Gå til innhold

Helvete løs pga tante!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville bedt tanten min om å dra til helvete og sagt de måtte betale for skaden på bilen ellers blir de politianmeldt. Ville sterkt vurdert politianmeldelse for overfall/vold uansett.

Slik skal man ikke oppføre seg uansett. Tanten din virker syk i hodet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Hva er forhistorien her egentlig? Greit han ikke ruser seg nå, men han er nylig blitt nykter og det skal ikke så mye til før han er på kjøret igjen. Det er vel det familien din er redd for. At han skal dra med seg deg inn i det og dermed ødelegge ditt liv i tillegg til sitt eget. De overreagerte ja, men jeg skjønner reaksjonen deres på et vis og.

Greit de er bekymret! Men ærlig talt da. De var jo helt ute av kontroll! Hva med heller å snakke om ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuse

Greit de er bekymret! Men ærlig talt da. De var jo helt ute av kontroll! Hva med heller å snakke om ting??

Derfor jeg spør hva forhistorien her er. Hva har skjedd tidligere, som får de til å overreagere på den måten de gjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette høres skikkelig white trash ut, no offence...

Uansett hva som har skjedd så kan da ikke dette forsvares. De gikk jo helt fra konseptene...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte kan jeg forstå de.... Selv om det var å overreagere altså.

1. Hvorfor skal du henge med eksen din i det hele tatt? Det er en grunn til at han er en eks... Det var jo også andre folk der som var villige til å hente deg, så skjønner ikke helt hvorfor han skulle gjøre det?

2. Det er veldig.. VELDIG.. vanskelig å tro på rusmisbrukere som sier at de har kommet seg ut av det. Kjenner noen selv, og det er ikke måte på hvor mye løgn og hvor mange ganger de har gått tilbake til det... Sånn kan det hende familien din tenker også. De har ingen grunn til å skulle stole på han.

3. De er sikkert veldig lei av å se deg bli behandlet dårlig av han? De orker neppe å se deg gå igjennom dette på nytt.



Anonymous poster hash: 03bb5...64e
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte kan jeg forstå de.... Selv om det var å overreagere altså. 1. Hvorfor skal du henge med eksen din i det hele tatt? Det er en grunn til at han er en eks... Det var jo også andre folk der som var villige til å hente deg, så skjønner ikke helt hvorfor han skulle gjøre det? 2. Det er veldig.. VELDIG.. vanskelig å tro på rusmisbrukere som sier at de har kommet seg ut av det. Kjenner noen selv, og det er ikke måte på hvor mye løgn og hvor mange ganger de har gått tilbake til det... Sånn kan det hende familien din tenker også. De har ingen grunn til å skulle stole på han. 3. De er sikkert veldig lei av å se deg bli behandlet dårlig av han? De orker neppe å se deg gå igjennom dette på nytt. Anonymous poster hash: 03bb5...64e

Greit nok det du sier, at de kan reagere, men måten familiemedlemmene til TS reagerte på var helt ute av kontroll. Jeg ville politianmeldt for frihetsberøvelse, tvang og bulken i bilen. Det er ikke lov å holde noen tilbake eller tvinge noen med seg med makt. Det er egentlig kidnapping. Helt sykt.

Anonymous poster hash: a5449...6bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom han var ruset fremdeles og du sto i fare for å bli med på kjøret så kan jeg til nøds forstå. Men dersom han er nykter, han skulle hente deg syns jeg de dro det litt langt. Selvsagt er de redde for deg og vil kun det beste, MEN de burde i det minste pratet normalt med det, sotte seg ned med deg feks ved en senere annledning. Måten det ble gjort på er helt på jordet!! Dette hadde kun vært greit om det var fare for rusing/livet der og da feks, etter min mening hvertfall!

Anonymous poster hash: 6eef6...319

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som har blitt dratt med i suget etter å ha fått en narkoman kjæreste. Jeg synes ikke familien din overreagerer når du er kjæreste med narkomane.

For TO måneder rusfri er absolutt ingenting.

Jeg har sett livene til folk bli ødelagt etter at de har gått inn i forhold med narkomane.



Anonymous poster hash: 7ac55...115
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Nå sitter jeg hos foreldrene mine etter en natt uten søvn, sovet max to timer og nervene er i høyspenn. Ser at noen reagerer på hvorfor jeg ble hentet av eksen min, han er en eks jeg har sterke følelser for og motsatt så vi prøver å ordne ting. Som dere ser er familien min imot det.

Inatt hadde tanten min både ringt og sendt mld til moren til eksen min og hun truer nå med å ringe jobben hans og si han ruser seg. Mobilen som hun tok fra meg i makt tok hun igår og jeg får den først imorgen. Da skal jeg være ute av hus og ikke ta den imot selv.

Moren til eksen min er selvfølgelig fra seg over hele greia og det går utover meg, hun vil nå at han skal ligge langt unna meg pga familien min.

