Gå til innhold

Vise meg naken på solstudio


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en ganske ekshibisjonistisk ung mann, tar sol på Brun og Blid hvor det er en stor felles inngang og myntautomater på utsiden av hvert solariumsrom. Putter alltid på mynter og går deretter inn og tar sol. Fantaserer om å gå inn på solariumsrommet, kle meg helt naken og deretter gå ut og putte på mynter fullstendig naken og deretter gå inn igjen på solariumsrommet.

Jeg er litt redd for å realisere denne fantasien fordi jeg tror dette muligens vil være noe som kan føre til at jeg blir politianmeldt og bøtelagt. Jeg har forstått loven slik at nakenhet i utgangspunktet ikke er straffbart noe sted men innser at nakenhet på svært offentlige steder (som på gata, på et kjøpesenter osv.) vil være så spesielt at det vil føre til problemer og antageligvis bot.

Hva tenker dere om dette? Det er ulovlig med nakenhet på offentlig sted i Norge? Er det for risikofylt å realisere denne fantasien?



Anonymous poster hash: d3f14...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant... Hva er greia liksom? Blir du opphisset av tanken på at andre (fremmede) mennesker uforvarende skal måtte oppleve å se deg naken?

Spiller det i såfall noen rolle hvem disse menneskene er, eller er det fullstendig irrelevant for deg om det er en femåring, eldre mann eller sløydlæreren din fra ungdomsskolen som tilfeldigvis kommer forbi?

Synes det er rimelig egoistisk av deg i det hele tatt og vurdere å gjennomføre et slikt stunt! Nakenhet på offentlig sted er faktisk ikke greit, nei!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det kan provosere.

Men er det noen som har noen tanker om hvorvidt det er straffbart? Og om det vil bli definert juridisk som usømmelig/seksuelt krenkende?



Anonymous poster hash: d3f14...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du inngår en kontrakt idet du tar ibruk et tilbud på privat eiendom. Solstudioet er eid av noen og på samme måte som at jeg ikke kan gå inn i leiligheten din og bare drite i sofaen din kan ikke du heller bare gjøre hva som enn måtte falle deg inn på andres eiendom.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at alle Brun og Blid solariene har kamera overvåking?

Burde ikke det egentlig være bra for en ekshibisjonistisk ung mann? :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde ikke det egentlig være bra for en ekshibisjonistisk ung mann? :laugh:

Kommer jo ann på om han bare vil at noen skal se han, eller om han vil ende opp på første siden til VG/Dagbladet... hehehe :P

Endret av MissPierce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hett tips: dra til en svømmehall/treningsstudio. Der kan du være så naken du bare vil, og så slipper vi andre å bli utsatt for ekshibisjonister.

Anonymous poster hash: ec805...e4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kalles blotting, og blottere trenger behandling av psykolog, evt finne andre måter å vise seg frem naken på.

Den dagen fem år gamle Lise som venter på mamma inne på Brun og Blid, ser deg naken, har du brent fast noe på netthinnen hennes for alltid. Har du tenkt over det?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hett tips: dra til en svømmehall/treningsstudio. Der kan du være så naken du bare vil, og så slipper vi andre å bli utsatt for ekshibisjonister.

Anonymous poster hash: ec805...e4b

Hvor er det du trener? :fnise:

Anonymous poster hash: 8b5b4...ae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ikke ut til å bry deg så mye at det oppleves provoserende og krenkende for andre, bare du kan gjennomføre dette uten at du selv blir straffet for det noe som gjør at jeg tenker at du må være utrolig egoistisk og selvsentrert. Å påtvinge din nakenhet på andre mennesker på denne måten og i tillegg gi blaffen i hvordan andre reagerer så lenge du selv får en seksuell positiv opplevelse av det er litt kvalmt.

Solstudio har sine regler på hvordan en oppfører seg på deres eiendom, de skal du som kunde respektere. I disse reglene vil jeg anta inneholder sunn fornuft og sunn fornuft er ikke å slenge tissemannen frem til hvermannsen eller barn eller bestemor på 80 der de ikke er forberedt eller ønsker å se den eller ønsker å være med på eller en del av din fantasi.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du trener? :fnise:Anonymous poster hash: 8b5b4...ae6

Jeg burde visst presisert at det var garderobe/dusj jeg mente... Føkk, nå står sikkert TS med pungen ute ved ellipsemaskinene på Fitness24Seven!

Anonymous poster hash: ec805...e4b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mormor bodde i Oslo på 50-tallet, var det en mann der hun bodde som blottet seg for folk.

En dag kom nabo jenta vettaskremt fordi denne mannen hadde blottet seg for henne.

Mormor tok med seg kjøkkensaksa, og jagde han gjennom hele nabolaget med trusler om å klippe av han hele utstyre om han noen gang viste seg der igjen.

De så aldri noe mer til den mannen... hahahaha :fnise:

Endret av MissPierce
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er offentlig overformynderi fra politistaten... Vi er født nakne, så hvorfor skal samfunnet lage lover som forbyr oss uskyldig nakenhet. Ikke rart vår ungdom får et trøblete syn på seksualitet, når den skal skjules og forbys på alle mulige måter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Jeg forstår at det kan provosere.

Men er det noen som har noen tanker om hvorvidt det er straffbart? Og om det vil bli definert juridisk som usømmelig/seksuelt krenkende?

