Gå til innhold

Han holder bare 30 sek. Hvordan få han til og holde lengre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med at typen min kommer for fort under sexen. Vanligvis holder han rundt 30 sek, men vis han prøver og holde igjen så varer han ca 1 og et halvt minutt. Men da foregår det på denne måten: jokk jokk, oi oi oi ligg stille hvis ikke kommer jeg. Jokk jokk jokk, ligg stille hvis ikke kommer jeg. Så altså noen få jokk så pause og så noen få jokk til før han plutselig kommer etter 1 og et halvt minutt. Dette er så klart ikke tilfredsstillende for meg. Jeg rekker ikke nyte sexen. Jeg liker at det er litt røff sex men vi må ha rolig hvis ikke bare kommet han :(

Jeg har prøvd og få han til og tenke på bestemora si, men selv det hjelper ikke.

Har også prøvd sleeve, etter alle trådene her om at mannen da ville holde lengre men den var for vanskelig å få inn så det gikk heller ikke.

Vær så snill og si at noen har tips om hvordan vi kan få sexen til og vare lengre ?? :D

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Er det 'game over' de kommende 12 timene dersom han kommer?

- eller kan du suge ham hard igjen etter et par minutter? - når følsomheten har avtatt litt igjen?

Om dere liker å leke oralt så kan jo du fint få deg en orgasme først, så han, så suger du ham hard igjen (de fleste varer litt lenger gang nr. 2 og 3. osv. osv.)

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer kommer også fort. Vi har vært sammen i 8 år, og fortsatt er det altså slik. Vi må ta det veeeldig rolig eller ta pauser hvis han skal holde lengre enn et par minutter. Jeg blir jo veldig revet med under sex, og kommer fort selv også, og da har han ikke nubbsjans til å holde igjen. Så jeg må også roe meg ned hvis han skal klare litt lengre.. Det er ganske frustrerende noen ganger, og jeg får litt vondt av ham, for jeg vet han synes det er kjipt. :(

Å ha hyppig sex kan hjelpe, eller at han lar det gå først, og så blir hard igjen? En eks av meg gjorde det sånn, lot det gå en gang, og så ca 5 min etterpå ble han stiv igjen og varte mye lengre. Et tips kanskje?

I mitt tilfelle har vi to barn, jobber endel kvelder og har mye på programmet, så vi har ikke sex like ofte som før.. Det gjør jo at han kommer fortere, når det er feks en uke siden sist. Kjedelig, men har bare akseptert at det er slik..

Anonymous poster hash: b233a...d45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik selv, eneste som hjelper er et par glass rødvin, da kan jeg holde på veldig lenge, spesielt dersom jeg har holdt igjen noen ganger først.

Oftest tilfredsstiller jeg henne med tunga først. Sånn er det bare.



Anonymous poster hash: be09b...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min kommer fort, men han holder lengre dersom han lukker øynene, tenker på noe ekkelt eller har drukket alkohol. Ellers finnes det diverse kremer som nummer penis litt.

Men jeg ville heller gått for å hatt mer annen sex. Han kan jo gi deg oralsex og bruke hendene først?

Ser flere nevner å vente noen timer etter han har kommet og prøve på nytt, men det er ikke gitt at det fungerer. Kjæresten min kommer like fort uansett, noen er vel bare skrudd sammen sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og si at noen har tips om hvordan vi kan få sexen til og vare lengre ?? :D

Smekk ham på utstyret med en elektrisk fluesmekker når han kommer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med at typen min kommer for fort under sexen. Vanligvis holder han rundt 30 sek, men vis han prøver og holde igjen så varer han ca 1 og et halvt minutt. Men da foregår det på denne måten: jokk jokk, oi oi oi ligg stille hvis ikke kommer jeg. Jokk jokk jokk, ligg stille hvis ikke kommer jeg. Så altså noen få jokk så pause og så noen få jokk til før han plutselig kommer etter 1 og et halvt minutt. Dette er så klart ikke tilfredsstillende for meg. Jeg rekker ikke nyte sexen. Jeg liker at det er litt røff sex men vi må ha rolig hvis ikke bare kommet han :(

Jeg har prøvd og få han til og tenke på bestemora si, men selv det hjelper ikke.

Har også prøvd sleeve, etter alle trådene her om at mannen da ville holde lengre men den var for vanskelig å få inn så det gikk heller ikke.

