Gå til innhold

KG Reboundsentralen (for kvinner)


Gjest Hofmann

Anbefalte innlegg

Gjest Hofmann

Så veslefrikk, er det vesledick også, eller kan man forvente over snittet?

 

God kveld, stig på og velkomen til denne lille establishment :)

 

Som sagt er det ikkje akkurat imponerande på den fronten, men me jobbar stadig for å tiltrekkje oss temmedlemmar som kan tilfredsstille dei fleste krav. Bl.a. har eg høyrd rykter om at talet 42 i Mann42 sitt brukarnamn ikkje er ei referanse til alder, men snarare....du veit.

 

 

 

 

Med mindre TS er homofil og villig så har de egentlig ikke tid til meg.

Anonymous poster hash: 809bf...198

 

 

Me treng deg i teamet, så fortel litt om deg sjølv, AnonymBrukar 809bf...198. Kva har du å tilby vårt klientell? :)

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holy sheep. Dette virket som rimelig desperate greier, pakket inn som noe helt annet.

Veslefrikk.. Hva skjedde, du hadde litt for lite å bruke tiden din på om dagen og kom frem til at du ville prøve deg som en pimp?

Edit: Også er det sånn at den eneste du pimper ut foreløpig er deg selv?

Endret av Ok2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, stig på og velkomen til denne lille establishment :)

 

Som sagt er det ikkje akkurat imponerande på den fronten, men me jobbar stadig for å tiltrekkje oss temmedlemmar som kan tilfredsstille dei fleste krav. Bl.a. har eg høyrd rykter om at talet 42 i Mann42 sitt brukarnamn ikkje er ei referanse til alder, men snarare....du veit.

 

 

 

 

Me treng deg i teamet, så fortel litt om deg sjølv, AnonymBrukar 809bf...198. Kva har du å tilby vårt klientell? :)

Nei, jeg har ikke slike krav, den må jo tross alt passe i ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me treng deg i teamet, så fortel litt om deg sjølv, AnonymBrukar 809bf...198. Kva har du å tilby vårt klientell? :)

Jeg har kompiser som har mad draget på damene.  Tror jeg aldri har opplevd at jentene jeg prøver meg på ikke har falt for noen av kompisene mine.

 

AB198

Anonymous poster hash: 809bf...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Men hva med de damene som foretrekker damer som rebound-partnere? KJØNNSDISKRIMINERING! Såfremst du ikke åpner for å ta inn damer i teamet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Holy sheep. Dette virket som rimelig desperate greier, pakket inn som noe helt annet.

Veslefrikk.. Hva skjedde, du hadde litt for lite å bruke tiden din på om dagen og kom frem til at du ville prøve deg som en pimp?

Edit: Også er det sånn at den eneste du pimper ut foreløpig er deg selv?

 

Er har ein draum om å verte utestengt frå KG over hallikverksamheit.

 

 

Nei, jeg har ikke slike krav, den må jo tross alt passe i ræva.

 

Godt, godt. I avtaleboka mi står det "ledig" fram til januar 2047.

 

 

Jeg har kompiser som har mad draget på damene.  Tror jeg aldri har opplevd at jentene jeg prøver meg på ikke har falt for noen av kompisene mine.

 

AB198

Anonymous poster hash: 809bf...198

 

 

Det gjer ikkje noko, dette er eit lavterskeltilbod. Åpenbart.

 

 

Men hva med de damene som foretrekker damer som rebound-partnere? KJØNNSDISKRIMINERING! Såfremst du ikke åpner for å ta inn damer i teamet da.

 

Om du insisterar, kan eg godt hive deg inn i teamet. Det hadde vore høgst velkoment :) Men først vil eg berre advare deg om at hvis eg no listar opp ditt brukarnamn i KG Reboundsentralen sitt team (opningsinnlegget), vil innboksen din kjapt verte oversvømt av penisbilder, rumpekløfter, alt for lange introduksjonsbrev og kva har du. Skal eg føre deg opp allikevel?

