Gå til innhold

Utro flere ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gang utro, alltid utro. Finn deg i det, noen menn er bare slik, Vil du ikke leve med det, så gå. Ikke forvent at han fra i dag av aldri mer vil være utro. Hardt og brutalt, men livet har lært meg det.

Han finner nok bare ei ny en, så er karusellen i gang igjen...

Anonymous poster hash: 631b5...f97

En gang utro, alltid utro....dummeste uttrykket som finnes, og som folk sier kun fordi alle andre sier det.

Anonymous poster hash: b48ee...481

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Been there done that. Den forrige kjæresten min var notrogisk utro mot meg. Det vil si gjentagende ganger. I tillegg løy han om det og skjulte ting. Hver gang jeg oppdaget det lovte han bot og bedring. Han klarte å kanskje da Være trofast 1 mnd men så var det tilbake til gamle synder. I det året dette pågikk fikk jeg lavere og lavere selvtillit. Jeg følte meg ikke verdt noe og til slutt trodde jeg at jeg fortjente ikke noe bedre. Til slutt etter å ha gravd meg ned våknet jeg og kastet han ut og fant selvrespekten i meg. Jeg følte meg fri for nå kunne han ikke lenger leke med følesene mine lenger. Gradvis kom også selvtilliten og den jeg egentlig er tilbake.

Mitt råd er ts og dumpe han for godt og heller være singel. Har han ikke endret seg allerede etter 1 gang kommer han aldri til å gjøre det. Det er bare ord fra han da han vet at du vil være sammen med han uansett. Han er en stor egoist som kun tenker på seg selv. Kom deg unna før du blir ødelagt. Det finnes mange bedre menn der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there done that. Den forrige kjæresten min var notrogisk utro mot meg. Det vil si gjentagende ganger. I tillegg løy han om det og skjulte ting. Hver gang jeg oppdaget det lovte han bot og bedring. Han klarte å kanskje da Være trofast 1 mnd men så var det tilbake til gamle synder. I det året dette pågikk fikk jeg lavere og lavere selvtillit. Jeg følte meg ikke verdt noe og til slutt trodde jeg at jeg fortjente ikke noe bedre. Til slutt etter å ha gravd meg ned våknet jeg og kastet han ut og fant selvrespekten i meg. Jeg følte meg fri for nå kunne han ikke lenger leke med følesene mine lenger. Gradvis kom også selvtilliten og den jeg egentlig er tilbake.

Mitt råd er ts og dumpe han for godt og heller være singel. Har han ikke endret seg allerede etter 1 gang kommer han aldri til å gjøre det. Det er bare ord fra han da han vet at du vil være sammen med han uansett. Han er en stor egoist som kun tenker på seg selv. Kom deg unna før du blir ødelagt. Det finnes mange bedre menn der ute.

Så vidt jeg vet har han ikke gjort noe etter jul. Jeg har som sagt tilgang til facebook, han snapper og ringer i helgene. Men så finnes det jo mange andre måter å lure meg på. Det vet jeg

Noen trenger å feile noen ganger for å lære, det må jeg. Jeg har lært mye av. Å kanskje håper han å gjør det.

Men jeg vet risikoen for å bli såret igjen er der, å det er det jeg sliter med å finne ut om jeg vil det. Men aller her sir jo jeg burde gå, så jeg er mer sikker nå enn før jeg startet denne tråden på å forlate han

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet har han ikke gjort noe etter jul. Jeg har som sagt tilgang til facebook, han snapper og ringer i helgene. Men så finnes det jo mange andre måter å lure meg på. Det vet jeg

Noen trenger å feile noen ganger for å lære, det må jeg. Jeg har lært mye av. Å kanskje håper han å gjør det.

Men jeg vet risikoen for å bli såret igjen er der, å det er det jeg sliter med å finne ut om jeg vil det. Men aller her sir jo jeg burde gå, så jeg er mer sikker nå enn før jeg startet denne tråden på å forlate han

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Ja du burde gå. Det er bare snakk om tid før han er utro igjen om han ikke allerede har vært det. Han skulle jo skjerpe seg før også og det skjedde ikke. Han er ikke en du kan stole på. Tillit har alt å si for at forhold skal kunne fungere godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen her tror at en utro person kan forandre seg?

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen her tror at en utro person kan forandre seg?

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Det er klart at en person som har vært utro kan forandre seg, men gjentatte ganger? Nei.

"Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart at en person som har vært utro kan forandre seg, men gjentatte ganger? Nei.

"Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me"

Du har vel kanskje rett :)

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel kanskje rett :)

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Altså, for all del, en alkoholiker kan til slutt bli edru etter lang tid. Dette er å sette det på spissen, selvfølgelig, men når man er i en ond sirkel så er det vanskelig å bryte med den.

Utroskap er på mange måter en avhengighet for de som syns det er spennende. Det er ulovlig, og pirrende for mange og tanken på å bli oppdaget gjør det kanskje enda mer spennende. Det er beklagelig, og jeg sier ikke at det er skrevet i stein at; "en gang utro, alltid utro". Allikevel ser jeg jo et mønster i hvordan noen tar forhold ekstremt useriøst, og andre tar det seriøst. Det er veldig avhengig av hvem som gjør det.

En som gjentatte ganger er utro, lyver, bedrar og er kvalm er en person som ikke fortjener respekt mener nå jeg. En slik person hadde jeg kvittet meg med på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for all del, en alkoholiker kan til slutt bli edru etter lang tid. Dette er å sette det på spissen, selvfølgelig, men når man er i en ond sirkel så er det vanskelig å bryte med den.

