Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En del unge jenter tenner jo på eldre menn så det kan jo kanskje være derfor de tror de har sjangs på dere? :vetikke:

Anonymous poster hash: 7fc5a...894

Det er forskjell på å være 3 år eldre og at personen kunne vært faren din. Tror ikke det er veldig mange som tenner på denne tanken, nei.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh minst 20 ganger staaaaakar deg daaaaa!!!!!!!
Herregud, dette har skjedd meg minst hundre ganger og de eldre har faktisk mer respekt i sjekkemåten sin enn de yngre gutta har som bare starter å klå med en gang.
Lær deg å avise og ikke vær så immøtekommende så har du løst problemet.

Mange både kvinner og menn liker å bli sjekket opp av eldre, utallige tråder her inne om gutter som drømmer om å bli sjekket opp av en milf og fra ungjenter som skryter av sexen til de eldre kara.
Tenk om alle som ble sjekket opp av yngre skulle reagere like teit som deg? Åh nei hjelp jeg blir sjekket opp av et ekkelt barn omg. Ikke gidd å bry deg, og la nå folk få ha de preferansene de har.



Anonymous poster hash: 60296...b51
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det kun er menn som svarer "oi, er ikke dette greit a?". Les flertallet av svarene til oss jenter, så forstår dere hvor mange som faktisk synes dette er direkte kvalmt og motbydelig. Virker nesten som om dette er et siste forsøk på å føle seg ung. Jeg har aldri hørt om betraktelig eldre damer som prøver seg på yngre menn. Dersom noen har opplevd dette, er det bare å dele.

-TS



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å være 3 år eldre og at personen kunne vært faren din. Tror ikke det er veldig mange som tenner på denne tanken, nei.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Jeg sa eldre menn. Når man sier eldre menn så mener man ikke en som er 3 år eldre, men folk som er 35+.

Og jeg sa heller ikke at veldig mange tenner på det, men at en del gjør det. Lær deg å les.

Og det er en god del jenter som tenner på eldre menn, jo.

Jeg er for øvrig jente selv.

Anonymous poster hash: 7fc5a...894

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh minst 20 ganger staaaaakar deg daaaaa!!!!!!!

Herregud, dette har skjedd meg minst hundre ganger og de eldre har faktisk mer respekt i sjekkemåten sin enn de yngre gutta har som bare starter å klå med en gang.

Lær deg å avise og ikke vær så immøtekommende så har du løst problemet.

Mange både kvinner og menn liker å bli sjekket opp av eldre, utallige tråder her inne om gutter som drømmer om å bli sjekket opp av en milf og fra ungjenter som skryter av sexen til de eldre kara.

Tenk om alle som ble sjekket opp av yngre skulle reagere like teit som deg? Åh nei hjelp jeg blir sjekket opp av et ekkelt barn omg. Ikke gidd å bry deg, og la nå folk få ha de preferansene de har.

Anonymous poster hash: 60296...b51

Når jeg sier minst 20 ganger kan dette være alt fra 20 til uendelig. Skal love deg det er mer enn 20. Det er veldig mange unge gutter som ikke passer til din beskrivelse. Vi er flere som reagerer på aldersforskjellen, så det må da være noe sannhet i det. Virker som om du aldri har fått en melding om at "hvis du møter meg skal du få mat og klær". Som om unge jenter ikke klarer seg selv. Dette er utrolig krenkende, og dette må vi få lov til å reagere på selvom du ikke gjør det. Trådene du beskriver er startet av noen få folk, skal love deg det er en større andel av jenter som føler det samme som meg. Det er flott at du synes det er helt greit, det skal du få lov til. Vi må på lik linje få lov til å føle at dette ikke hører hjemme noe sted.

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette er ekkelt :(



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som rynker på nesa er de som har opplevd dette selv. Det er greit hvis det skjer en gang, men dersom dette skjer ofte blir du rimelig lei!!! Spesielt dersom menne (50% av tilfellene) tror du er en blakk liten drittunge, og at du lett blir med de på date dersom de spanderer klær og sushi på deg. Hadde ikke du følt dette som krenkende? Det er ikke til å legge skjul på at flere eldre menn vil ha yngre kvinner, noe jeg synes er ufattelig trist. - Da det finens så utrolig mange herlige damer på deres alder der ute. Dette gjelder som sagt ikke alle, men overraskende mange. Det beviser kun at de går etter utsende. KVALMT.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Du skriver AKKURAT hvordan jeg selv opplever det TS! Til de som krampeaktig i det UENDELIGE skal si motsatte- de fleste har nada interesse av gamle kropper i umodne sinn! .PUT på BIG BOY PANTS - deal with it og sikker dere omsider klarer finne en på egen alder.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del unge jenter tenner jo på eldre menn så det kan jo kanskje være derfor de tror de har sjangs på dere? :vetikke:

Anonymous poster hash: 7fc5a...894

Nettopp. Det er mange ungjenter som liker eldre menn. Skyld heller på dem. Hadde ingen ungjenter falt for eldre menn, så hadde de ikke prøvd seg.

Det er som med Nigeria-svindel, det hadde ikke eksistert om ingen hadde falt for det!

Anonymous poster hash: 0584d...da5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa eldre menn. Når man sier eldre menn så mener man ikke en som er 3 år eldre, men folk som er 35+.

Og jeg sa heller ikke at veldig mange tenner på det, men at en del gjør det. Lær deg å les.