Våknet med ømme ribbein idag så det er tydelig at tanten min virkelig tok i da hun tok tak i meg igår.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere trenger hjelp av Dr Phil..



Anonymous poster hash: ddd46...712
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som har blitt dratt med i suget etter å ha fått en narkoman kjæreste. Jeg synes ikke familien din overreagerer når du er kjæreste med narkomane. For TO måneder rusfri er absolutt ingenting. Jeg har sett livene til folk bli ødelagt etter at de har gått inn i forhold med narkomane. Anonymous poster hash: 7ac55...115

Den ser jeg, men var det nødvendig av dem å krenke, forfølge og bruke makt mot meg på den måten? Tanten min slepte meg faktisk ned en hel bakke og slang meg inn i en garasjedør, jeg måtte bruke pepperspray for å komme meg unna.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som har blitt dratt med i suget etter å ha fått en narkoman kjæreste. Jeg synes ikke familien din overreagerer når du er kjæreste med narkomane.

For TO måneder rusfri er absolutt ingenting.

Jeg har sett livene til folk bli ødelagt etter at de har gått inn i forhold med narkomane.

Anonymous poster hash: 7ac55...115

Å gjøre det på den måten er uansett feil måte å gå frem på. Det fikk de jo også bevist med tanke på at hun allikevell var med ham. Det rette hadde vært å sagt noe, latt henne bli hentet av eksen siden det ikke var direkte fare. Dermed satt seg ned å hatt en alvorsprat med henne senere. Kanskje også i selskapet, men utskjelling er tull. Å dra henne med makt og skjelle henne ut offentlig må være den minst brukbare metoden, det kan skape trass hos alle og en hver.

Forstår som sagt reaksjonen, men mener måten de gjorde det på er helt på trynet. De er voksne og kunne dermed gjort det på en sivilisert måte, eneste de fikk utav det var at TS ble enda mer værende med eksen.

Anonymous poster hash: 6eef6...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Nå sitter jeg hos foreldrene mine etter en natt uten søvn, sovet max to timer og nervene er i høyspenn. Ser at noen reagerer på hvorfor jeg ble hentet av eksen min, han er en eks jeg har sterke følelser for og motsatt så vi prøver å ordne ting. Som dere ser er familien min imot det.

Inatt hadde tanten min både ringt og sendt mld til moren til eksen min og hun truer nå med å ringe jobben hans og si han ruser seg. Mobilen som hun tok fra meg i makt tok hun igår og jeg får den først imorgen. Da skal jeg være ute av hus og ikke ta den imot selv.

Moren til eksen min er selvfølgelig fra seg over hele greia og det går utover meg, hun vil nå at han skal ligge langt unna meg pga familien min.

Våknet med ømme ribbein idag så det er tydelig at tanten min virkelig tok i da hun tok tak i meg igår.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Men han ruser seg ikke ?

Hun må da ha litt vett i hodet å forstå at det kan ødelegga masse for denne mannen? Selvsagt han tar vell urinprøver for å få motbevist det da. Men er nok ikke dette en narkoman som jobber med å komme utav det trenger akkuratt!

Anonymous poster hash: 6eef6...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reza08

Familien din virker helt besatt, og det er ikke vanlig å oppføre seg slik. Greit, din eks har en fortid som rusmisbruker, men nå er han nykter. Da bør din familie ta stilling til den nåværende situasjonen, ikke fordømme utifra tidligere forhold. Så lenge du stoler på han, bør de slå seg til ro med det. Du er tross alt en voksen person.

At de er bekymret er greit, men å fysisk dra deg med seg, gi deg en overhøvling offentlig, lage bulk i bilen og generelt oppføre seg ufint er ikke veien å gå. Du har faktisk veldig god grunn til å reagere på dette. Hvis de er så bekymret, burde de heller snakket om saken.

Håper du har det greit nå, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde anmeldt det, både volden mot deg, skadeverk av bilen og tyveriet av mobilen din. Sånt finnes ikke akseptabelt uansett hvilken grunn man mener man har



Anonymous poster hash: c91e1...a9b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er trakasering dette. Ring politiet og få en sånn.... besøksforbud?? Og anmeld henne.. sånn går ikke ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at det må ligge noe mer bak. Høres ut som fullstendig kaos, men jeg kan på den andre siden forstå familien din som blir meget bekymret for at du skal bli sammen med en rusmisbruker (2 mnd. rusfri er ikke det samme som at han er frisk igjen).

Har du hatt problemer med rus?

Hadde min datter eller søster flørtet med en eks som var rusmisbruker kunne jeg kanskje gjort noe av det samme i ren fortvilelse.



Anonymous poster hash: b3795...f0e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten din er åpenbart livredd for at du skal ha noe med denne mannen å gjøre. Det er neppe uten grunn og du bør ta det alvorlig, selv om jeg er enig at hun tok det vel langt.

Anonymous poster hash: 6d9a9...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...