Utroskap er på mange måter en avhengighet for de som syns det er spennende. Det er ulovlig, og pirrende for mange og tanken på å bli oppdaget gjør det kanskje enda mer spennende. Det er beklagelig, og jeg sier ikke at det er skrevet i stein at; "en gang utro, alltid utro". Allikevel ser jeg jo et mønster i hvordan noen tar forhold ekstremt useriøst, og andre tar det seriøst. Det er veldig avhengig av hvem som gjør det.

En som gjentatte ganger er utro, lyver, bedrar og er kvalm er en person som ikke fortjener respekt mener nå jeg. En slik person hadde jeg kvittet meg med på dagen!

Ja, å det har han sagt selv. Det om det ulovlige, men aldri at det va spennende. Husker ikke akkurat hva han sa. Men når han så hvor mye det ødela gikk det skikkelig opp for han hvordan det har vært, når han så hvor såret jeg ble. Selv om han har hatt dårlig samvittighet siden det startet, har han ikke innsett hva han hadde hjem. Men da er det for sent

Jeg har sagt mine siste ord til han i kveld, å håpe ting går bedre etterhvert :)

Men hvordan jeg skal klare å stole på noen igjen vet jeg ikke, for tillitten har vært veldig sterk mellom oss. Å alle rundt meg har alltid sagt at han vil aldri være utro mot deg. Så hvem er egentlig trofast da..?

Etter denne episoden ser jeg at ekstremt mange er faktisk utro. Så det gjør det ikke så mye lettere heller..

Håpe bare jeg finner en til slutt som er verdens lykkligste sammen med meg :)

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om han faktisk nå innser skikkelig hvor mye han har ødelagt og tanken på å miste meg er nok til å avstå fristelser fra andre?

"Fool me once, shame on you - fool me twice shame on me."

Det skal ikke være være nødvendig i et forhold at en person må hele tiden gi nye sjanser. Hvis han er så forbanna glad i deg, så ville han ikke gjort det i utgangspunktet. Fyren er åpenbart en som kun bryr seg om seg selv og passer seg ute på gaten som gårsdagens søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fool me once, shame on you - fool me twice shame on me."

Det skal ikke være være nødvendig i et forhold at en person må hele tiden gi nye sjanser. Hvis han er så forbanna glad i deg, så ville han ikke gjort det i utgangspunktet. Fyren er åpenbart en som kun bryr seg om seg selv og passer seg ute på gaten som gårsdagens søppel.

Nei, men to sjangser? Er det så ille? Flere ting han sier, grunnen for hvorfor sier meg på en måte at han er ferdig med denne dritten, men igjen så har han ødelagt forholdet..

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men to sjangser? Er det så ille? Flere ting han sier, grunnen for hvorfor sier meg på en måte at han er ferdig med denne dritten, men igjen så har han ødelagt forholdet..

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Jeg ville ikke gjort det. Han var heldig nok til å få en sjanse til og går da ut og har sex med en annen jente, for så å juge om det. Er dette en mann du kan se for deg at skal være far til dine barn (om du skal ha barn)?

Husk, gir du han en siste sjanse - så har du ingen andre å klandre enn deg selv når han faller tilbake i gamle spor igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

f6443216-f706-45f8-9f5d-601b1f50aba5.jpg

Anonymous poster hash: 6b6a4...7f1

Å poenget ditt er?

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det. Han var heldig nok til å få en sjanse til og går da ut og har sex med en annen jente, for så å juge om det. Er dette en mann du kan se for deg at skal være far til dine barn (om du skal ha barn)?

Husk, gir du han en siste sjanse - så har du ingen andre å klandre enn deg selv når han faller tilbake i gamle spor igjen.

Nå vet jeg ikke, om han vil bli far til mine barn. Men helt fram til dette så jeg for meg det. Er vel det, alle planene, som er grunnen til at det er vanskelig å slippe taket..

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke, om han vil bli far til mine barn. Men helt fram til dette så jeg for meg det. Er vel det, alle planene, som er grunnen til at det er vanskelig å slippe taket..

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Det blir ikke lettere når det skjer tredje gang. Men det er helt opp til deg om du vil ta tilbake en som har oppført seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir ikke lettere når det skjer tredje gang. Men det er helt opp til deg om du vil ta tilbake en som har oppført seg slik.

Nei, det vil jo være like tungt. Men da ville jeg gått å ikke sett meg tilbake. Det mener jeg.

Men jeg hadde egentlig bestemt meg for å bryte kontakten. Helt til han skreiv til meg for noen timer siden. Da ble jeg plutselig usikker igjen..

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør deg selv så vondt, ts. Om du går fra han NÅ så kommer du til å ha det mye bedre om noen måneder. Vil du ikke heller det, enn å oppleve svik på svik? Du har valget og du vet hva du må gjøre. Gå.

Husk dette: Han kommer ikke til å forandre seg.



Anonymous poster hash: 8c75a...16f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil jo være like tungt. Men da ville jeg gått å ikke sett meg tilbake. Det mener jeg.

Men jeg hadde egentlig bestemt meg for å bryte kontakten. Helt til han skreiv til meg for noen timer siden. Da ble jeg plutselig usikker igjen..

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Hvorfor utsette deg for det? Du hadde allerede bestemt deg før han tok kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor utsette deg for det? Du hadde allerede bestemt deg før han tok kontakt.

Pga det han skrev..

Anonymous poster hash: d1d00...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...