Gå til innhold

Jeg er en så altfor kåt jente som blir kåt hele tida!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest MikeWaters

Sant nok.

Er bare dumt at det skal våre så vanskelig å finne lik mot like.

Som regel er det en av partene som ikke får nok sex eller nok fantasifull sex i det fri og eller inne.

Man kan være sammen med et fantastisk menneske, men likevel ikke være tilfredsstilt. Det burde være et sted der like kunne finne like og slippe å gå rundt halvt lykkelige. Ofte er det ikke rom for denne ytringsfriheten eller man våger ikke være ærlig i frykt av tabu og dom. Hvorfor må de være sånn?

Svaret er enkelt, det finnes ingen vi er 100% kompatibel over lengre perioder fordi vår libido varierer. At et par skulle ha de exakt samme svingningen er utopisk, så her er det bare å bite tenna sammen og lide i stillhet ;)

Evt. slippe fri tanken om at vi på død og liv må være seksuellt eksklusive ovenfor hverandre til enhver tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

Det ender med at første daiten blir sex, og da er jeg så redd for at han skal tro jeg er en "slut". Jeg er så redd for å ikke få meg en kjæreste pga det. Jeg er så lett å overtale, og de kåteste henger vel med de kåteste, men vil de egentlig henge med de sjenerte? :(

Jeg ligger ikke med hvem som helst, men de single som prøver seg ender alltid lykkelig med meg i senga, men som sexdukke, ikke som kjærestemateriale.

Det er det jeg tror, etter som jeg er singel enda :(

Finn deg en ekte kjælen kosegutt. Han vil bli overlykkelig.

Oisann, eldgammel tråd.

Retelse: Jeg gjetter at du har funnet deg en skikkelig kosegutt og at dere lever lykkelig all deres dager. :)

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...