Gå til innhold

løy om antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor man gidder å spørre...

Vel, det er et spørsmål som har gått igjen siden tidenes morgen og det er (tro det eller ei) viktig for mange menn. Hovedsaklig fordi ingen ønsker en dame hvor alle med stor letthet har kunne parkere, betale for 30 min, for så å aldri returnere. Man vil gjerne ønske å tro at det har vært litt mer komplisert enn som så, litt mer eksklusivt, ikke bare enda en i en endeløs rekke.

Og dette spørsmålet vil bli stilt igjen og igjen og igjen og igjen og mitt sterkeste råd er: ikke lyv, svar for deg og takler han det ikke så er det bare å splitte lag og finne en som ikke har noe i mot det. Det handler også om å faktisk stå for det man har gjort, ikke flykte unna når man blir konfrontert med fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er et spørsmål som har gått igjen siden tidenes morgen og det er (tro det eller ei) viktig for mange menn. Hovedsaklig fordi ingen ønsker en dame hvor alle med stor letthet har kunne parkere, betale for 30 min, for så å aldri returnere. Man vil gjerne ønske å tro at det har vært litt mer komplisert enn som så, litt mer eksklusivt, ikke bare enda en i en endeløs rekke.

Og dette spørsmålet vil bli stilt igjen og igjen og igjen og igjen og mitt sterkeste råd er: ikke lyv, svar for deg og takler han det ikke så er det bare å splitte lag og finne en som ikke har noe i mot det. Det handler også om å faktisk stå for det man har gjort, ikke flykte unna når man blir konfrontert med fortiden.

Da vet man hvilke menn som kan lukes ut. Det du skriver der høres ut som en veldig usjarmerende holdning. Man skal ikke tenke sånn om mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet man hvilke menn som kan lukes ut. Det du skriver der høres ut som en veldig usjarmerende holdning. Man skal ikke tenke sånn om mennesker.

Nå kan jeg kun snakke utifra egne erfaringer men av det inntrykket jeg sitter med, så er dette noe så og si alle menn tenker på, med mindre man selv har hatt en ganske utsvevende livstil og gjerne da har mye selv å tjene på at et slikt spørsmål ikke kommer opp. En annen ting er at det er ikke bare, bare å luke ut når et slikt spørsmål gjerne kommer sent.

Og bare så det er sagt, jeg tror en del kvinner rynker på nesen når mannen kommer opp i antall godt over gjennomsnittet også, dette er ikke noe som går kun på menn i mine øyne utifra hva jeg personlig har erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg kun snakke utifra egne erfaringer men av det inntrykket jeg sitter med, så er dette noe så og si alle menn tenker på, med mindre man selv har hatt en ganske utsvevende livstil og gjerne da har mye selv å tjene på at et slikt spørsmål ikke kommer opp. En annen ting er at det er ikke bare, bare å luke ut når et slikt spørsmål gjerne kommer sent.

Og bare så det er sagt, jeg tror en del kvinner rynker på nesen når mannen kommer opp i antall godt over gjennomsnittet også, dette er ikke noe som går kun på menn i mine øyne utifra hva jeg personlig har erfart.

Jeg tenker mer at vil man ikke vite svaret så spør man ikke.

Vi lever i 2015. De aller fleste er ikke uskyldsrene før de havner i forhold. De fleste har pult litt her og der. Ingenting å reagere på

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for ærlighet i forhold så jeg mener at enten sier man at man ikke vil si det, eller så sier man sannheten. Nei han har ikke noe med det men da sier man det, å lyve om det er i mine øyne ikke respektfult akkuratt.

Jeg hadde gjerne ikke slått opp om kjæresten min hadde løyet om dette. Ikke pga at antallet hadde økt, men pga han løy til meg.

Jeg har et litt høyt antall selv etter en "go wild" periode i tidelig 20 årene etter utroskap (han) og forhold siden jeg var 15 år. Jeg hadde helst lyst å ha det hemmelig selvsagt, men jeg var ærlig hadde aldri falt meg inn å lyve. Håper min partner har vært like ærlig.

Anonymous poster hash: eea9f...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* hadde ikke slått opp men blitt rimelig forbannet pga løgnen ikke antallet skulle det også stå.

Anonymous poster hash: eea9f...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig privat informasjon synes jeg. Jeg deler i alle fall ikke min seksuelle fortid med min samboer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er et spørsmål som har gått igjen siden tidenes morgen og det er (tro det eller ei) viktig for mange menn. Hovedsaklig fordi ingen ønsker en dame hvor alle med stor letthet har kunne parkere, betale for 30 min, for så å aldri returnere. Man vil gjerne ønske å tro at det har vært litt mer komplisert enn som så, litt mer eksklusivt, ikke bare enda en i en endeløs rekke.

Og dette spørsmålet vil bli stilt igjen og igjen og igjen og igjen og mitt sterkeste råd er: ikke lyv, svar for deg og takler han det ikke så er det bare å splitte lag og finne en som ikke har noe i mot det. Det handler også om å faktisk stå for det man har gjort, ikke flykte unna når man blir konfrontert med fortiden.

Betale for 30 minutter???

Anonymous poster hash: 06b54...b02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...