Gå til innhold

Forelsket i en player.. Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hele startet for 10 måneder siden. Skal gjøre en laaang historie kort. Møtte en gutt og ble dødsforelsket i ham. Han var utrolig snill mot meg og ga meg masse oppmerksomhet. Han lurte meg Til å tro at det var noe seriøst på gang. Etter han visste han hadde fått meg forelsket begynte han å vise hvem han virkelig var. En Player.

Han var ikke lenger snill og ga meg masse oppmerksomhet på skolen. Han begynte å spørre etter nudes og vi dirtysnappet ofte og planla hook (skjedde aldri). Jeg visste han ikke var bra for meg, men hadde jo forelsket meg. Var også veldig dypt såret.

Venninnene mine fikk en gråtende og såret jente å ta imot. For andre gang rådet de meg til å kutte kontakt. Prøvde en periode å komme meg vekk fra han. Holdt meg unna og ignorerte han i mange uker.

Da ble han den snille gamle igjen. Beklaget, skyldte på at han har selvskadet seg, har depresjoner, hadde det vanskelig. På skolen ga han meg masse oppmerksomhet igjen. Jeg smeltet jo for dette og syntes synd på ham. Jeg var også glad for at sex ikke lenger var alt han tenkte på. Jeg tilga han.

Men fristelsen er så stor. Nå er vi der igjen. Dirtysnapping og planlegger hook hos han. Jeg er fortsatt forelsket. Vet jeg skuffer vennene mine mye om jeg ligger med ham. De har hjulpet meg mye og gitt meg mye råd, brukt mye tid på dette. De ville blitt irritert og følt jeg driter i dem om jeg gjør det.

Men samtidig er jeg ute etter mer erfaring og har så lyst på ham og å ha det gøy med ham. Vil bare drite i alt som heter flink pike, drite i rett og galt og følge hjertet.

De ukene uten ham var vonde. Frister så å bli med han hjem, men tanken på at han Player meg sårer. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 266a5...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet jo hva du bør gjøre, men jeg har forståelse for om vennene dine ikke gidder å gi deg like mye trøst neste gang du blir såret. Da har du jo ikke blitt playet for du visste hva du gikk til. Man må ta litt ansvar for eget liv og ikke bare skylde på andre.



Anonymous poster hash: 2e03f...584
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planla dere en krok? Uttrykket heter "hook UP!". Eller å hooke opp. Å hooke, betyr ingen verdens ting. Skal du mikse engelsk inn i setningene dine, kan du i det minste bruke utrykket riktig.

Anonymous poster hash: 5f050...0a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang ble jeg Playet, da trodde jeg vi hadde noe seriøst på gang. Nå derimot vet jeg jo hva jeg eventuelt går til. Men takk for svar! Er så usikker på hva jeg skal gjøre..

Og engelsken min var ikke det jeg lurte på. Uansett brukes slang forskjellig i forskjellige aldersgrupper og steder, her brukes hooke foran hooke opp.

Ts

Anonymous poster hash: 266a5...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette sånn du vanligvis reagerer på konstruktiv kritikk også? "Ja vel, ikke det jeg lurte på, jeg gjør det på min måte likevel selv om det er feil."

Det er ingen andre som sier kun hooke, det er bare enkelte her på kg.

Første gang ble jeg Playet, da trodde jeg vi hadde noe seriøst på gang. Nå derimot vet jeg jo hva jeg eventuelt går til. Men takk for svar! Er så usikker på hva jeg skal gjøre..

Og engelsken min var ikke det jeg lurte på. Uansett brukes slang forskjellig i forskjellige aldersgrupper og steder, her brukes hooke foran hooke opp.

TsAnonymous poster hash: 266a5...333

Anonymous poster hash: 5f050...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planla dere en krok? Uttrykket heter "hook UP!". Eller å hooke opp. Å hooke, betyr ingen verdens ting. Skal du mikse engelsk inn i setningene dine, kan du i det minste bruke utrykket riktig.

Anonymous poster hash: 5f050...0a1

Er dette sånn du vanligvis reagerer på konstruktiv kritikk også? "Ja vel, ikke det jeg lurte på, jeg gjør det på min måte likevel selv om det er feil."

Det er ingen andre som sier kun hooke, det er bare enkelte her på kg.

Anonymous poster hash: 5f050...0a1

Come on, hva er poenget med å kverulere om ting som ikke har noe med saken å gjøre?

Og btw -slang blir SKAPT, akkurat som alt annet, wolla.

Hvorfor hindre kreativitet??

Hvem vet, kanskje TS er med på å skape en ny bølge av forkortelser? ;)

Anonymous poster hash: c3b49...9bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar gjerne imot konstruktiv kritikk, så takk for det, skal ta det til meg. Men dette forumet var ikke laget for å diskutere engelsk, så da foreslår jeg at vi sier oss ferdig med "hooke" eller "hooke opp". Tror de fleste forstår betydningen av ordet uansett hvordan jeg velger å si det.

