Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men det er jo sannheten. Jeg ville aldri fått disse jentene hadde det ikke vært for at dere lar dere kjøpe. Jeg er jo over 40 år. Men så lenge dette fungerer for oss, så vil det ikke forsvinne. Jenter er idioter og vi kjøper dere gjerne. Koster oss bare et par timer ekstra på kontoret. Elsker dette livet :)

Hilsen Svett og kåt mannegris

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

Hallo. Jenter flest er ikke idioter. Idiotene er menn som lurer til seg unge jenter ved å betale dem. Jeg er ingen moralist og synes dem som ønsker det skal kunne ha sex eller være sammen med hvem dem vil. Så lenge de er lovlige og det er frivillig uten manipulering. Men at godt voksne menn utnytter enkelte unges dårlig økonomi. Det har jeg lite sans for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke hvorfor det er krenkende? Men forstår at det kan være ubehagelig. Begrepet krenkende føler jeg blir litt for ofte brukt i dag.

Ellers høres du ut som en oppegående ung kvinne som står på egne bein. Fortsett slik og ikke la deg kjøpe av menn.

Ta en titt på "svett mannegris" ovenfor, tror dessverre det er en del som han. Tusen takk. Setter stor pris på innspill og hyggelige ord.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ditt problem er at du ser ned på yngre jenter. Det er slik oppførsel jeg føler det er blant veldig mange eldre menn(som prøver seg på yngre riktignok). Hvis du tror at vi jenter er idioter har du et snevert syn på oss, og har nok neppe vært med så mange som du gir uttrykk for. De aller fleste jentene her kunne aldri funnet på å gått ut med sånne som deg, så tror du skal jekke deg ned noen hakk. Hilsen ei som studerer medisin med planer om spesialisering i kirurgi og slett ikke er den idioter du beskriver.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Det at du bare fokuserer på deg selv viser jo at du motsier det du skrev tidligere om at mange jenter vil synes og ikke klarer å ta vare på seg selv. At DU klarer det er jo bra, men det betyr jo ikke at mange andre lar seg kjøpe. Jeg sier bare sannheten for MEG her. Har jo ikke noe å oppnå ved å lyve. Så trenger ikke å jekke meg selv opp eller ned. Jeg får ligge med mange jenter pga penger. Sånn er det bare. Jeg er jo verken spesielt kjekk eller noe. Men har status og penger. Og det funker :)

Hilsen Kåt, svett og ærlig mannegris

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Husker jeg traff ei jente i starten av 20åra på et julebord for min manns jobb noen år tilbake. Vi ble stående å prate litt og ble senere på kvelden sittende rundt samme bord. Mannen min hadde aldri møtt henne eller kjæresten hennes fordi han jobber i et stort firma, og vi begge ble ganske sjokkerte da kjæresten hennes (min manns kollega) kom å satt seg ned.

Han var minst 45 år gammel :omg:

Hele kvelden ble ubehagelig, for jeg greide ikke slutte tenke på at faren min var 50 år.. Noe blir bare feil med en slik aldersforskjell, og selv om han var en kjekk 40-50åring, nekter jeg å tro at slike forhold har en langsiktig fremtid.

Når hun er 40 år bikker altså han straks 70 .. Hvor mange 40år gamle damer har ønske om å ligge med en 70åring her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det aldri noe problem. Datet noen som var dobbelt så gamle fordi jeg ville det selv, og hadde aldri lyst på en annen 20 åring. Desperate 40 åringer på byen derimot, var greie å bruke til å komme seg inn på steder man ikke var gammel nok og spanderte hele kvelden til vi lurte oss unna, og gikk videre på en kjekkere fest (var under 20 da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på "svett mannegris" ovenfor, tror dessverre det er en del som han. Tusen takk. Setter stor pris på innspill og hyggelige ord.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Svett mannegris er ikke representativ for oss voksne menn. Det er flaut å lese hva denne personen skriver. Jeg tror det er kun for å provosere. Husk, de fleste menn på over 40 er fedre. Selv er jeg far til 3 jenter. Derfor vil jeg alltid kjempe for jenters rettigheter og mot utnytting av jenter i vanskelige situasjoner. Stå opp og ikke la dere lure av tullinger som lokker med mye penger og status. Men gjør det dere har lyst til. Uansett alder og med hvem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg traff ei jente i starten av 20åra på et julebord for min manns jobb noen år tilbake. Vi ble stående å prate litt og ble senere på kvelden sittende rundt samme bord. Mannen min hadde aldri møtt henne eller kjæresten hennes fordi han jobber i et stort firma, og vi begge ble ganske sjokkerte da kjæresten hennes (min manns kollega) kom å satt seg ned.

