Gå til innhold

Fastlege i Bodø


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det noen som kan anbefale en fastlege i Bodø? Jeg vet hvilken lege jeg helst ville hatt, men h*n har dessverre ikke ledig kapasitet.

De jeg har å velge blant (som ikke har kontor for langt unna), er disse:

Arntsen, Bjørn Fredrik

Atepo, Johnson B O

Bøckmann, Lisa

Danielsen, Natalia L

Føre, Guro Arngjerd

Haugen, Michael

Herstad, Laila

Ijeabuonwu, Odinaka F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ingen erfaring med noen av disse, men kan anbefale Kine Holmvik. Veldig hyggelig og flink dame, og ikke er det kjempelang ventetid på time heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Er det noen som kan anbefale en fastlege i Bodø? Jeg vet hvilken lege jeg helst ville hatt, men h*n har dessverre ikke ledig kapasitet.

De jeg har å velge blant (som ikke har kontor for langt unna), er disse:

Atepo, Johnson B O

Ijeabuonwu, Odinaka F

Ihvertfall ingen av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Hvis du er ute etter lett sykemelding å Tveraabak ikke er ledig, så burde du velge Odinaka. Skal du ha en lege fordi du er syk, så er Bjørn Fredrik Arntsen ganske OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan anbefale en fastlege i Bodø? Jeg vet hvilken lege jeg helst ville hatt, men h*n har dessverre ikke ledig kapasitet.

De jeg har å velge blant (som ikke har kontor for langt unna), er disse:

Arntsen, Bjørn Fredrik - flink og virker okei

Atepo, Johnson B O - ikke anbefale

Bøckmann, Lisa - rimelig ny men virker okei

Danielsen, Natalia L - meget spesiell dame, fra russland/finland, brysk dame

Føre, Guro Arngjerd - og og ny, men virker okei i faget

Haugen, Michael - playboylegen

Herstad, Laila - ikke anbefale

Ijeabuonwu, Odinaka F - ikke anbefale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

De flinkeste legene i Bodø er Thor Steinsvik og Gerd Teigland, etterkommeren til Teigland er også ei meget oppegående dame. Så skulle det plutselig dukke opp en plass hos dem så søk omgående. Sentrumslegene er også et veldig bra legesenter, du får stort sett akutttime på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at det kanskje er litt langt unna bykjernen, men Antje Stockamp på Tverlandet synes jeg er en hyggelig lege (det er en dame i tilfelle noen er i tvil). Vet ikke om hun har ledig plass da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at hun er kvinne inne på min fastlege. Å så har hun et mer normalt jente mellomnavn

Ja, hun heter Luise til mellomnavn. Tror hun er tysk/nederlandsk eller noe, men snakker godt norsk.

AB #7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Tysk/nederlandsk er da bedre enn Afrikansk lege. De skremmer meg Atepo Johnson feks han er ufattelig skummel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antje er ihvertfall ikke skummel! :) Hun er en søt og trivelig ung dame. Og så er hun er ræcer på å fjerne føflekker og sy etterpå. Jeg har ikke litt arr en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Hun Cecilie Strand på Sentrumslegene er heller ikke skummel, hun er drit kul. Jeg bare digger at hun har mot til å si ting rett fra levra :rodmer: Flink er hun også, ihvertfall når jeg har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg har Leif Erik Traasdahl som fastlege, og han er verdens snilleste :)

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

TS har fått anbefalt mange flinke leger, Leif Erik Traasdahl skal ha skryt for at han tok inn farmoren min selv om at hun ikke er pasient der. Hun bor i Finnmark å var hos oss på besøk, å så ble hun syk, Ikke akutt nok for legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...