Gå til innhold

Fitta mi er så stygg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Altså, jeg blir flau når noen skal sleike meg. Ser liksom for meg hvordan de må rulke kjønnsleppene mine av veien for å komme til klitten. Liksom rulle de pent sammen som at du sitter å ruller en jævla sovepose etter en lang skogstur. Og du vet den følelsen når en venn spør om du ikke kan rulle hans sovepose og? Som at du ikke har nok med å rulle den ene posen selv. Sånn er det hos meg og, her må du rulle to skrukkete, lite samarbeidsvillige poser, og når soveposene endelig(!) er rulla ferdig sammen må du liksom rydde vei for å få tungespissen på klitten. Og ser du opp - ja, da ser du ikke inn i det lille skamfullet ansiktet mitt - nei da stirrer du rett inn i Guds mislykka rundstykkedeig som han bare kasta i underlivet mitt fordi jeg var så uheldig å stå først i køen den dagen mamma og pappa pulte.

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Jeg ler meg forderva!! :bolledeig:

Anonymous poster hash: 3e326...4bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Jeg har personlig aldri sett en (frisk) vagina jeg ikke liker

Anonymous poster hash: b31e4...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg vet er kvinner uten kjønnslepper. Det er faktisk skikkelig deilig å ha noe å ta litt tak i med tunga og leppene. Og å skille dem til siden er ikke verre enn å begynne "nederst" ved hullet og dra tunga oppover midt i mellom dem. :) Klarer jeg helt fint uten hender eller soveposerulling. Anonymous poster hash: e70ca...8bc

Verste du vet faktisk. Det var jo hyggelig morgensending for noen som nesten ikke har indre kjønnslepper i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 6cd43...4f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg vet er kvinner uten kjønnslepper. Det er faktisk skikkelig deilig å ha noe å ta litt tak i med tunga og leppene. Og å skille dem til siden er ikke verre enn å begynne "nederst" ved hullet og dra tunga oppover midt i mellom dem. :) Klarer jeg helt fint uten hender eller soveposerulling.

Anonymous poster hash: e70ca...8bc

Hyggelig..

Anonymous poster hash: 44467...8f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Syns du skriver på en artig måte og kjenner meg igjen i en del du skriver, noe som gjør det ekstra komisk ettersom jeg kjenner frustrasjonen sååå godt ;)

Sliter selv med mye av det samme og sliter med å finne undertøy og bukser pga det forbaska underlivet. Egentlig har jeg mest lyst til å amputere hele greia, men legen sa nei.

Hos meg er det i tillegg til bollete, helt totalt skjevt. La merke til det for ca et år siden og begynte å undre meg over om det alltid har vært sånn eller om det kan ha blitt sydd så galt etter fødsel at det ble sånn.

Klitoris sitter ikke på midten, kjønnsleppene deler seg ikke likt nedover og helt nede ved åpningen er den ene kjønnsleppa lengre enn den andre, noe som resulterer i at den krøller seg i en kul der nede :-/

Men selvom underlivet mitt ser ut som det har vært igjennom en verdenskrig så er jeg lykkelig gift med en mann som elsker meg så det er håp for oss alle ;)

Anonymous poster hash: 5fc2d...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... det at du er 26 år overrasker meg litt. Tankene dine er slike som ofte kommer fra svært unge og tildels veldige usikre jenter.

Jeg har ikke indre kjønnslepper i det hele tatt.

De ble fjernet da jeg var 23 år.

Jeg har ikke en smal strek eller et "trangt pent hull" der skjedeåpningen er, men et ganske åpent "krater".

Huden rundt skjedeåpningen ble fjernet da jeg var 25 år.

Jeg er 45 nå, og de fjerner fremdeles litt mer ca hvert 3 år.

Men jeg er godt gift og har mye deilig sex, mannen min finner meg ytterst sexy :)

Har akkurat fått vite at jeg snart kanskje mister klitorisen min også.

Unnskyld, men hva var det du beklaget deg over igjen egentlig ?

Husker ikke helt skjønner du - for det forsvant litt i tankesurret mitt om at jeg synes kreft er noe dritt å ha.

Bytte?

Perspektiv much?



