Gå til innhold

Man kan si hva man vil om kvinnlige fotballspillere men......


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

 

Man kan si mye om norske, hvite menn, men.. de driver ikke og selger narkotika og overfaller og voldtar jenter slik mange asylsøkere gjør.

 

 

Anonymous poster hash: 1120e...7b2

 

 

Hva i svarte har det å gjøre med hva jeg skrev ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i svarte har det å gjøre med hva jeg skrev ?

Du skjønte ikke det? Stikkord: generalisering.

Anonymous poster hash: 1120e...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Om kvinnefotball vil eg seie følgjande:

 

Først av alt er eg 100% for at samfunnet tillatar at også kvinner kan få spele fotball. Ikkje berre er det ei menneskerett (på ein måte), men det er også direkte positivt på fleire områder, som t.d. at kvinner kjem i betre form, og at dei i større grad har eit insentiv til å ta til interesse av fotball (noko til felles = bra). Men eg må også inrømme at interessa mi for kvinnefotball er heller laber, til trass for at eg er generelt fotballinteressert. Det har ikkje med nokon teit "anti kvinnefotball"-haldning å gjere, det er berre meh...mindre interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørlite eksempel :fnise:

 

 

that moment når man bør innse at man bruker for mye tid på youtube når man klarer  det kunststykke å sammenligne en snål, klønete og patetiske form for ballsport med en teknisk krevende sport som fotball. venter bare på at du bruker youtube fitness kjendiser som eksempler på ekte idrettsutøvere over de som driver med faktisk profesjonell sport her i landet. 

Anonymous poster hash: 0cd67...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

that moment når man bør innse at man bruker for mye tid på youtube når man klarer  det kunststykke å sammenligne en snål, klønete og patetiske form for ballsport med en teknisk krevende sport som fotball. venter bare på at du bruker youtube fitness kjendiser som eksempler på ekte idrettsutøvere over de som driver med faktisk profesjonell sport her i landet. 

Anonymous poster hash: 0cd67...822

 

Ja, den er kjempesnål og klønete..... 

 

  :sarkasme:

 

Se noen kamper av den sporten du, så kan du se at den er verken snål, klønete eller patetisk. 

Endret av lizzie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er kjempesnål og klønete..... 

 

  :sarkasme:

 

Se noen kamper av den sporten du, så kan du se at den er verken snål, klønete eller patetisk. 

 

En sport som utføres med lut rygg og armene fullstendige spredt ut i ingenmannsland er per def en tøvete sport uten finesse.  For ikke å snakke om de underutvikla overkroppene til tross for det er en overkroppsdominant sport. Du starter ikke med den sporten der fordi du er et talent, du starter med den fordi du ikke evner å bruke beina dine eller ta i mot en ball som faktisk er designet for å kunne tas i mot med hendene, i motsetning til det forvokste eggeformede rælet der, med uforutsigbar stuss som inviterer til ren mølje og brytekamp som om utøverne fortsatt har storefri på barneskolen, der forøvrig  du slipper å betale for å se ungene rulle rundt i gjørma samtidig som det ikke er fult så kleint som med voksne menn som ikke har vokst det fra seg.

 

Anonymous poster hash: 0cd67...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...