Gå til innhold

Deep Throat og spruten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min liker at jeg gjør deep throat på han, men nå vil han sprute mens han er helt nede i halsen min. Er dette farlig? Noen som har prøvd og kan dele erfaring.

Er redd for å få spermen i luftveiene.

Anonymous poster hash: 5ed6f...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får neppe spruten i luftrøret, men det kan være litt guffen første gang. Hvis du klarer å deep throate uten å brekke deg altfor mye, bør det gå greit. Be han si tydelig ifra når han kommer, og svelg, det vil gi ekstra press på kuken hans med tungen, noe som jeg har forstått er veldig deilig.

Når det er sagt; hvis du ikke vil, så gjør du det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slipper du vel smaken og, har jeg skjønt. Men ikke gjør noe du virkelig ikke vil. Alltid sjokkerende å høre hva noen finner seg i bare for å glede partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort det ved flere anledninger, å han elsker det :P men han må si ifra når han kommer slik at jeg kan svelge unna :P da går det bra :)



Anonymous poster hash: 0819d...947
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær forberedt på at sæd i luftveiene er skikkelig vondt! Lykke til



Anonymous poster hash: 11531...636
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips: Pass på at penishodet er forbi svelget ditt når han kommer, det syns jeg gjør det mye lettere!! Hvis det er akkurat i svelget begynner jeg veldig lett å hoste/harke, for jeg greier ikke svelge noe når jeg har en penis i munnen.. Men er hodet forbi svelget renner det ned der det skal av seg selv. Har hvertfall alt å si for min del for at det ikke skal være ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ufarlig, du vil ikke drukne i sperm.

Det er i utgangspunktet ufarlig å inhalere væske, støv og andre ting inn i lungene, det blir først farlig når tilførselen av fremmed materiale blir større enn kroppen klarer å få bort, slik tilfellet er med røyking.



Anonymous poster hash: 378b0...d89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker at jeg gjør deep throat på han, men nå vil han sprute mens han er helt nede i halsen min. Er dette farlig? Noen som har prøvd og kan dele erfaring.

Er redd for å få spermen i luftveiene.

Anonymous poster hash: 5ed6f...3ce

Det er ikke farlig nei og det skal litt til for at du får sperm i lungene liksom. Men sjekk ut slike sprayer du får kjøpt på diverse erotikk-butikker. Den funker. Nummer svelget så det blir lettere å suge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...