Gå til innhold

Svigermor promper og raper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har det seg at ingen har sagt trolleri trollera ennå?

Anonymous poster hash: 7a221...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du hjemme? I så fall, stakkars mennesker som ikke får lov å prompe i sitt eget hjem...

Jammen med bordet da, er det virkelig nødvendig. Selv om det er eget hjem behøver man ikke slippe ut tarmgasser når andre spiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen med bordet da, er det virkelig nødvendig. Selv om det er eget hjem behøver man ikke slippe ut tarmgasser når andre spiser.

Nei, akkurat det hadde jeg også reagert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg at ingen har sagt trolleri trollera ennå?

Anonymous poster hash: 7a221...ba8

Tro det eller ei, men det er ikke trolling...

Anonymous poster hash: a518f...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
AnonymBruker skrev (På 23.7.2014 den 15.38):

Ts her. Jeg blir virkelig ukomfortabel, hun løfter på skinka, trykker lufta ut med stor kraft og bryter ut i høy latter mens hun kommenterer både lyd og lukt. Etterpå kommer det gjerne en 5 minutters tale om hvor godt hun liker å prompe og rape, hvordan ulike matvarer gir ulik lyd og lukt, og hvor glad hun er for at hun har så mye luft i magen, så hun kan prompe og rape dagen lang. Og en halvtime etterpå er det på an igjen. I mellomtiden er det stadig småfising og -raping mens hun venter på neste store "utblåsning". Jeg blir så oppgitt og uvel...

 


Anonymous poster hash: a518f...3c5

 

I disse strømsparetider kan du tipse henne om å starte sitt eget, private lille gasskraftverk så hun kan eksportere strøm til naboene og tjene seg rik på gassen hun produserer.
Vinn-vinn!

Du slipper at giftgassen invaderer neseborene dine, og hun bruker flatulensen sin til noe lønnsomt og samfunnsnyttig.

Anonymkode: f9583...56f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så jævla fisefine vi skal være da? La nå folk få fise og rape om de må det. Folk må seriøst slutte å la helt naturlige ting være tabu!!! Èn ting er ved matbordet, da kan man holde igjen. Men ellers; let it out ass. Er flauere med folk som deg som synes sånt er EkKeLt, du som er barnslig. 

Anonymkode: fa293...f8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.7.2014 den 15.38):

Ts her. Jeg blir virkelig ukomfortabel, hun løfter på skinka, trykker lufta ut med stor kraft og bryter ut i høy latter mens hun kommenterer både lyd og lukt. Etterpå kommer det gjerne en 5 minutters tale om hvor godt hun liker å prompe og rape, hvordan ulike matvarer gir ulik lyd og lukt, og hvor glad hun er for at hun har så mye luft i magen, så hun kan prompe og rape dagen lang. Og en halvtime etterpå er det på an igjen. I mellomtiden er det stadig småfising og -raping mens hun venter på neste store "utblåsning". Jeg blir så oppgitt og uvel...

 


Anonymous poster hash: a518f...3c5

 

Jeg synes hu svigermora di høres helt hysterisk ut. Kunne ønske min svigermor var likedan! Fyttirakkern så avslappa jeg hadde følt meg med svigers da. Er jo du som er problemet som ikke takler menneskekroppens naturlige gang. Du som er barnslig her som synes sånt er ekkelt. 

Anonymkode: fa293...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 0.15):

Jeg synes hu svigermora di høres helt hysterisk ut. Kunne ønske min svigermor var likedan! Fyttirakkern så avslappa jeg hadde følt meg med svigers da. Er jo du som er problemet som ikke takler menneskekroppens naturlige gang. Du som er barnslig her som synes sånt er ekkelt. 

Anonymkode: fa293...f8d

Er vel ts som er hysterisk, ikke svigermor 

Anonymkode: e2651...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg misforstod i nlegget jeg svarte på ja... ville elsket en sånn svigermor selv 

Anonymkode: e2651...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er 9 år gammel. Sikkert ordna seg nå!

Anonymkode: af707...47a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tråden er 9 år gammel. Sikkert ordna seg nå!

Anonymkode: af707...47a

Svigermor er sikkert dau for lengst...

Anonymkode: 5fd9a...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...