Vær så snill og si at noen har tips om hvordan vi kan få sexen til og vare lengre ?? :DAnonymous poster hash: f2dc0...b33

Hei

Visst han går til legen,kan han få prozac dette er tabeletter mot depresjon,disse forsinker utløsning slik at han

holder mye lengre,visst han ikke vil gå til lege kan dere kjøpe fleshlight,denne er kan brukes for å trene utholdenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme ganske raskt første gangen, ca 1 minutt etter jeg peiser på.

Men etter et par minutter så blir jeg stein hard igjen og kan holde helt til jeg blir sliten.

gutt 27



Anonymous poster hash: f0ae4...bc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var veldig flink til å holde ut lenge. Vi hadde LANGT foreplay(nesten viktigere enn selve penetreringen for meg), og hvis han følte att han snart kom så stoppet han, slikket meg eller fingret meg litt, så varierte vi tempoet mye. Han holdt som oftest i 20-60 min fra vi startet. Peiser man på er det klart man kommer fort og jenta får ingen ting ut av det

Anonymous poster hash: 54b34...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Visst han går til legen,kan han få prozac dette er tabeletter mot depresjon,disse forsinker utløsning slik at han

holder mye lengre,visst han ikke vil gå til lege kan dere kjøpe fleshlight,denne er kan brukes for å trene utholdenhet.

Anti depressive for å forsinke utløsningen virker litt skummelt, hva med alle bivirkninger ? Får man dette lett hos legen ?

Jeg foreslo kondom til han, men det var han negativ til. Ting han må tre på penis som kondom, penisring gjør at han mister litt av reisningen.

Alkohol kan jo prøves. Vil det holde med 1 cider? Vi drikker vanligvis ikke.

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 'game over' de kommende 12 timene dersom han kommer?

- eller kan du suge ham hard igjen etter et par minutter? - når følsomheten har avtatt litt igjen?

Om dere liker å leke oralt så kan jo du fint få deg en orgasme først, så han, så suger du ham hard igjen (de fleste varer litt lenger gang nr. 2 og 3. osv. osv.)

Han får det ikke til mer en en gang om dagen. Noen ganger flere men da må han vente iallefall noen timer. Men har vi sex igjen etter 5 timer kommer han like fort igjen :(

I starten hadde vi problemer med at han ble plutselig slapp midt under samleiet. Noe som gikk ganske utover selvtilliten min. Så og suge han rett etter han har kommet tør jeg ikke rett og slett av frykt for at den ikke skal komme opp. ( ja jeg sliter med selvtilliten ) :(

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smekk ham på utstyret med en elektrisk fluesmekker når han kommer.

Hva med dem som tenner på smerte da? Pjuske dem i håret eller noe annet digg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får det ikke til mer en en gang om dagen. Noen ganger flere men da må han vente iallefall noen timer. Men har vi sex igjen etter 5 timer kommer han like fort igjen :(

I starten hadde vi problemer med at han ble plutselig slapp midt under samleiet. Noe som gikk ganske utover selvtilliten min. Så og suge han rett etter han har kommet tør jeg ikke rett og slett av frykt for at den ikke skal komme opp. ( ja jeg sliter med selvtilliten ) :(

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Dytter

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dytter

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Prøv strapon eller noe? Da blir det liksom han oppå deg i alle stillinger som ved vanlig sex...dere får kroppskontakten og allt som følger med....så kanskje han blir tent underveis igjen fordi at dere fortsetter sexen umiddelbart....

For mange menn er det en liten kneik etter orgasme hvor den værste kåtheten gir seg...dersom man holder seg varm og fortsetter med sexen vil tenningen komme kjapt tilbake og pikken vil bli med på morroa :)

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv strapon eller noe? Da blir det liksom han oppå deg i alle stillinger som ved vanlig sex...dere får kroppskontakten og allt som følger med....så kanskje han blir tent underveis igjen fordi at dere fortsetter sexen umiddelbart....

For mange menn er det en liten kneik etter orgasme hvor den værste kåtheten gir seg...dersom man holder seg varm og fortsetter med sexen vil tenningen komme kjapt tilbake og pikken vil bli med på morroa :)

Vi kunne kanskje prøvd det. Men tror han kommer til og ta det som en selvtillit knekke, at han må bruke en slags dildo på meg for at jeg skal bli tilfredsstilt.

Men det sier seg vel selv at 30 sek er for lite for de fleste damer ?

Anonymous poster hash: f2dc0...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden har frem til nå bare handlet om ren penetrasjonssex.

Munn, fingre, eventuelt leketøy og gjerne slik at du kommer først, så kan han nyte deg mens du er varm, myk, på ditt trangeste og deilig.

Det gjelder å se etter mulighetene situasjonen gir, og ikke fokusere på umulighetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...