Anonymous poster hash: d3f14...317

Det er jo blotting, og dette kan rammes bl.a. av straffelovens paragraf 201

§ 201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd

a) på offentlig sted, b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år,

straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år.

Atferd som nevnt i første ledd bokstav b og c anses forøvet overfor noen også når den er forøvet gjennom bruk av telefon, Internett eller annen elektronisk kommunikasjon.

De bruker jo skjønn, men er det noen som anmelder deg så blir det nok en bot e.l.
Presterer du å blotte deg for mindreårige så får du nok noe enda strengere.
Får Brun&Blid en klage så blir du nok utestengt på livstid, dog så vet jeg ikke akkurat hvordan de skal overholde det.
Jeg hadde kanskje tatt en telefon selv om jeg fikk inntrykk av at det var seksuelt ladet og at du blottet deg for meg fordi du ble kåt av det, hadde du stått der med boner eller onanert så hadde det iallefall ikke vært noe å lure på. Blir ikke automatisk støtt av nakenhet i det offentlige rom, men jeg har ikke lyst å være ikke-samtykkende medlem i andres sexleker.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er offentlig overformynderi fra politistaten... Vi er født nakne, så hvorfor skal samfunnet lage lover som forbyr oss uskyldig nakenhet. Ikke rart vår ungdom får et trøblete syn på seksualitet, når den skal skjules og forbys på alle mulige måter...

Å få respekt betyr også at du faktisk må gi litt respekt, å valse naken der det ikke hører hjemme er ikke å vise respekt.

Jeg er for at nakenhet er naturlig og alt det der bla bla bla greiene. Har et helt naturlig forhold til min egen kropp og att nakenhet ikke nødvendigvis trenger å henge sammen med sex. Men ts gjør faktisk dette til en seksuell greie. Han får tenning av å vise seg naken til fremmede folk, blir kåt av det. Dette er fantasien hans.. Om han får den samme tenningen av å vise seg naken for en 10 åring, Olga på 79 eller en snedden 23 åring vet jeg ikke men når han fantaserer om å vise seg naken på andres private eiendom som dette har han ikke mye respekt for andre mennesker. Fyren blir kåt av å vise seg naken for andre, kan det tenkes at ikke alle andre ønsker å møte en fyr med tissen ute med en gang de kommer inn på brun og blid, som appåtill blir kåt og brunstig av at fantasien hans blir gjort til virkelighet fordi han er for egosentrisk til å ta hensyn til at blotting ikke føles greit.

Å bli et( ufrivillig) medlem i ts sex lek som Hooty sier har ingenting å gjøre med at vi er født nakne så et slikt argument synes jeg nesten du kan pakke vekk med en gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få respekt betyr også at du faktisk må gi litt respekt, å valse naken der det ikke hører hjemme er ikke å vise respekt.

Jeg er for at nakenhet er naturlig og alt det der bla bla bla greiene. Har et helt naturlig forhold til min egen kropp og att nakenhet ikke nødvendigvis trenger å henge sammen med sex. Men ts gjør faktisk dette til en seksuell greie. Han får tenning av å vise seg naken til fremmede folk, blir kåt av det. Dette er fantasien hans.. Om han får den samme tenningen av å vise seg naken for en 10 åring, Olga på 79 eller en snedden 23 åring vet jeg ikke men når han fantaserer om å vise seg naken på andres private eiendom som dette har han ikke mye respekt for andre mennesker. Fyren blir kåt av å vise seg naken for andre, kan det tenkes at ikke alle andre ønsker å møte en fyr med tissen ute med en gang de kommer inn på brun og blid, som appåtill blir kåt og brunstig av at fantasien hans blir gjort til virkelighet fordi han er for egosentrisk til å ta hensyn til at blotting ikke føles greit.

Å bli et( ufrivillig) medlem i ts sex lek som Hooty sier har ingenting å gjøre med at vi er født nakne så et slikt argument synes jeg nesten du kan pakke vekk med en gang.

Jeg mener at den slags må en tåle, og spesielt på et sol-senter der folk vanligvis går nakne. For meg er nakenhet naturlig, i Danmark går jentene med brystene løse, tror ikke folk tar skade av det. Så lenge ingen er ufin eller overgriper noen, så kan de gå nakne for min del. tillegg så finnes det folk som tenner på både undertøy, klær, sko og gudene vet hva, det betyr ikke at vi kan forby det bare for at noen få blir amorøse av den grunn. :-)

Endret av Cowboy Lotte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe slikt vil antageligvis få juridiske konsekvenser? Så egentlig for meg at folk bare ville le og bli overrasket.



Anonymous poster hash: d3f14...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at den slags må en tåle, og spesielt på et sol-senter der folk vanligvis går nakne. For meg er nakenhet naturlig, i Danmark går jentene med brystene løse, tror ikke folk tar skade av det. Så lenge ingen er ufin eller overgriper noen, så kan de gå nakne for min del. tillegg så finnes det folk som tenner på både undertøy, klær, sko og gudene vet hva, det betyr ikke at vi kan forby det bare for at noen få blir amorøse av den grunn. :-)

Det er ikke normalt at folk går naken rundt på et solsenter. Normalen er at man er fullt påkledd i fellesområdene, og selv kan velge hvor mye klær man vil ha på i avlukene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...