Gå til innhold

løy om antall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes du bør være forsiktig med å ikke si noe. Jeg skjønte i mitt tidligere forhold at kjæresten løy om antallet partnere. Dette gjorde at forholdet sakte, men sikkert ble dårligere. Vi slo opp etter at en full venninne ut av det blå begynte å legge ut om sånt. Jeg slo ikke opp pga. antallet, men fordi hun løy til meg

Anonymous poster hash: e18d5...b49

Så om dama di sier "du var fin i den genseren" og så finner du ut at hun løy og så slår du opp fordi hun løy? Hahaha! Oi, dine forhold vil ikke vare lenge når du skal slå opp for hver løgn.

Alle mennesker lyver, og du bør ikke ta sånn på vei for det.

Anonymous poster hash: a3102...ba9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du bør være forsiktig med å ikke si noe. Jeg skjønte i mitt tidligere forhold at kjæresten løy om antallet partnere. Dette gjorde at forholdet sakte, men sikkert ble dårligere. Vi slo opp etter at en full venninne ut av det blå begynte å legge ut om sånt. Jeg slo ikke opp pga. antallet, men fordi hun løy til meg

Anonymous poster hash: e18d5...b49

Hun bør ikke behøve å lyve om det. Hun behøver bare be ham drite i hennes fortid, og love ham å gjøre det samme (på en litt finere måte).

Anonymous poster hash: fb132...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal han vite det for da? Hva godt er det som skal komme ut av at han vet det?

Anonymous poster hash: fb132...201

Men trenger å vite om han skal forplikte seg til en ustabil og løs dame, eller en stabil og trofast dame som ikke gir bort kroppen sin til en annen, bare hun får impulsene til det.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskke hun ikke husker eksakt

Husker man ikke om det er 5 eller 6, ville jeg stusset over hvor dårlig hukommelse hun hadde.

Generelt synes jeg også fortid skal få være fortid, men når samtaletemaet først kommer opp, er det en dårlig idé å lyve. Det er jo et signal om at man ikke stoler på partnerens følelser for en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har testet deg for alt som er, og er frisk... så tenker jeg at antall partnere ikke er relevant for han å vite.

Hadde du aldri tatt en hiv-test for eksempel, så skjønner jeg han mer. Flere partnere = større risiko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så mye dobbeltmoral det er her!

Hvis antallet sexpartnere eller det at du lyver betyr noe for ham, så respekter det!

Det er mange kvinner som ikke vil ha en mann som lyver, som har kjøpt prostituerte, som har ligget med over 100 kvinner, som ikke i fortiden sin tok utdannelse, som har brukt narkotika, som har vært utro, etc.

Det er deres smak og behag som man skal respektere. Og hvis denne mannen har en smak der han vil vite antallet sexpartnere, så er det slik han er.

Kan gjerne si det er teit at han vil vite det, men da bør man jo ikke være sammen med ham in the first place. ;) Finnes nok menn som driter i antall sexpartnere: finn dem istedet.

Fordi akkurat nå er dere sammen på dine premisser da du har løyet til ham. Og det blir feil.

Endret av Noope
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men trenger å vite om han skal forplikte seg til en ustabil og løs dame, eller en stabil og trofast dame som ikke gir bort kroppen sin til en annen, bare hun får impulsene til det.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Du er han samme som svarer i flere tråder her på forumet hvor du rakker ned på kvinner, ikke sant? :) Kvinner er horer, alenemødre er for menn som ikke får seg noe andre steder, kvinner er dumme som brød. Hvordan går det med deg sånn ellers i livet?

Til TS: det er ikke noe mer å snakke om. Dere hadde ikke trengt å snakke om det i det hele tatt. Fortid er fortid og man kommer ikke fremover i livet ved å fokusere på fortiden.. kan like gjerne være at han løy han også. (Må legge til at en tidligere kjæreste løy til meg om antall sexpartnere; han tok det opp selv og sa et veldig høyt tall. Jeg ble litt overrasket, men tenkte ikke så hardt over det. Noen mnd senere innrømmet han at han kunne telle på én hånd hvor mange han hadde hatt sex med.. Haha! Så hos menn tror jeg ofte det går andre veien ift antall..)

Anonymous poster hash: f559d...1c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: det er ikke noe mer å snakke om. Dere hadde ikke trengt å snakke om det i det hele tatt. Fortid er fortid og man kommer ikke fremover i livet ved å fokusere på fortiden..

Anonymous poster hash: f559d...1c7

Da er det bare for henne å finne en mann som deler meningen om at fortid er fortid.

Jeg deler ikke meningen om at fortid er fortid når det gjelder enkelte ting, og synes man skal respektere partnerens smak og ikke lyve.

Man kan heller ikke si at de tingene man ser etter i en partner er moralsk viktigere og bedre enn det andre ser etter. F.eks. "Jeg vil vite om han har kjøpt prostituerte, men han får ikke vite mitt antall sexpartnere, fordi min grunn er bedre enn hans!"