Han var minst 45 år gammel :omg:

Hele kvelden ble ubehagelig, for jeg greide ikke slutte tenke på at faren min var 50 år.. Noe blir bare feil med en slik aldersforskjell, og selv om han var en kjekk 40-50åring, nekter jeg å tro at slike forhold har en langsiktig fremtid.

Når hun er 40 år bikker altså han straks 70 .. Hvor mange 40år gamle damer har ønske om å ligge med en 70åring her?

Jeg tror det er viktig å se det slik du gjør. Det er lov og bruke hode. Når man er 40-50 år, er man fortsatt relativ ung. Det er man ikke ved fylte 70. Så hvem ønsker en mann eller kvinne på 70 når man selv kun er 40? Det bør man tenke på før man kaster seg ut i et forhold med så stor aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også dette som er ufattelig krenkende. Flere menn tror vi ikke klarer oss selv, og "lett blir med på date dersom man får en genser". Jeg har alltid vært en uavhengig jente, så jeg finner dette krenkende. Jeg hater å la andre betale for meg, og vil kjøpe alle mine ting selv. Det er sikkert noen få jenter som synes det er toppen og få alt servert, og det får de bare synes. - Som sagt veldig mange jenter som er selvstendige jenter, og fint klarer å kjøpe ting selv.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

og hva så? en mann kan ikke lese tankene dine, han er ikke tankeleser. Slutt å sett deg selv i offerrollen da. Menn er jegere og du er ikke håndplukket, du ser bra ut og de håper de har en sjangse, de tar sjangsen og du sitter igjen og surmuler?

Ta deg sammen, børst det av deg og drit i det. Du skal møte mye motstand i fremtiden, så det er bare å lære seg at man ikke må la seg selv bli krenket.

Anonymous poster hash: 4e170...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du bare fokuserer på deg selv viser jo at du motsier det du skrev tidligere om at mange jenter vil synes og ikke klarer å ta vare på seg selv. At DU klarer det er jo bra, men det betyr jo ikke at mange andre lar seg kjøpe. Jeg sier bare sannheten for MEG her. Har jo ikke noe å oppnå ved å lyve. Så trenger ikke å jekke meg selv opp eller ned. Jeg får ligge med mange jenter pga penger. Sånn er det bare. Jeg er jo verken spesielt kjekk eller noe. Men har status og penger. Og det funker :)

Hilsen Kåt, svett og ærlig mannegris

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

Det jeg har markert gir jo ingen mening? Hvis du tenker på at jeg la til min utdannelse, var det kun for å bevise deg feil. Det at jeg reagerer på at du kaller jenter for idioter burde ikke komme som et sjokk. Det er veldig mange flere jenter enn du tror som klarer seg på egenhånd. Jeg har foreløpig ingen tro på at du har såpass mye penger og status, men det er sikkert slik du opptrer ovenfor disse jentene. Trist for din del at du las bruke, i bunn og grunn bryr jo ingen seg om deg?

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg traff ei jente i starten av 20åra på et julebord for min manns jobb noen år tilbake. Vi ble stående å prate litt og ble senere på kvelden sittende rundt samme bord. Mannen min hadde aldri møtt henne eller kjæresten hennes fordi han jobber i et stort firma, og vi begge ble ganske sjokkerte da kjæresten hennes (min manns kollega) kom å satt seg ned.

Han var minst 45 år gammel :omg:

Hele kvelden ble ubehagelig, for jeg greide ikke slutte tenke på at faren min var 50 år.. Noe blir bare feil med en slik aldersforskjell, og selv om han var en kjekk 40-50åring, nekter jeg å tro at slike forhold har en langsiktig fremtid.

Når hun er 40 år bikker altså han straks 70 .. Hvor mange 40år gamle damer har ønske om å ligge med en 70åring her?

Jeg synes du virker veldig fordomsfull.

Du kunne ikke tenkt deg sex med en 70 åring nå nei. Men den dagen du er i førtiåra så kan dette synet fint ha endret seg. Og om de er oppriktig glade i hverandre, så hvorfor ikke? Noe av det styggeste jeg vet er at folk fordømmer andres kjærlighetsliv.

