Gå til innhold

Hvor ofte har du sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har sex hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Og så suger jeg han ca én gang om dagen. Vi blir ikke lei, har kjappiser i hverdagen og lengre sex i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sort sett når vi er sammen egentlig (kjæreste), men nå er vi ikke samboere, så dette kan variere. Noen ganger 4-5 ganger i uka, noen ganger en uke mellom hver gang.

Sitter med en følelse av at jeg burde gjøre noe ut av mitt første bidrag på forumet, men inspirasjonen spiller visst ikke helt på lag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 ganger de siste 2,5 årene...... Gift kvinne 30 år. Misfornøyd,

Anonymous poster hash: a08d5...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 ganger dagen, ofte at jeg suger eller runker han også, så temmelig ofte ja :) Klager ikke, har en viril mann ;)

Husker jeg leste en gang at du hadde barn. Hvordan får du tid til å ha sex så ofte? Lurer fordi jeg selv har barn (3 og 6 år) og på grunn av mangel på både tid og energi så har sexlivet dabbet fullstendig av...

Anonymous poster hash: 6655c...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Husker jeg leste en gang at du hadde barn. Hvordan får du tid til å ha sex så ofte? Lurer fordi jeg selv har barn (3 og 6 år) og på grunn av mangel på både tid og energi så har sexlivet dabbet fullstendig av...

Anonymous poster hash: 6655c...90f

Vi finner tid :) Ofte om morgenen før vi står opp, på ettermiddagen i dusjen og når vi legger oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...