Anonymous poster hash: 266a5...333

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo nesten sikkert som banken at han vil såre deg igjen hvis du involverer deg.

Er det verdt det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste overskriften , og så bare; NEEI, ikke tenk tanken en gang, var det første som slo meg. Sjansen for at det er verdt det er mikroskopisk...

Men igjen, jeg forstår at du er ung. Og alle har vi vært gjennom det der en eller annen gang i livet. Så om du satser, så ta til deg lærdommen det fører med seg for det det er verdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også når det er gjort og er over, kan du jo gjerne komme tilbake og skrive litt om du syntes gleden var verdt svien..

Det finnes mye lærdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å bli mer såret når han stikker av etter å ha vært med deg.



Anonymous poster hash: 37060...037
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les = brukt, utnyttet. Undervurdert. Playet. Men skjønner at fortsatt har håpet. Bare vit at det kommer til å svi.



Anonymous poster hash: 37060...037
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra til han og "hook up" og få han til å ikke ville gi slipp på deg. Deretter kutter du kontakt, men vis innimellom litt interesse (planlegg noe med han, men ikke møt opp).. Så kommer du deg videre, og forhåpentligvis sitter han igjen såret (hvis det i det hele tatt er mulig).

Men husk at en pløyer ofte er en player fordi han har dårlige erfaringer fra tidligere (barndom el.) og det er medt synd på de egentlig :/ de har ofte opplevd å bli såret, og klarer derfor ikke oppføre seg mot andre mennesker i en sammenheng.

Anonymous poster hash: fd2dd...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til han og "hook up" og få han til å ikke ville gi slipp på deg. Deretter kutter du kontakt, men vis innimellom litt interesse (planlegg noe med han, men ikke møt opp).. Så kommer du deg videre, og forhåpentligvis sitter han igjen såret (hvis det i det hele tatt er mulig).

Men husk at en pløyer ofte er en player fordi han har dårlige erfaringer fra tidligere (barndom el.) og det er medt synd på de egentlig :/ de har ofte opplevd å bli såret, og klarer derfor ikke oppføre seg mot andre mennesker i en sammenheng.

Anonymous poster hash: fd2dd...860

Han er en player (ikke pløyer, selv om det forsåvidt også er beskrivende), fordi hande selv redd for å bli såret, derfor tørr han ikke forplikte seg.

Beklager skrivefeil

Anonymous poster hash: fd2dd...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste er nok å kutte all kontakt. Blokker han fra snap, facebook og mobilen. Hvis du velger å ligge med han sånn som du har lyst til, så syns jeg ikke du skal sutre til venninnene dine etterpå. Og ikke bli overrasket hvis han player deg igjen. Det er det playere gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med tanke på at du vil noe mer og han kun vil ha et ligg blir det nok ingen lykkelig slutt.

Men nå vet du i hvert fall hva du går til og det er opp til deg å finne ut om du synes det er verdt det.

Det er jo ikke verdens undergang, men tipper det kommer til å ta lenger tid før du kommer deg over ham.



Anonymous poster hash: 6feb6...84f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Jeg Var forelsket i han og var keen på et forhold med han. Han Playet meg og jeg har nå innsett at han ikke er ute etter et forhold, og at personen jeg forelsket meg i ikke eksisterer. Jeg har allikevel igjen litt følelser for han, men er allikevel ikke interessert i et forhold da jeg vet han er en Player. Jeg er altså bare interessert i ligg og kinda "fuckfriends". Jeg har vanskelig for å komme over han og føler det vil hjelpe om jeg bare ligger med han og blir ferdig med det så jeg kan komme meg videre.

Han har beklaget veldig hvordan han oppførte seg mot meg og skylder på en vanskelig fortid, depresjoner osv. Jeg vet at noe av dette er sant og kanskje mener han det, men allikevel lar jeg meg ikke lure en andre gang.

Jeg tror også det vil såre like mye å kutte kontakt nå som å bare ligge med han for å bli ferdig med han, og så kanskje miste han.

Takk for tips, tar gjerne imot flere!

Ts

Anonymous poster hash: 266a5...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det mest verdifulle du har, ts?

Anonymous poster hash: 5f050...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det mest verdifulle du har, ts?

Anonymous poster hash: 5f050...0a1

Det mest verdifulle jeg har? Ehm hvordan det.. Nei du det vet jeg ikke. Mener du av alt jeg har hva som er mest verdifullt så er det vel venner og familie.. Hva har det med saken å gjøre? :-p ts

Anonymous poster hash: 266a5...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...