Gå til innhold

Han holder bare 30 sek. Hvordan få han til og holde lengre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden har frem til nå bare handlet om ren penetrasjonssex.

Munn, fingre, eventuelt leketøy og gjerne slik at du kommer først, så kan han nyte deg mens du er varm, myk, på ditt trangeste og deilig.

Det gjelder å se etter mulighetene situasjonen gir, og ikke fokusere på umulighetene.

Han En mann kan komme etter tre sekunder uansett.

Det som funker er å føre oppmerksomheten over på noe annet enn nytelsen, når han kommer ufrivillig nær.

Edit: Endret uklar formulering.

Endret av Buzz_Lightyear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Han kan komme etter tre sekunder uansett.

Det som funker er å føre oppmerksomheten over på noe annet enn nytelsen, når han kommer ufrivillig nær.

Tenk alternativt:

Sex er så mye, mye, mye mer enn inn-ut-inn-sprut-ferdig !

Hvordan i huleste tenkte du de såkalte 3 sekundene skulle bli til 5-6 miunutter ved å tenke på isbad?

Edit: Ønsker man å lage et gedigent problem av det så er det den minste sak i verden, men det er fryktelig dumt. Det gjelder å se etter alternativene og mulighetene.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk alternativt:

Sex er så mye, mye, mye mer enn inn-ut-inn-sprut-ferdig !

Hvordan i huleste tenkte du de såkalte 3 sekundene skulle bli til 5-6 miunutter ved å tenke på isbad?

Jeg skrev over hva man kan gjøre. Det involverer ikke å tenke på noe som helst.

Hvor fant du ut at jeg mener sex er inn-ut, når jeg påpeker at han en mann kan komme bare av å bli strøket på ryggen.

Edit: Endret på uklar formulering.

Endret av Buzz_Lightyear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vi kunne kanskje prøvd det. Men tror han kommer til og ta det som en selvtillit knekke, at han må bruke en slags dildo på meg for at jeg skal bli tilfredsstilt.

Men det sier seg vel selv at 30 sek er for lite for de fleste damer ?

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Synd om han tar det ille opp da...jeg ville iallefall ikke skydd noen midler for å få kjærsten i mål....når man er født med tidlig utløsning bør man jo ta grep og kompensere mest mulig med andre ting som slikking/fingring leketøy osv..som også Lille-pus nevner....

dersom han gir etter for å ha en "pause"rett etter orgasmen sin vil det bli mer tiltak å starte opp igjen....hold dere varme er nå mitt tips! Å forsinke selve orgasmen er nesten umulig tror jeg...fokuser heller på ting han kan gjøre for deg før penetrerings sex og lek og kos lengst mulig med hverandre. Når du er neeesten i mål...DA bør han inn!

Masse å nyte utenom selve samleie også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg skrev over hva man kan gjøre. Det involverer ikke å tenke på noe som helst.

Hvor fant du ut at jeg mener sex er inn-ut, når jeg påpeker at han kan komme bare av å bli strøket på ryggen.

Tråden bele startet av AB, men er altså din da?

Hva har dere egentlig prøvd for å løse dette da?

Digger han å leke med deg og drive deg til sanseløs nytelse med hender og munn?

Har dere leketøy som dere liker? Liketøy han tenner på å bruke på deg?

Edit: Harry snek seg inn mellom innleggene.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden bele startet av AB, men er altså din da?

Hva har dere egentlig prøvd for å løse dette da?

Digger han å leke med deg og drive deg til sanseløs nytelse med hender og munn?

Har dere leketøy som dere liker? Liketøy han tenner på å bruke på deg?

Edit: Harry snek seg inn mellom innleggene.

Snakker du til meg?

Siden jeg påpeker at en mann kan få utløsning av å bli kjærtegnet, så mener du jeg startet tråden?

Jeg ville neppe skrevet forslag til TS om hva hun kan gjøre, hvis det var meg som åpnet tråden og hadde et problem..

Endret av Buzz_Lightyear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Snakker du til meg?

Siden jeg påpeker at en mann kan få utløsning av å bli kjærtegnet, så mener du jeg startet tråden?

Jeg ville neppe skrevet forslag til TS om hva hun kan gjøre, hvis det var meg som åpnet tråden og hadde et problem..

Ja. Jeg snakker til deg.

Du gav så aldeles tydelig klar beskjed om at du kjente mannen til TS sine tennings- og utløsnings triggere minst like godt som TS.

Han kan komme etter tre sekunder uansett.

Det som funker er å føre oppmerksomheten over på noe annet enn nytelsen, når han kommer ufrivillig nær.

Så, overfor TS tipser jeg fremdeles om å tenke alternativt, som jeg har foreslått.

Å strekke seg fra 30 sekunder til 5-6 minutter ved å tenke på noe annet mistenker jeg er å kreve for mye av en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Snakker du til meg?

Siden jeg påpeker at en mann kan få utløsning av å bli kjærtegnet, så mener du jeg startet tråden?

Jeg ville neppe skrevet forslag til TS om hva hun kan gjøre, hvis det var meg som åpnet tråden og hadde et problem..

Nå skal ikke jeg blande meg her...men jeg fikk også et kort inntrykk av at du var TS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg snakker til deg.

Du gav så aldeles tydelig klar beskjed om at du kjente mannen til TS sine tennings- og utløsnings triggere minst like godt som TS.

Så, overfor TS tipser jeg fremdeles om å tenke alternativt, som jeg har foreslått.