Anonymous poster hash: d3439...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har markert gir jo ingen mening? Hvis du tenker på at jeg la til min utdannelse, var det kun for å bevise deg feil. Det at jeg reagerer på at du kaller jenter for idioter burde ikke komme som et sjokk. Det er veldig mange flere jenter enn du tror som klarer seg på egenhånd. Jeg har foreløpig ingen tro på at du har såpass mye penger og status, men det er sikkert slik du opptrer ovenfor disse jentene. Trist for din del at du las bruke, i bunn og grunn bryr jo ingen seg om deg?

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Jeg fatter ikke at man ikke kan respektere andres valg. Nei, mange kvinner faller ikke for status og penger, men så har du faktisk også noen som gjør nettopp det. Men det er jo ikke din sak, så jeg forstår ikke hvorfor du bryr deg.

Anonymous poster hash: e8711...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du bare fokuserer på deg selv viser jo at du motsier det du skrev tidligere om at mange jenter vil synes og ikke klarer å ta vare på seg selv. At DU klarer det er jo bra, men det betyr jo ikke at mange andre lar seg kjøpe. Jeg sier bare sannheten for MEG her. Har jo ikke noe å oppnå ved å lyve. Så trenger ikke å jekke meg selv opp eller ned. Jeg får ligge med mange jenter pga penger. Sånn er det bare. Jeg er jo verken spesielt kjekk eller noe. Men har status og penger. Og det funker :)

Hilsen Kåt, svett og ærlig mannegris

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

Her har du nok glemt et ord tenker jeg, men det er mye riktigere som det står nå. :jepp:

Anonymous poster hash: 3e540...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du følte deg truffet for du gå i deg selv. Jeg sier bestemt at det er dritekkelt generelt og hvordan de aller aller fleste tenker. Utrolig lei av Urepresentative folk på KG som ikke har noe rot i virkeligheten. Folk lyver så det renner her om hvem de egentlig er kun for å provosere eller desp legitimere egne unormale oppførsel.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Du er jo en av de som lyver så det renner av deg. Du går jo å siterer deg selv for å backe opp din egen mening. Syns det forresten er tåpelig av deg å legge til utdanningsplaner for å "bevise" noe. Det går ikke ann å ta det seriøst. Du kan ikke bevise noe som helst, alle som er AB lyver jo (ifølge deg selv, les alle som er uenig med deg er 40 år gamle menn). Kanskje grunnen til at 40 år gamle menn ikke lar seg avvise er fordi du er ung og dum?

Jeg har som sagt aldri hatt problem med å avvise noen, men jeg er bare ung, ikke dum.

Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg er en kvinne på 25 år. Hvorfor jeg skulle lyve om det vet jeg ikke, men det må da eventuelt være fordi det ikke passer inn med din sannhet?

Jeg blir temmelig irritert når folk må kalle meg stygg fordi de ikke klarer å vinne diskusjonen på en voksen og normal måte. Det er en utrolig dårlig hersketeknikk.

Til slutt så skal jeg gi deg et lite tips om hva du sier til eldre menn når du blir sjekket opp og ikke er interessert.

"Kjenner du pappaen min Rune? Han er like gammel som deg skjønner du :) " Funker som fjell.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du virker veldig fordomsfull.

Du kunne ikke tenkt deg sex med en 70 åring nå nei. Men den dagen du er i førtiåra så kan dette synet fint ha endret seg. Og om de er oppriktig glade i hverandre, så hvorfor ikke? Noe av det styggeste jeg vet er at folk fordømmer andres kjærlighetsliv.

Anonymous poster hash: d3439...adc

Kunne ha hatt sex med en 70åring dersom du var 40? Jeg synes tanken er helt motbydelig, og kunne selv aldri ha gjort det. Det er det nok veldig vanlig å mene!

¨

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Jeg synes du virker veldig fordomsfull.

Du kunne ikke tenkt deg sex med en 70 åring nå nei. Men den dagen du er i førtiåra så kan dette synet fint ha endret seg. Og om de er oppriktig glade i hverandre, så hvorfor ikke? Noe av det styggeste jeg vet er at folk fordømmer andres kjærlighetsliv.

Anonymous poster hash: d3439...adc

Ja jeg er klar over det selv. Alle er fordomsfulle til en viss grad ovenfor noe som er ukjent for oss, og store alderforskjeller er vel kanskje noe av det jeg ikke forstår helt.