Og det er en god del jenter som tenner på eldre menn, jo.

Jeg er for øvrig jente selv.

Anonymous poster hash: 7fc5a...894

La meg utdype dette. Jeg skrev at det er forskjell på å være 3 år eldre og at personen kunne ha vært faren din = kanskje 40 år. Jeg forstod fint hva du mente. Liker at du kommer med synspunkter, det er veldig bra.

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det er mange ungjenter som liker eldre menn. Skyld heller på dem. Hadde ingen ungjenter falt for eldre menn, så hadde de ikke prøvd seg.

Det er som med Nigeria-svindel, det hadde ikke eksistert om ingen hadde falt for det!

Anonymous poster hash: 0584d...da5

Herregud, skyld på oss ja. Er ufattelig mange jenter som synes dette er ekkelt. Er bare å skrolle opp i tråden dersom du er i tvil. Fordi jeg liker sushi, tror du alle jenter liker det?? Det er et utrolig snevert syn du har på verden.

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er få jenter som liker griser på 40 :( ÆSJ



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26 og har en elsker på 43. Jeg tenner på han mer enn jeg gjør på noen på min egen alder, så det er vel flere faktorer som spiller inn.



Anonymous poster hash: 8c7b5...be6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen lurer på hvordan det føles er det bare å lage seg profil på sukker.no. Jente 20 år. Tror dere skjønner hva vi mener da :P



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er få jenter som liker griser på 40 :( ÆSJ

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Haha! Hvor gammel er du egentlig?

Jeg har vært med en som er 20 år eldre enn meg. Best sex ever.

Om du ikke er interessert er det ingen problem å avvise på en høflig måte. Mitt intrykk er at menn på 35+ takler avvising mye bedre enn en guttevalp på 20.

Selv om en mann er 40 trenger ikke det å bety at han er ekkel og "gammel" av den grunn. Det er mange flotte 40 åringer ute å går. Jeg er relativt voksen i hodet, og trenger noen som kan utfordre meg på et intellektuelt nivå. Har frem til nå ikke møtt enn eneste 20-åring som klarer det.

Og nei, jeg er ikke en voksen mann selv om jeg poster som AB. Jeg er en 25 år gammel kvinne (jente?) Ønsker bare ikke at mitt privatliv skal kobles til brukeren min. Det blir tåpelig at jeg skal måtte forsvare min AB, når det er helt greit at TS er AB selv.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at det er så mange i denne tråden som tenner på eldre menn. Eldre menn som skriver det eller? Veldig få jenter som velger 40åringer, fremfor gutter på sin egen alder. :P



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns regelrett synd i de som klarer å vinkle alt som skjer negativt. Djeeses, du blir sjekket opp, ta det som et kompliment istedet og avvis han om du ikke er en av de som liker eldre folk. Med stor sannsynlighet så har nok de som prøver seg fått napp enkelte ganger, og de fortsetter med det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Hvor gammel er du egentlig?

Jeg har vært med en som er 20 år eldre enn meg. Best sex ever.

Om du ikke er interessert er det ingen problem å avvise på en høflig måte. Mitt intrykk er at menn på 35+ takler avvising mye bedre enn en guttevalp på 20.

Selv om en mann er 40 trenger ikke det å bety at han er ekkel og "gammel" av den grunn. Det er mange flotte 40 åringer ute å går. Jeg er relativt voksen i hodet, og trenger noen som kan utfordre meg på et intellektuelt nivå. Har frem til nå ikke møtt enn eneste 20-åring som klarer det.

Og nei, jeg er ikke en voksen mann selv om jeg poster som AB. Jeg er en 25 år gammel kvinne (jente?) Ønsker bare ikke at mitt privatliv skal kobles til brukeren min. Det blir tåpelig at jeg skal måtte forsvare min AB, når det er helt greit at TS er AB selv.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Helt enig :) sex med eldre menn er noe helt annet!

Anonymous poster hash: 8c7b5...be6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hvor gammel er du egentlig?

Jeg har vært med en som er 20 år eldre enn meg. Best sex ever.

Om du ikke er interessert er det ingen problem å avvise på en høflig måte. Mitt intrykk er at menn på 35+ takler avvising mye bedre enn en guttevalp på 20.

Selv om en mann er 40 trenger ikke det å bety at han er ekkel og "gammel" av den grunn. Det er mange flotte 40 åringer ute å går. Jeg er relativt voksen i hodet, og trenger noen som kan utfordre meg på et intellektuelt nivå. Har frem til nå ikke møtt enn eneste 20-åring som klarer det.

Og nei, jeg er ikke en voksen mann selv om jeg poster som AB. Jeg er en 25 år gammel kvinne (jente?) Ønsker bare ikke at mitt privatliv skal kobles til brukeren min. Det blir tåpelig at jeg skal måtte forsvare min AB, når det er helt greit at TS er AB selv.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Ingen har sagt du ikke trenger å være AB. Jeg har selv erfart at menn på 40 er de mest innpåslitne av de alle. Virker ikke som om de respekterer deg overhode. Dette har jeg aldri erfart med en gutt på 20. Glad på dine vegne for at dere har fab sex. Jeg for min del kunne nok aldri tent på en på 40, så hadde aldri kommet så langt........

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn som sjekker oss opp er ekle :( Tror det er flere menn her som føler seg litt truffet, hehe..



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...