Gå til innhold

Fittefis :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Jeg vet at det ordet er stygt som juling,men finner ikke noe mer beskrivende akkurat nå.

Anyway - DET ER SÅ FLAUT! Vil ikke at han skal tro at jeg ligger og promper etter sex lissom :( men han har en sånn fasong på utstyret sitt som gjør at han dytter luft til den stoooore gullmedaljen...

Triks? Tips?

Og vet alle menn hva dette fenomenet er, eller finnes det noen som tror det kommer fra 'andre enden'?

Anonymous poster hash: 51b07...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det er flaut! Men tror de fleste menn vet hva det er? Hvis du er usikker på om han tror det er "ordentlig" promp, så må du kanskje bare si det rett ut?

Jeg har bare opplevd det noen få ganger. Da har det vært fordi mannen har tatt ut penis for så å kjøre den inn igjen. Og dette har kun skjedd etter jeg fødte barn nr to. Da var jeg litt slappere i skjeden en stund, så det kom nok mer luft. Det hjalp å stramme opp der nede, kommer ikke luftlyder nå lenger.

(Før jeg fikk barn, var det ikke mulig at det kom luft inn, da skjeden var helt "sammenlukket" med en gang penis ble dratt ut.)

Ja. Jeg vet at det ordet er stygt som juling,men finner ikke noe mer beskrivende akkurat nå.

Anyway - DET ER SÅ FLAUT! Vil ikke at han skal tro at jeg ligger og promper etter sex lissom :( men han har en sånn fasong på utstyret sitt som gjør at han dytter luft til den stoooore gullmedaljen...

Triks? Tips?

Og vet alle menn hva dette fenomenet er, eller finnes det noen som tror det kommer fra 'andre enden'?

Anonymous poster hash: 51b07...253

Anonymous poster hash: 620c5...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahhahaha.......... det kan skje alle, trang eller vid.



Anonymous poster hash: 33f5b...26d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er pinlig, jeg :vetikke: Vi pleier egentlig bare å le av det.

Men så er ikke vanlig promp pinlig hos oss heller. (Bortsett fra de som stinker skikkelig :fnise: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så flaut det da. :fnise: Part of the game, slik jeg ser det. Men det kommer jo an på om man føler seg trygg på personen man har sex med, selvfølgelig. Her i gården les dette bort, og er ikke noe problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg synes også det er så flaut! Har skjedd en gang med meg.. men døde litt da det skjedde



Anonymous poster hash: f0286...8c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min mann er full av hyss tar av og til tak i beina mine og løfte meg opp, for han vet at jeg får sjokk og ikke klarer å kontrollere... "nedentilsområdet". Når han slipper meg kommer det interessante lyder jeg ikke kan kontrollere. Han får latterkrampe og blåmerker på armen :) Helt naturlig med "nedentilsområdelyder" forresten! :)



Anonymous poster hash: 03609...231
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du luft i skjeden når han løfter deg etter beina? Hæ? Er det vanlig?

Er det bare min skjede som er helt lukket med mindre det er noe inni (penis, tampong osv)?

Når min mann er full av hyss tar av og til tak i beina mine og løfte meg opp, for han vet at jeg får sjokk og ikke klarer å kontrollere... "nedentilsområdet". Når han slipper meg kommer det interessante lyder jeg ikke kan kontrollere. Han får latterkrampe og blåmerker på armen :) Helt naturlig med "nedentilsområdelyder" forresten! :)

Anonymous poster hash: 03609...231

Anonymous poster hash: 620c5...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Jeg vet at det ordet er stygt som juling,men finner ikke noe mer beskrivende akkurat nå.

Anyway - DET ER SÅ FLAUT! Vil ikke at han skal tro at jeg ligger og promper etter sex lissom :( men han har en sånn fasong på utstyret sitt som gjør at han dytter luft til den stoooore gullmedaljen...

Triks? Tips?

Og vet alle menn hva dette fenomenet er, eller finnes det noen som tror det kommer fra 'andre enden'?

Anonymous poster hash: 51b07...253

"Hahaha, fadern det kom inn luft!"

eller

"Haha, vent, jeg må bare få ut lufta, nå ble det vakuum!"

Er ikke verre enn det :) (Og nei, de vet ikke om det før de har hørt om det fra noen, eller lest det.. Hadde sex med en som ikke hadde opplevd det før, jeg lo og lo mens jeg forklarte, han var noe sjokkskadet med en gang før han skjønte hva det var.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått fittefis med min nåværende kjæreste.

Konklusjon: man får kun fittefis om man har sex med en som har stor penis, noe jeg hadde valgt fremfor å ikke få det :(



Anonymous poster hash: 6d363...e39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer sikkert hvorfor man får fittefis.

Noen får fordi de har mer hulrom til å samle opp luft. Eller at skjeden ikke trekker seg så fort sammen når penis blir dratt ut for så å dyttes inn igjen. Dermed kommer det inn luft i mellomtiden.

Samma det, farlig er det hvertfall ikke.

Jeg har aldri fått fittefis med min nåværende kjæreste.

Konklusjon: man får kun fittefis om man har sex med en som har stor penis, noe jeg hadde valgt fremfor å ikke få det :(

Anonymous poster hash: 6d363...e39

Anonymous poster hash: 620c5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da for fanden an å høre (ikke minst lukte) forskjellen på en fittefis og en stolt og stram fjert! Det vil jeg da virkelig anta at kameraten din greier.

Ikke bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...