Gå til innhold

GayPride Paraden, hvorfor jeg synes det er ekkelt!


maskineple

Anbefalte innlegg

En liten gutt som twerker... Hvorfor er dette akseptabelt? Hvorfor er ikke media på saken slik at vi ikke finner ut av dette på youtube? 

https://www.youtube.com/watch?v=VlpJzSPgZ88

 

Dette bildet er fra Dagbladet , fra Oslo. 

http://gfx.dagbladet.no/labrador/171/171819/17181924/jpg/active/791x550.jpg

 

Jeg vil ikke at unger skal se på slike ting, det er jo traumatiserende. 2 Feite menn i sadokostymer som kysser, wtf? 

 

Om noen sier at homofile fortsatt ikke er ute etter oppmerksomhet så kom med bevis, slik jeg ser det har de fått lov til å gifte seg i de fleste vestlige land ( Norge siden 2009 ) og i de fleste Amerikanske states siden 2000 tallet. 

Endret av maskineple
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik har hverdagen blitt, og det må vi forholde oss til.

Anonymous poster hash: 73066...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er garantert like ekkel i deres øyne. Men da pga holdningene dine. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten gutt som twerker, jeg tror personlig at det er en veldig veldig stor prosent av homofile som er pedofile også.

Hvorfor er dette akseptabelt? Hvorfor er ikke media på saken slik at vi ikke finner ut av dette på youtube?

https://www.youtube.com/watch?v=VlpJzSPgZ88

Dette bildet er fra Dagbladet , fra Oslo.

http://gfx.dagbladet.no/labrador/171/171819/17181924/jpg/active/791x550.jpg

Jeg vil ikke at unger skal se på slike ting, det er jo traumatiserende. 2 Feite menn i sadokostymer som kysser, wtf?

Om noen sier at homser fortsatt ikke er ute etter oppmerksomhet så kom med bevis, slik jeg ser det har de fått lov til å gifte seg i de fleste vestlige land ( Norge siden 2009 ) og i de fleste Amerikanske states siden 2000 tallet. Og de syter fortsatt som om noen har noe imot dem.

Er det virkelig noen som tviler på at de er ute etter oppmerksomhet og egentlig er mentalt skadet?

Eller er du kanskje mentalt skadet?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg ekkel der jeg gikk hånd i hånd med kjæresten min, iført sommerkjoler begge to, håret pent satt opp og sminke, to helt vanlige, slanke kvinner tredveåra, som viftet med hvert vårt regnbueflagg og feiret kjærligheten og friheten til å kunne feire den uten å bli slått ned eller voldtatt på gata slik mange lesbiske opplever i andre land?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like fascinert hver gang hvordan man kan ta enkeltelementer man ikke liker som "bevis" for sine fordommer mot en svær gruppe mennesker. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jeg ekkel der jeg gikk hånd i hånd med kjæresten min, iført sommerkjoler begge to, håret pent satt opp og sminke, to helt vanlige, slanke kvinner tredveåra, som viftet med hvert vårt regnbueflagg og feiret kjærligheten og friheten til å kunne feire den uten å bli slått ned eller voldtatt på gata slik mange lesbiske opplever i andre land?

Nei, dere var to vakre damer! :rodmer:  Emh... var det ikke da, men jeg ser det for meg.

Anonymous poster hash: c7308...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google twerking på youtube så finner du mange småjenter som twerker.



Anonymous poster hash: 6cedc...c0c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten gutt som twerker,  

Hadde det altså vært bedre med en liten jente? Da er det heeelt greit? :)

Anonymous poster hash: ad578...943

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde det altså vært bedre med en liten jente? Da er det heeelt greit? :)

Anonymous poster hash: ad578...943

 

 

Nei, det er på ingen måte greit at samfunnet aksepterer slikt uansett kjønn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like fascinert hver gang hvordan man kan ta enkeltelementer man ikke liker som "bevis" for sine fordommer mot en svær gruppe mennesker. 

 

Hva med å kritisere disse " enkeltelemtene " istedenfor å prøve å male meg som homofob. Jeg synes hovedinnlegget er nokså representativt av miljøet så lenge de ikke tar opp slike ting selv. 

 

2 Feite menn i sadokostymer som kliner er ikke noe å støtte. 

 

Gå vekk....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kritisere disse " enkeltelemtene " istedenfor å prøve å male meg som homofob. Jeg synes hovedinnlegget er nokså representativt av miljøet så lenge de ikke tar opp slike ting selv. 

 

2 Feite menn i sadokostymer som kliner er ikke noe å støtte. 

 

Gå vekk....

Du klarer nå å bekrefte det jeg skriver i mitt innlegg helt fint selv. :)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du klarer nå å bekrefte det jeg skriver i mitt innlegg helt fint selv. :)

 

Så jeg får ikke ta opp slike saker før jeg blir stemplet som homofob? 

 

Du bare: Stakkars homofile menn i sadokostymer som kliner forran alle :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er garantert like ekkel i deres øyne. Men da pga holdningene dine. 

 

 Mener du det negativt? 

 

Jeg bryr meg lite om hva homofile synes om meg... Så lenge de oppfører seg slik vil jeg ikke respektere denne gruppen. Hadde de oppført seg som normale par, ok da kunne jeg kanskje ha sagt, de er jo bare normale folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så jeg får ikke ta opp slike saker før jeg blir stemplet som homofob? 

 

Du bare: Stakkars homofile menn i sadokostymer som kliner forran alle :fnise:

Slike huleboerholdninger hører ikke hjemme noe sted. Og hvilken rolle spiller det for deg om de hadde på seg kostymer? Homofile har da et like variert tenningsmønster som heterofile har!

Skal vedde på at du hadde syntes det var helt OK så lenge det var er lesbisk par du så på....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det negativt? 

 

Jeg bryr meg lite om hva homofile synes om meg... Så lenge de oppfører seg slik vil jeg ikke respektere denne gruppen. Hadde de oppført seg som normale par, ok da kunne jeg kanskje ha sagt, de er jo bare normale folk.

De oppfører seg som alle andre "normale" par. Forskjellen ligger bare i at de du kaller normale ikke har måttet tåle grov hets, vold, utgenging, trakassering, og voldtekter på grunn av hvem de forelsker seg i.

Så hvorfor skal de ikke få lov til å feire et hvert steg i riktig retning når det kommer til aksept for deres følelsesliv?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike huleboerholdninger hører ikke hjemme noe sted. Og hvilken rolle spiller det for deg om de hadde på seg kostymer? Homofile har da et like variert tenningsmønster som heterofile har!

Skal vedde på at du hadde syntes det var helt OK så lenge det var er lesbisk par du så på....

 

De kunne ha vært heterofile og jeg ville fortsatt ikke likt det, men nå er det jo ikke heterofile som holder parader som det er påbudt å respektere og får null mediakritikk. Absolutt null kritikk fra media....

 

Menn eller Kvinner, jeg bryr meg ikke. Denne gruppen er fortsatt ikke normal. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne ha vært heterofile og jeg ville fortsatt ikke likt det, men nå er det jo ikke heterofile som holder parader som det er påbudt å respektere og får null mediakritikk. Absolutt null kritikk fra media....

 

Menn eller Kvinner, jeg bryr meg ikke. Denne gruppen er fortsatt ikke normal.

Herregud... trodde folk var mer opplyste enn dette her nå, men Nei da....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...