Anonymous poster hash: 9c884...3c8
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være slik at de som syntes at ting som ikke er slik de burde være skal tie bare fordi andre har det verre? Jeg har full respekt for deg med kreft, og syntes det er utrolig trist og håper det går bra med deg. Til jenta med stygg mus. Det kunne hvert verre og jeg tror du tenker mere på dette en oss gutta.😃

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å måtte 'dytte' kjønnsleppene til side for å komme til klitten. Særdeles få kvinner har eksponert klitt uten hjelp.

Så lenge den ikke har tenner, lukter vondt eller har utflod, så liker jeg den.

Hvor mange fitter med tenner har du egentlig møtt i ditt liv?

Anonymous poster hash: a4574...515

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Så lenge det er rent og fuktig tenker jeg ikke på utseendet.

Endret av Odelsguten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Haha, du er jammen morsom og flink til å skrive!

Du ser sikkert helt fin ut. Vi jenter må bli flinkere til å akseptere kroppen vår. Og dessuten er det en svært skjult kroppsdel! Tenk om du var like misfornøyd med ansiktet!!

Endret av Elseby13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Problemet ditt er ikke fysisk. Er det ikke musa di som du har noe å utsette så hadde du funnet noe annet.

Jeg er sikker på at de fleste menn og (lesbiske/bifile) kvinner vil syns at du har en helt normal pen fitte.

Bruk den, så blir dere bedre venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og ganske lange indre kjønnslepper, men kjæresten elsker det tydeligvis, drar i de, biter de, suger de osv.. :fnise:

Jeg synes det er ganske flaut igrunn, men det gjør meg så veldig mye mer selvsikker at han liker de. Også synes han det er morsomt når han ikke "finner frem" med en gang, så han må lete litt før han finner f.eks klitoris..

Jeg skulle ønske jeg hadde føflekker down there, det hadde føltes litt spesielt, og hadde antageligvis gjort kjæresten enda mer vill av å være den eneste som vet at jeg har det :sjenert:

Så å få seg kjæreste, det skal du hvertfall ikke bekymre deg over, garanterer deg at en skikkelig gutt ikke blir skuffa over bollemus, lange indre kjønnslepper eller føflekker.

(Er 16 btw)



Anonymous poster hash: 41e85...24c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, for en ekkel tråd! Herregud....

Gå vekk da, herregud.

Anonymous poster hash: 41e85...24c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er herlige da, som prøver å få meg til å føle meg bedre :)

Og du med kreft, utrolig trist at sånt skal skje med noen, men syntes likevell at det er lov å klage. Folk klager stadig over brystene sine, mens andre går med brystkreft. Sånn er verden desverre. Ønsker deg god bedring, masse lykketanker til deg :)

Jeg skal prøve å få lagt ut bilde iløpet av de neste dagene, kanskje lettere å få en ordentlig bedømming. Godt vi har anonymknapp her altså!

Anonymous poster hash: 1e548...69f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ;) bare så det er sagt er jeg ikke like kritisk til resten av utseende som jeg er til bolla, er egentlig bare den jeg har et hatforhold til

Helt ærlig menn? Så lenge den har ett vått og godt hull så bryr dere dere ikke?

Altså, jeg blir flau når noen skal sleike meg. Ser liksom for meg hvordan de må rulke kjønnsleppene mine av veien for å komme til klitten. Liksom rulle de pent sammen som at du sitter å ruller en jævla sovepose etter en lang skogstur. Og du vet den følelsen når en venn spør om du ikke kan rulle hans sovepose og? Som at du ikke har nok med å rulle den ene posen selv. Sånn er det hos meg og, her må du rulle to skrukkete, lite samarbeidsvillige poser, og når soveposene endelig(!) er rulla ferdig sammen må du liksom rydde vei for å få tungespissen på klitten. Og ser du opp - ja, da ser du ikke inn i det lille skamfullet ansiktet mitt - nei da stirrer du rett inn i Guds mislykka rundstykkedeig som han bare kasta i underlivet mitt fordi jeg var så uheldig å stå først i køen den dagen mamma og pappa pulte.

Anonymous poster hash: 1e548...69f

Kan ikke svare på dette spørsmålet, fordi jeg veit ikke hva bollemus er :fnise:

Jeg mener det :glare: Kan noen poste et bilde? ble veldig nysgjerrig. :rolleyes:

Endret av Soley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til dags dato aldri sette en fitte som jeg synes var stygg.

Og tro meg, jeg har sett mange.

Men kvinner som misliker kroppen sin, eller deler av den, det er turn-off.



Anonymous poster hash: a4c69...d14
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...