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Godt, godt. I avtaleboka mi står det "ledig" fram til januar 2047.

 

Siden jeg ikke har fått noen hits i puletråden min, så booker jeg deg inn i midten av juli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg takker så mye for tilbudet, men grunnet livsomstendigheter er jeg dessverre ikke i stand til å bidra med stort annet enn fjernhjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Siden jeg ikke har fått noen hits i puletråden min, så booker jeg deg inn i midten av juli.

 

Greit. Korleis passar 13. -26. juli for eit reboundforhold? Og om det skulle dukke opp eit teammedlem med eit meir imponerande lem, vil du eg skal overføre deg til dette teammedlemmet i så fall?

 

Takk for at du ville handle her hos oss i KG Reboundsentralen :)

 

(pssssst, me set som sagt pris på gåver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du god på å slikke?



Anonymous poster hash: d3b2e...524
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med xen, nå er vi bestevenner og sender hundre nussesmileyer og hjerter til hverandre hver dag  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

 

Er du god på å slikke?

Anonymous poster hash: d3b2e...524

 

 

Om du ikkje har noko imot at nokon berre simulerer seksuell nytelse for di skuld, kan eg sikkert vere heilt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit. Korleis passar 13. -26. juli for eit reboundforhold? Og om det skulle dukke opp eit teammedlem med eit meir imponerande lem, vil du eg skal overføre deg til dette teammedlemmet i så fall?

Takk for at du ville handle her hos oss i KG Reboundsentralen :)

(pssssst, me set som sagt pris på gåver)

Det er helt perfekt. Gaver skal bli, har is i frysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen aldersgrense for klientellet, eller kan gamle frøkner med et litt for godt øye til sjefen melde interesse?

Jeg kan gjøre opp for meg med en Smirnoff Ice og litt potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Har du noen aldersgrense for klientellet, eller kan gamle frøkner med et litt for godt øye til sjefen melde interesse?

Jeg kan gjøre opp for meg med en Smirnoff Ice og litt potetgull.

 

Hei, og takk for at du valde KG Reboundsentralen :)

 

Me har inga øvre aldersgrense, og me dømmer heller ikkje når det gjeld kva årsakar nokon måtte ha for å trengje ein rebound. Smirnoff Ice og potetgull er bra valuta, men helst ikkje ostepop (har med HMS å gjere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, og takk for at du valde KG Reboundsentralen :)

Me har inga øvre aldersgrense, og me dømmer heller ikkje når det gjeld kva årsakar nokon måtte ha for å trengje ein rebound. Smirnoff Ice og potetgull er bra valuta, men helst ikkje ostepop (har med HMS å gjere).

Det er notert.

Jeg har for øvrig mange flere grunner til at jeg trenger en rebound, så jeg ser for meg noe som kan bli en langtidskontrakt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med xen, nå er vi bestevenner og sender hundre nussesmileyer og hjerter til hverandre hver dag  :fnise:

Ja, det hørtes veldig ut som du var ferdig med eksen da. De aller fleste holder på sånn med en de er følelsesmessig ferdig med. :fnise: :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ja, det hørtes veldig ut som du var ferdig med eksen da. De aller fleste holder på sånn med en de er følelsesmessig ferdig med. :fnise: :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Pffft, selvsagt kan man vise omtanke, medmenneskelighet, og kjærlighet til en tidligere partner uten at det dermed er sagt at man egentlig ikke er kommet over vedkommende. Man har tross alt elsket denne andre personen, og selv om forholdet gikk fyken, så trenger man ikke la vennskapet gå til hundene.

Ifølge den logikken du legger opp til her, så er jeg egentlig lesbisk og forelska i naboen min, for vi sender også hverandre nussemeldinger daglig, kysser hverandre midt på munnen når vi ses, og sier "Jeg er så glad i deg" støtt og stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslefrikk.... Majorasmask.... Bjeller ringer.....

Ikke noe for meg men det var et godt tiltak vil jeg tro.

Anonymous poster hash: dfe45...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...