Gå til innhold

Hvor ofte har du sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er singel, men har hatt mer sex som singel enn jeg hadde i mitt forrige fem år lange forhold.. :ler:

Allikevel sier nok det mer om forholdet jeg var i enn at jeg har så mye sex nå.

Nå er det tre uker siden sist :( Vil vel tippe at jeg vanligvis har sex ca en gang hver uke - annenhver uke (jeg har aldri hatt one night stand, så det er en jeg dater), men det blir ikke så ofte siden vi bor et stykke fra hverandre og i tillegg har barn på hver vår kant.

Anonymous poster hash: 8d2d1...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en elsker nå, men det er hittil litt sjeldnere vi har hatt sex enn det jeg skulle ønske ;).

I forhold og med elskere har det vel pleid å bli sex fra 2- 6 ganger per uke. Har hatt noen ONS også.



Anonymous poster hash: 73ef6...f31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er singel men har hatt en elsker siden februar. Vi har vell vært med kverandre 2 ganger per uke og hatt sex 2 ganger om dagen somregel. Nå kjenner jeg meg egentlig ganske lei sex.. så ikke bra og ha for mye av det.



Anonymous poster hash: 29648...44c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To fanger om dagen til vanlig. Nå har vi liten baby så blir stort sett hver dag, men av og til så rekker vi det ikke og legger oss på forskjellig tidspunkt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teller det å ha sex med lekene sine? :lur: for i så fall har jeg sex så å si hver dag :lur:



Anonymous poster hash: 85e20...139
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vært sammen i 7 mnd. Normalt en gang om dagen. Han er endel bortreist i forbindelse med jobb og da blir det gjerne 1-3 ganger om dagen de første dagene etter han kommer hjem :)



Anonymous poster hash: 7708e...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 ganger i år, en gang ifjor, ingenting året før der... Så jeg vil si relativt sjelden.

Sist jeg var i forhold hadde jeg sex hver dag, minst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som har sex hver dag: Blir dere ikke jævlig lei?

Anonymous poster hash: 353c8...cbc

neeeej :huh:

Anonymous poster hash: 85e20...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...