Å strekke seg fra 30 sekunder til 5-6 minutter ved å tenke på noe annet mistenker jeg er å kreve for mye av en mann.

Trenger du en robåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg blande meg her...men jeg fikk også et kort inntrykk av at du var TS ;)

Jaha.

Mitt bidrag var en kort setning: Forsøk dette.

Så svarer jeg LillePus at hun er på viddene.

Derfor må jeg være T.S.

Men for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jaha.

Mitt bidrag var en kort setning: Forsøk dette.

Så svarer jeg LillePus at hun er på viddene.

Derfor må jeg være T.S.

Men for all del.

Jeg ville bare gi deg et hint om at måten du svarer på kunne missforståes til at du faktisk var TS..Ikke vondt ment....Ta det til etteretning istede for å opptre som en fornærmet tosk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden bele startet av AB, men er altså din da?

Hva har dere egentlig prøvd for å løse dette da?

Digger han å leke med deg og drive deg til sanseløs nytelse med hender og munn?

Har dere leketøy som dere liker? Liketøy han tenner på å bruke på deg?

Edit: Harry snek seg inn mellom innleggene.

Jeg får stå frem som Ts jeg da siden det ble litt forvirring her :)

Vi har leketøy som han bruker på meg, men der ender ofte opp med at jeg tar over å bruker det på meg selv siden han ikke treffer så godt klitten. Ikke hans skyld, jeg trenger at det gjøres på en spesiell måte med små bevegelser som kan være vanskelig for han å gjøre når han ikke kjenner det selv. Jeg prøver å si hvordan jeg vil at det skal gjøres men det har ikke nyttet til nå. Slikking gir ikke meg noe, og han har dessuten lite erfaring der så det blir ikke så bra. Dessuten har han herpes på munnen (sjeldent utbrudd) men er så redd for at det skal smitte selv utenom utbruddene til underlivet mitt :(Fingring har han heller ikke fått noe særlig til. Det er synd for det savner jeg. Jeg liker veldig godt selve penetreringen når man har sex. Liker litt røff sex, men det går det ikke men han siden han bare kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Min kjæreste kommer også etter noen sekunder, lucky me så kommer jeg også ofte og fort. Kan du ikke bare la han fingre deg eller slikke deg til orgasme først da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste kommer også etter noen sekunder, lucky me så kommer jeg også ofte og fort. Kan du ikke bare la han fingre deg eller slikke deg til orgasme først da?

Heldig deg :) misunner deg det. Han er ikke noe god på verken fingring eller slikking. Så vi har bare selve penetreringen å gå på. Det er også det jeg liker best med sex. Skulle bare gjerne ønsket at han holdt litt lengre. Jeg skal foreslå at han kan knulle meg med strapon etter at han har kommet. Bare håper han ikke blir lei seg da .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Heldig deg :) misunner deg det. Han er ikke noe god på verken fingring eller slikking. Så vi har bare selve penetreringen å gå på. Det er også det jeg liker best med sex. Skulle bare gjerne ønsket at han holdt litt lengre. Jeg skal foreslå at han kan knulle meg med strapon etter at han har kommet. Bare håper han ikke blir lei seg da .

Ja, det kan han jo forsøke :) Vi er jo forskjellige og noen kommer fort og noen er tregere, det burde han forstå :) Håper det ordner seg for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Heldig deg :) misunner deg det. Han er ikke noe god på verken fingring eller slikking. Så vi har bare selve penetreringen å gå på. Det er også det jeg liker best med sex. Skulle bare gjerne ønsket at han holdt litt lengre. Jeg skal foreslå at han kan knulle meg med strapon etter at han har kommet. Bare håper han ikke blir lei seg da .

Det bør han ikke bli :) om han er veldig oppspillt på å tilfredstille deg vil han gjøre det gladelig tror jeg.

Bare si at du helst må ha kroppen hans nær deg og at du vil så gjerne fortsette litt til med noe i deg....han skjønner jo selv at han ikke kan gjøre jobben når han blir slapp. Ville han reagert tror du om du foreslo at han hjelper deg med en dildo f.eks? Blir jo helt det samme med strapon vetu...bare at det blir mye nærmere vanlig sex med han :)

Jeg personlig ville ikke nølt et sekund med å bruke det...bare deilig å se damen bli tilfredstillt...med eller uten min penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør han ikke bli :) om han er veldig oppspillt på å tilfredstille deg vil han gjøre det gladelig tror jeg.

Bare si at du helst må ha kroppen hans nær deg og at du vil så gjerne fortsette litt til med noe i deg....han skjønner jo selv at han ikke kan gjøre jobben når han blir slapp. Ville han reagert tror du om du foreslo at han hjelper deg med en dildo f.eks? Blir jo helt det samme med strapon vetu...bare at det blir mye nærmere vanlig sex med han :)

Jeg personlig ville ikke nølt et sekund med å bruke det...bare deilig å se damen bli tilfredstillt...med eller uten min penis.

Men når jeg ser på strapon på kondomeriet nå så står det innvendig mål også. Er det meningen at han skal være inni den ? Isåfall må han jo være stiv for at strap no skal være stiv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare gi deg et hint om at måten du svarer på kunne missforståes til at du faktisk var TS..Ikke vondt ment....Ta det til etteretning istede for å opptre som en fornærmet tosk

Jeg så for meg at det skulle bli en eneste lang tirade med "Jo, du er TS, bare innrømm det!"

Så kanskje den måten du formulerer deg på kan misforståes, også.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...