Gå til innhold

Jentesex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med en jente en gang å da var vi begge fulle. 19 og 17 år var vi å det var ikke noen høydare..

Har akkurat kommet ut av et langt forhold med en mann, å er ikke klar for å treffe noen ny mann ennå. Men jeg er veldig nyskherrig på jentesex igjen.

Hvordan finner jeg noen som er den de gir seg ut for å være og som er litt seriøse? Alder må være 23-28, ikke lesbisk, bare lyst til jentesex for spenningens del.

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan hun ikke være lesbisk? Hva med bi? Har du ikke lyst på en som virkelig kan jenter og som kan få deg til himmels på 1-2-3?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifil går jo an, men er litt redd det blir flaut, siden jeg ikke har noe peil.. De lesbiske jeg kjenner er veldig maskuline. Mulig det finnes veldig feminine lesbiske, men jeg har ikke møtt på noen. Er selv ganske feminin og jentene å ville foretrukket det samme. Noen som har noen nettsider der man kan treffe noen?

Anonymous poster hash: c405b...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å finne jenter bare for sex på Gaysir. Der er det bare fullt av gutter som maser.



Anonymous poster hash: 31440...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en bruker på Gaysir og lag en bra profil, kommer til å få masse meldinger fra menn men de kan du jo bare slette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...