Gå til innhold

Han er så kald, og bryr seg aldri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noe som virkelig plager meg, kjæresten min virker veldig kald, som om han ikke klarer å bry seg om meg (og generelt andre folk). For en uke siden spontanaborterte jeg, jeg blødde veldig mye og ble dårlig, kjæresten ble aldri med meg til legen eller spurte noe spesielt om hvordan det gikk med meg da jeg kom hjem etter å måtte ha utskrapning... Det var så vondt for meg, å se at han kunne bry seg så lite. Jeg som også tar meg av alt her hjemme gjorde bare det, handlet inn mat og lagde middag.. Han jobber ikke og mottar arbeidsavklarings penger, men gidder ikke gjøre en dritt hjemme selvom han har mye tid han kunne satt av til det...

Fyren er så utrolig egoistisk og kald, men det var etter min spontanabort at jeg ble virkelig klar over hvordan han er... Men det er fortsatt kjempe vondt, å skulle føle at partneren bryr seg så utrolig lite...! Er det normalt at menn kan være slik, eller har jeg en grunn til å føle det slik?



Anonymous poster hash: 551d3...33c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en tufs!! Kjære deg, du fortjener en som faktisk bryr seg.
Hvor gammel er han? Han høres jo ut som en liten tenåring som ikke tenker på noen andre enn seg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg ikke om deg, han er egoistisk og kald, han har ingen jobb og bidrar ikke hjemme... Hvorfor er du egentlig sammen med han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

han er en tufs! er det din leilighet? i så fall så be han om å pakke sakene sine å dra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem til deg, du fortjener bedre. Er tungt nok det du går gjennom om dere ikke har barn sammen kast han ut. Ønsker deg lykke til, ta vare på deg selv

Anonymous poster hash: 43e1a...191

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe som virkelig plager meg, kjæresten min virker veldig kald, som om han ikke klarer å bry seg om meg (og generelt andre folk). For en uke siden spontanaborterte jeg, jeg blødde veldig mye og ble dårlig, kjæresten ble aldri med meg til legen eller spurte noe spesielt om hvordan det gikk med meg da jeg kom hjem etter å måtte ha utskrapning... Det var så vondt for meg, å se at han kunne bry seg så lite. Jeg som også tar meg av alt her hjemme gjorde bare det, handlet inn mat og lagde middag.. Han jobber ikke og mottar arbeidsavklarings penger, men gidder ikke gjøre en dritt hjemme selvom han har mye tid han kunne satt av til det...

Fyren er så utrolig egoistisk og kald, men det var etter min spontanabort at jeg ble virkelig klar over hvordan han er... Men det er fortsatt kjempe vondt, å skulle føle at partneren bryr seg så utrolig lite...! Er det normalt at menn kan være slik, eller har jeg en grunn til å føle det slik?

Anonymous poster hash: 551d3...33c

Hva skal du med en slik samboer?

Dump

Anonymous poster hash: 05dad...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg sa til han at jeg ble veldig såret over at han ikke brydde seg, at jeg skulle ønske at han i det minste kunne spørre litt da jeg kom hjem, hvordan jeg følte meg, hva legen sa angående aborten og slike ting, men han svarte meg; Jaha, hva har du spurt meg om siden du kom hjem?

Det som skjedde da jeg kom hjem, var at han begynte med en gang å snakke om hva han hadde gjort (vært hjemme, vært innom en butikk, bare fortalte sånn hele dagen sin å spurte ingenting) Så jeg rakk jo heler ikke å få spørt!

Men han kunne valgt å heler spørre meg da jeg kom hjem :( Uff jeg gråter nå!! Når jeg åpnet meg opp følte jeg nesten inni meg "åh værsåsnill å se meg, værsåsnill å vis at du bryr deg litt om meg!" og ble sittende igjen med den vonde følelsen nå.....

TS



Anonymous poster hash: 551d3...33c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du tok abort du! Og flytt fra hverandre.

Hun tok ikke abort.

TS: kjenner meg igjen i det du beskriver. Har en kjæreste som bryr seg om de feile tingene. Han er heller ikke særlig omsorgsfull, uten at det gagner han.

Eksempel: sist vi var sammen hadde jeg store smerter som påvirker meg fra tid til annen. Jeg klarer da ikke å gå. Det var så vondt at jeg lå i senga å gråt. Han var i en annen del av huset, så jeg sendte en sms å spurte om han kunne komme med smertestillende jeg har på badet. Han har normalt mobilen i hånda og jeg så at han åpnet meldingen umiddelbart. Likevel gikk det en halv time før han kom.

Han ga meg tablettene (første gang jeg har grått foran han), plukket opp et ukeblad fra golvet som han ville lese, gikk ut og da gikk det 3 timer før han så inn til meg igjen.

Dette fikk meg til å vurdere hele forholdet. Jeg er selv svært omsorgsfull og jobber også i et omsorgsyrke. Det kunne ikke falt meg inn å gått fra en gråtende person uten engang å spørre hvordan det går og hva jeg kan gjøre osv.

Mennesker uten empati... Er ikke verdt å bruke tid på.

Anonymous poster hash: 2547c...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er en form for depresjon og at han ikke har det så greit.

Anonymous poster hash: 12609...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tok ikke abort. Anonymous poster hash: 2547c...58a

beklager det, gikk litt fort i svingene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg sa til han at jeg ble veldig såret over at han ikke brydde seg, at jeg skulle ønske at han i det minste kunne spørre litt da jeg kom hjem, hvordan jeg følte meg, hva legen sa angående aborten og slike ting, men han svarte meg; Jaha, hva har du spurt meg om siden du kom hjem?

Det som skjedde da jeg kom hjem, var at han begynte med en gang å snakke om hva han hadde gjort (vært hjemme, vært innom en butikk, bare fortalte sånn hele dagen sin å spurte ingenting) Så jeg rakk jo heler ikke å få spørt!

Men han kunne valgt å heler spørre meg da jeg kom hjem :( Uff jeg gråter nå!! Når jeg åpnet meg opp følte jeg nesten inni meg "åh værsåsnill å se meg, værsåsnill å vis at du bryr deg litt om meg!" og ble sittende igjen med den vonde følelsen nå.....

TS

Anonymous poster hash: 551d3...33c

OK, det du skriver i første avsnittet her vitner om at fyren mangler empati. Det der er IKKE normal oppførsel når kjæresten kommer hjem fra sykehuset etter en spontanabort. Jeg hadde nok revurdert om han der er noe å stifte familie med... tror du kommer til å få det veldig vanskelig på sikt altså. Selvfølgelig er det tungt å gå fra en man er glad i - men jeg tror dette forholdet vil koste deg mer enn det smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...