Gå til innhold

Svigermor promper og raper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en liten utblåsning overfor svigermor her om dagen, saken er den at hun er temmelig "luftig", begge veier, høyt og ofte, og synes det er kjempemorsomt.. det synes ikke jeg. Hun sier det er fordi hun er så komfortabel med oss og bare er 100% seg selv, og det er jo fint, men likevel synes jeg det er noen ting man holder for seg selv, og at det er både uhøflig og ekkelt. Hun mente vi bare måtte være enige i å være uenige, men at hun skulle prøve å skjerpe seg litt. Hva synes dere andre?



Anonymous poster hash: a518f...3c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dump henne!

Anonymous poster hash: 732db...cff

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du må la svigermor få slippe ut luft.

Anonymous poster hash: b473b...596

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt unødvendig og en smule respektløst om man raper/fiser høyt med vilje. Det kan hun spare seg for å gjøre. Men ett uhell av og til opplever vel alle, og det må man kunne leve med.

Anonymous poster hash: c0e0d...213

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! La henne prompe og rape, hvis ikke så kanskje hun eksploderer! :ler:

Anonymous poster hash: 68c8b...b88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Her er det dobbeltmoral ute og går. Når en partner (sønnen til svigermor) raper og fiser, er dere jenter så aksepterende, så. Det er selve kjennetegnet på at forholdet deres er bunnsolid. Men om andre kan være uheldig av og til, er det fysj og æsj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ ekkelt. Ene av foreldrene mine er også sånn. Promper, fiser, raper osv når vi er sammen. Til og med når vi spiser.. Sinnsykt ekkelt. Man kan vel ta litt hensyn. Er ikke digg å spise middag, og plutselig kommer den prompen. Æsj.



Anonymous poster hash: 266cc...f49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det dobbeltmoral ute og går. Når en partner (sønnen til svigermor) raper og fiser, er dere jenter så aksepterende, så. Det er selve kjennetegnet på at forholdet deres er bunnsolid. Men om andre kan være uheldig av og til, er det fysj og æsj.

Nå er jeg spent: hvordan vet du at det er de samme jentene som mener dette, og at det ikke bare er ulike folks om svarer i disse trådene?

Anonymous poster hash: 74f46...e8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nå er jeg spent: hvordan vet du at det er de samme jentene som mener dette, og at det ikke bare er ulike folks om svarer i disse trådene?

Anonymous poster hash: 74f46...e8d

Det vet jeg selvfølgelig ikke. Jeg skrev generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det dobbeltmoral ute og går. Når en partner (sønnen til svigermor) raper og fiser, er dere jenter så aksepterende, så. Det er selve kjennetegnet på at forholdet deres er bunnsolid. Men om andre kan være uheldig av og til, er det fysj og æsj.

Jeg aksepterer at alle har uhell.

Men om min mann, min venninne eller svigermor, ja hvem som helst fiser og raper ved bordet med vilje gir jeg beskjed om at jeg syns det er unødvendig og ufint.

Anonymous poster hash: c0e0d...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er SÅ ekkelt. Ene av foreldrene mine er også sånn. Promper, fiser, raper osv når vi er sammen. Til og med når vi spiser.. Sinnsykt ekkelt. Man kan vel ta litt hensyn. Er ikke digg å spise middag, og plutselig kommer den prompen. Æsj.

Anonymous poster hash: 266cc...f49

Bor du hjemme? I så fall, stakkars mennesker som ikke får lov å prompe i sitt eget hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg aksepterer at alle har uhell.

Men om min mann, min venninne eller svigermor, ja hvem som helst fiser og raper ved bordet med vilje gir jeg beskjed om at jeg syns det er unødvendig og ufint.

Anonymous poster hash: c0e0d...213

Jeg synes selv slik (mangel på) oppførsel er ufyselig. Det gir jeg klar beskjed om hvis det skulle forekomme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å gjøre det bare for morro er ikke greit, og absolutt ikke ved matbordet.

Min mamma slipper luft rett som det er, men hun sliter med mage og tarmer så hun kan ikke noe for det.

Men hun gjør det kun hjemme med oss i nærmeste familien, ellers så prøver hun så godt hun kan å ikke gjøre det. Selv om det er tydelig at hun sliter til tider.

Hadde ikke likt det om typen min hadde sittet å prompet og rapet. Det er skikkelig turn off!

Anonymous poster hash: b2668...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg aksepterer uhell, hvis det ikke skjer med vilje og de sier unnskyld. Mannen min var lik i begynnelsen, prompet og rapte i ett sett og syntes det var det morsomste i verden, men det holdt han opp med da han skjønte hva jeg synes om det. Hun promper og raper mye, mange ganger, hver gang hun er her. Med vilje, høyt, kommenterer lukten og lyden og synes det er kjempemorsomt. Det synes jeg er unødvendig.



Anonymous poster hash: a518f...3c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

TS her.

Jeg aksepterer uhell, hvis det ikke skjer med vilje og de sier unnskyld. Mannen min var lik i begynnelsen, prompet og rapte i ett sett og syntes det var det morsomste i verden, men det holdt han opp med da han skjønte hva jeg synes om det. Hun promper og raper mye, mange ganger, hver gang hun er her. Med vilje, høyt, kommenterer lukten og lyden og synes det er kjempemorsomt. Det synes jeg er unødvendig.

Anonymous poster hash: a518f...3c5

Jeg ville ikke lagt fingrene imellom med en slik oppførsel, men sagt kontant ifra at dette aksepterer jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor fiser også en del. Jeg har "hustrent" mannen, men svigermor begynner jeg ikke å oppdra.

Anonymous poster hash: b473b...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...