Gå til innhold

Overraske ham på flyplassen?


lillegulle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er overraskende nok at du står der å venter på ham. Så kan du isteden heller ha gjort klar en god romantisk middag hjemme hos deg f.eks (hvertfall gjort det omtrent klart). Kan godt hende han liker å bli ordentlig overrasket, men jeg ville hvertfall ikke blitt særlig fornøyd om noen kom bakfra og skulle overrasket meg, stod med tusen ballonger og velkommen skilt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om ei som dro til flyplassen for å overraske kjæresten hun var i avstandsforhold med. Det ble bare kleint mellom dem på flyplassen og noen dager senere gjorde de det slutt.



Anonymous poster hash: 657d9...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt med meg et lite hjemmelaget skilt jeg kunne holde opp i ankomsthallen hvor det sto "kjekkingen" og en liten blomst kanskje. Eller litt sjokolade hvis han liker det, en slik hjerteeske. De fleste liker omtenksomhet og oppmerksomhet, sålenge det ikke blir for mye ståhei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thesledge

Er i avstandsforhold selv, og vi møter hverandre alltid på flyplassen om vi har mulighet. Kjæresten overrasket meg en gang da han sa han ikke kunne møte meg, så kom han likevel, det var koselig!

Hadde jeg vært deg ville jeg ikke bare stått i ankomsthallen og ventet uten å si noe, ville ikke vært så koselig om du kom bakfra tror jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt med meg et lite hjemmelaget skilt jeg kunne holde opp i ankomsthallen hvor det sto "kjekkingen" og en liten blomst kanskje. Eller litt sjokolade hvis han liker det, en slik hjerteeske. De fleste liker omtenksomhet og oppmerksomhet, sålenge det ikke blir for mye ståhei.

Får bare håpe man er den eneste som står der og venter på ham med kjekkingenskiltet :laugh:

Anonymous poster hash: c1a54...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om ei som dro til flyplassen for å overraske kjæresten hun var i avstandsforhold med. Det ble bare kleint mellom dem på flyplassen og noen dager senere gjorde de det slutt.

Anonymous poster hash: 657d9...6f7

Tviler på at det faktum at hun møtte opp på flyplassen var avgjørende for bruddet. Hvis det blir kleint om kjæresten din henter deg på flyplassen, så er det noe mer grunnleggende galt med forholdet. :P

Jeg har opplevd å skulle bli overrasket på flyplassen. Var han som ble overrasket da, ettersom jeg ikke kom. Jeg kom med kvelds/nattflyet. Fikk en melding sånn - "ehh, skulle ikke du komme i dag? Jeg er på flyplassen og venter på deg." Hehe. Stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...