sesong 25. :-)

Endret av Benedicte22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor cæsarforumet er lagt ned? Skulle inn nå, så sto det at forumet var stengt. :/

Anonymous poster hash: e8522...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Det samme lurer jeg på med :klo:

Jeg har sjekket om den er åpen et par ganger de siste dagene, så dårlig at de ikke ga oss en forvarsel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme lurer jeg på med :klo:

Jeg har sjekket om den er åpen et par ganger de siste dagene, så dårlig at de ikke ga oss en forvarsel :(

Ja, fader heller. Skikkelig dårlig gjort å ikke en gang gi oss en forvarsel, ja! Skjønner ingenting jeg.

Anonymous poster hash: e8522...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til tv-guiden? Den med spoilere for flere uker fremover? Får jo ikke mest spoilere mer nå som forumet er lagt ned. Grrrrr. Har en app på tlf, men den viser bare tv-program for en uke.

Anonymous poster hash: e8522...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Her http://www.tv2.no/tvguide/#/2015/09/03

Jeg har kopiert ut guiden her slik folk kan lese om de vil :) Jeg brukte å gjøre det på hotel cæsar forumet men siden det er vekke nå kan jeg gjøre det her :)

 

Sesong 32, episode 7 av 62



Jenny er usikker etter at hun kysset Joey kvelden før, og oppsøker ham for å snakke ut. Men Joey avviser henne, og vil ikke ha noe å gjøre med henne så lenge hun har kjæreste. Eva krangler med svigermor, som beskylder henne for å ikke elske Harshad.

 

 

Sesong 32, episode 8 av 62

Jenny begynner å få vanskeligheter med å balansere forholdet til Stian med forelskelsen sin for Joey. Eva gjør et forsøk på å varte opp Harshad etter Sarayus smak, men den kommende svigermoren hennes legger seg konstant borti det hun gjør. Til slutt sprekker det for Eva.

 

 

Sesong 32, episode 9 av 62

Ninni møter motbør både på jobb og privat, og vurderer derfor å bli med fengselsvenninna Randi på et smugleroppdrag. Jenny fortviler over at Joey slo ned Stian.

 

 

Sesong 32, episode 10 av 62

Ninni er klar for å reise sin vei etter å kun ha møtt motgang den siste tiden. Goggen overhører derimot Ninnis planer om å reise sin vei, og viser plutselig et initiativ til å bli bedre kjent. Pelle oppsøker boksetrener, Atle, for å konfrontere ham med nevøen Joeys voldelige tendens. Men voldsanmeldelsen kommer overraskende på Atle, som bestemmer seg for å kaste Joey ut av bokseklubben.

 

 

Sesong 32, episode 11 av 62

Eva tilbyr seg i et anfall av dårlig samvittighet å arrangere id, men innser fort at hun har ekstremt dårlige forutsetninger for å arrangere en muslimsk høytid. Etter at det ble klart at de skal jobbe sammen, ønsker Amanda å begrave stridsøksa mellom henne og Goggen, noe Goggen noe motvillig går med på

 

 

Sesong 32, episode 12 av 62

Etter å ha hentet noen dokumenter på Rådhuset treffer Amanda på Anker-Hansens erkerival, hotellkongen Rasmus Mohn. Eva leser om id-tradisjoner, og forstår at hun har tatt seg vann over hodet. Hun blir ikke mindre nervøs da hun forstår at slakting av en geit er en del av ritualet.

 

 

Sesong 32, episode 13 av 62

Goggen våkner etter en erotisk drøm om Amanda, hans egen søster, og innser at han ikke kan jobbe så tett på henne. Eva inviterer Anker-Hansen familien til å feire id med Harshad og familien hans. Juni og Storm blir begeistrede, men innser at de ikke noe om hvordan man bør kle seg til et slikt arrangement.

 

 

Sesong 32, episode 14 av 62

Goggen vil ikke sove, så han bestemmer seg for å ta noen drinker i baren. Der kommer han i snakk med deltidsansatte Guro, og de får raskt en veldig god tone. Jenny er oppskjørtet etter nyheten om at Stian har blitt blind som følge av slaget, og bestemmer seg for å konfrontere Joey.

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Bare hyggelig :)

Jeg har gjort dette ofte på Cæsar forumet de siste 2/3 åra så jeg har blitt vant til det :) Hehe, jeg husker den tiden når jeg ikke visste på forhånd hva som skulle skje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...