Og som sagt, han var en kjekk 40-50 åring, så jeg kan forstå tiltrekkingen da, men bare tenker at en ordentlig fremtid ikke er der.

En kvinne på 40 år er fortsatt ung i mine øyne, en mann på 70 er ikke det. I tillegg pleier kvinner å leve lengre, så 70 år gamle menn er også ofte "eldre i kropp og sinn" enn en 70år gammel dame.

De fleste 40åringer har foreldre som er yngre enn 70. Dette synes jeg også blir litt feil da det er hel generasjons forskjell.

Men jeg kan garantere deg at jeg selv i 40åra ikke ønsker å ha sex med en mann som vil være eldre enn min far.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg er klar over det selv. Alle er fordomsfulle til en viss grad ovenfor noe som er ukjent for oss, og store alderforskjeller er vel kanskje noe av det jeg ikke forstår helt.

Og som sagt, han var en kjekk 40-50 åring, så jeg kan forstå tiltrekkingen da, men bare tenker at en ordentlig fremtid ikke er der.

En kvinne på 40 år er fortsatt ung i mine øyne, en mann på 70 er ikke det. I tillegg pleier kvinner å leve lengre, så 70 år gamle menn er også ofte "eldre i kropp og sinn" enn en 70år gammel dame.

De fleste 40åringer har foreldre som er yngre enn 70. Dette synes jeg også blir litt feil da det er hel generasjons forskjell.

Men jeg kan garantere deg at jeg selv i 40åra ikke ønsker å ha sex med en mann som vil være eldre enn min far.

Hva er en ordentlig fremtid? Nei, man kan kanskje ikke være sammen livet ut, men hvem er det i dag uansett? Det er de aller færreste som har samme partner livet ut, og det selv om man velger seg noen på samme alder. Derfor er det vel bedre å overlate dette valget til de involverte, nemlig de som inngår i forholdet.

Anonymous poster hash: e8711...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Hva er en ordentlig fremtid? Nei, man kan kanskje ikke være sammen livet ut, men hvem er det i dag uansett? Det er de aller færreste som har samme partner livet ut, og det selv om man velger seg noen på samme alder. Derfor er det vel bedre å overlate dette valget til de involverte, nemlig de som inngår i forholdet.

Anonymous poster hash: e8711...e62

Nja, jeg synes det er ekkelt uansett, men folk får gjøre som dem vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hei,

Jeg ble litt inspirert av en tråd under her. Jeg er selv 21 år, og har blitt sjekket opp av 40 år gamle menn flere ganger. Sikkert minst tyve ganger.... Noe jeg synes er ufattelig kvalmt. Er det kun meg som reagerer på at enkelte eldre menn tror de kan få hva de vil? Jeg skjønner ikke hva om får de til å tro at jeg vil velge en 40 år gammel gris fremfor en 20 år gammel gutt. (Sier ikke at alle 40åringer er griser, men jeg tenker på oppførselen deres) Det er jo tross alt eneste tiden i livet jeg kan date 20åringer..

Til alle innbilske menn: det er ufattelig kvalmt. Skam dere! Skaff noen på din egen alder! Det er veldig mange av mine venninner og meg som er lei av det tullet deres! Hvis alder kun er et tall har jeg en singel bestemor som er på jakt etter kjærligheten. Ta kontakt i kommentarfeltet!

Kun meg som reagerer på at enkelte eldre menn tror de kan få hva de vil?

Hva tenker dere dersom rollene er annerledes? Eldre kvinne og yngre mann. Føler nesten det er et tabu?

Har du opplevd noe slik før?

Jeg må få poengtere at dette overhode ikke gjelder alle menn. Men, dessverre en del etter min erfaring..

- Jente på 21 som blir provosert hver gang en gris på 40 prøver seg.

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Hva er egentlig problemet ? Er det oppførselen, alderen eller simpelt hen at de bare er menn ? Spiller utseende og penger inn? Eller er det at man ikke tåler å bli sjekket opp av en mann på 40, fordi da blir man såret over at det ikke var en kjekk prins på 20? Er det fordi man ikke har draget selv på jevnaldrende?

Jeg mener man kan sjekke opp, date og gjøre stort sett hva man vil uansett kjønn og alder så lenge man oppfører seg med høflig framferd og respekt ovenfor de mennesker man måtte møte.

Og når vi er inne på temaet, jeg er ikke spesielt imponert over oppførselen til unge menn og kvinner i 20 årene.

Ønsker svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...