Gå til innhold

Yngre gutter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre jenter her som tenner på yngre gutter? Kunne ikke tenkt meg å inngå et forhold til noen som er såpass mye yngre, det er rent seksuelt. Tenner veldig på og elsker å flørte med gutter som er type 18-22, jeg er 27, er det merkelig? :P



Anonymous poster hash: e807e...3d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er ikke akkurat standeren nei. Men kos deg med de yngre ;- )))



Anonymous poster hash: 101bd...b22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Noen andre jenter her som tenner på yngre gutter? Kunne ikke tenkt meg å inngå et forhold til noen som er såpass mye yngre, det er rent seksuelt. Tenner veldig på og elsker å flørte med gutter som er type 18-22, jeg er 27, er det merkelig? :P

Anonymous poster hash: e807e...3d2

La meg spørre deg et spørsmål. La oss si gutten er 20-22 år men oppfører seg og ser ut som han er 27/28 år hva føler du da og hvis vi hadde snudd rundt på spørsmålet mitt hva hadde du følt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg ville ikke følt den samme tenningen. Nå er det jo nettopp det aspektet med at de både ser og oppfører seg som at de er nettopp yngre enn meg. Selv om disse guttene kommer bort til meg når jeg er ute fordi de tror jeg er omtrent på samme alder pga et barnslig utseende, men jeg tenner altså på at de ser mye yngre ut enn folk på min alder som regel gjør da. Og som regel er de også noe mer uerfarne enn meg, noe som utgjør mye av årsaken til tenningen.

Ts



Anonymous poster hash: e807e...3d2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså jeg ville ikke følt den samme tenningen. Nå er det jo nettopp det aspektet med at de både ser og oppfører seg som at de er nettopp yngre enn meg. Selv om disse guttene kommer bort til meg når jeg er ute fordi de tror jeg er omtrent på samme alder pga et barnslig utseende, men jeg tenner altså på at de ser mye yngre ut enn folk på min alder som regel gjør da. Og som regel er de også noe mer uerfarne enn meg, noe som utgjør mye av årsaken til tenningen.

Ts

Anonymous poster hash: e807e...3d2

Nå er ikke jeg jente.. (Selv om det sikkert hadde vært en fordel for meg), men yngre gutter er ser best ut synes jeg.

Største utfordringen er at de fleste yngre gutter som også liker gutter ofte har veldig snevre "aldersgrupper" ..

Synes faktisk det er ganske vanskelig, jeg har ikke bedt om det selv, men føler jeg har mer til felles med en mellom 16 og 20, enn en over 20 som er nærmere min alder. (Jeg er mellom 25 og 30)

Har ingen formening om hvordan jenter bør være for min del, ikke tenkt noe særlig over det..)

Anonymous poster hash: 41f00...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og 25, og liker de som er litt yngre enn meg,sånn ca 23 år. Føler jeg har mer til felles med de enn de som er eldre enn meg. Men noen av de merker man fort at er veldig barnslige igjen og da.



Anonymous poster hash: 537e6...d91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jente og 25, og liker de som er litt yngre enn meg,sånn ca 23 år. Føler jeg har mer til felles med de enn de som er eldre enn meg. Men noen av de merker man fort at er veldig barnslige igjen og da.

Anonymous poster hash: 537e6...d91

Vil ikke akkurat si det var store forskjellen.. ( 23 og 25)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke akkurat si det var store forskjellen.. ( 23 og 25)

Det er uansett en del forskjell på 23 og 28 feks, hvis jeg heller skulle valgt noen som var eldre enn meg.

Anonymous poster hash: 537e6...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett en del forskjell på 23 og 28 feks, hvis jeg heller skulle valgt noen som var eldre enn meg.

Anonymous poster hash: 537e6...d91

Spørs jo helt hvem du spør det. Er ganske individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen andre jenter her som tenner på yngre gutter? Kunne ikke tenkt meg å inngå et forhold til noen som er såpass mye yngre, det er rent seksuelt. Tenner veldig på og elsker å flørte med gutter som er type 18-22, jeg er 27, er det merkelig? :P

Anonymous poster hash: e807e...3d2

eh.. Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er det granne merkelig, selv om det dog er litt uvanlig. Jeg liker selv yngre menn, synes det er digg. 18-20 blir riktig nok litt i yngste laget for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn får seg gjerne damer yngre enn seg selv, så hvorfor ikke -go 4 it.

Personlig liker jeg menn som er litt eldre enn meg, føler meg ikke komfortabel med yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn får seg gjerne damer yngre enn seg selv, så hvorfor ikke -go 4 it.

Personlig liker jeg menn som er litt eldre enn meg, føler meg ikke komfortabel med yngre.

Hvorfor det da?:) Da får dere jo være gudinne.. Yngre gutter tenner ENORMT mye på jenter som er eldre.;) Dere er best:)

Anonymous poster hash: e1d56...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...