Endret av Noope
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg og kjæresten min har snakket om fortid, har jeg løyet og sagt at jeg har bare hatt sex med 5-6 stykker selv om det er mange flere.

Han vet at jeg var ganske hard på flaska og tok div. rusmidlene for noen år siden, men jeg klarer bare ikke å fortelle at rusproblemene gjorde meg ganske "wild child".

Burde jeg fortelle sannheten? Han hadde nok elsket meg uansett, men jeg vil bare ikke at han skal se sånn på meg som jeg var for fem år siden. Det var ikke meg, om dere skjønner.

Anonymous poster hash: 37613...88b

For det første, dette har han null og nix med. Din fortid, uansett, skal jo ha gjort deg til den han skal elske for den du er nå.

Får en følelse av at dette er en meget usikker type, og er redd han forsøker pushe deg på dette med sexpartnere, antall, for å enten ha et overtak, hva enn det er han da skal inbille seg at det er, eller at han leter etter en årsak til å rettferdiggjøre et brudd.

Menn som maser slik er ofte ikke mann nok til å tåle et forhold, på alle dets vilkår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare for henne å finne en mann som deler meningen om at fortid er fortid.

Jeg deler ikke meningen om at fortid er fortid når det gjelder enkelte ting, og synes man skal respektere partnerens smak og ikke lyve.

Man kan heller ikke si at de tingene man ser etter i en partner er moralsk viktigere og bedre enn det andre ser etter. F.eks. "Jeg vil vite om han har kjøpt prostituerte, men han får ikke vite mitt antall sexpartnere, fordi min grunn er bedre enn hans!"

Hva i all verden? Har det rablet for deg? Har snakker vi ikke om kjøp av sex/prostitusjon eller pedofile overgripere som har sluppet ut av fengsel og skal begynne å date. Vi snakker om at hun har hatt sex med flere enn hun har turt å innrømme. Det er litt forskjell kjære deg!

Anonymous poster hash: f559d...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som lurer på hvorfor menn er opptatt av antallet:

Alle menn har en innebygd magefølelse som sier at de må holde seg unna løse og mindre verdifulle damer. Det er ingen trygghet i å vite, at dama di har gitt bort noe som egentlig er vasnkelig å få til alle.

Rasjonaliser så mye dere vil, men dere kan ikke endre mennesklig natur. Du er et produkt av dine handlinger. Og handlinger er det som teller mest. Fortiden din deifnerer deg nå.

Det er en grunn til at kvinnelig promiskiøsitet har gjennom tidene blitt sett ned på. Før visste kvinner at det var dumt å være promiskiøs. De visste at de minket sin egen verdi og sine egne sjanser for å bli tatt seriøst. Men etter kvinnefrigjøringen forsvant dette, men menns holdninger og magefølelser henger igjen.

Ikke det at kvinner ikke pulte like mye før som nå, men de gjorde det i mindre grad og mer skjult. Dessuten var ikke samfunnet like sex-positivt som det er nå. Jenter ned i 13-14 års alderen utagerer seksuelt og blir ødelagte. Det er jo klart at menn ikke vil ha noe med slike jenter å gjøre.

Man kan godt fikse en ødelagt vase, men den vil aldri bli det samme igjen.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Du er fult klar over at de fleste jenter nå til dags ljuger om antall partnere? Noen har mange rett og slett fordi de nyter det. Andre har svært mange fordi de sliter med oppmerksomheten og selvtilliten og tar derfor de de vet vil ha de.

Kjæresten min drev også på som TS gjorde før. Hun ruset seg og var hard på flaska selv. Hun sliter mye med familien sin og har blitt mobbet store deler av ungdomslivet sitt når hun var i tenårene fordi hun hadde noen kilo for mye. Så når hun startet med amfetamin raste hun ned i vekt og så ut som "gjennomsnittet" gjør. Da var flere interesserte og vel siden hun skrek etter oppmerksomheten pga grov svikt i oppdragelsen hoppet hun på de som var ibtereserte og som hun var tiltrukket av selv.

Joda, man skal ta konsekvensene av de valga man tar, men når hun var dritings/pottefjern dag ut og dag inn og rett og slett bare ønsket oppmerksomhet så tenkte hun ikke lengre. Jeg kjente henne ikke på den tiden hun holdt på med dop. Møtte henne et halvt år etter hun hadde sluttet for godt og da var hun en helt annen. Hun hadde fått hjelp av psykolog og endelig sto opp for seg selv. Hun ljugde også til meg når vi tok opp antall partnere. Og det var hun som spurte meg og ikke motsatt. Hun sa først det var 12, men etter hvert ble det 3 doblet når hun følte seg tryggere på meg. Hun var redd jeg kom til å dumpe henne pga dette. Å det kunne ikke engang falle meg inn at jeg dumpet denne herlige jenta kun fordi hun har hatt sex med mange... Det er som regel en grunn til at jenter gjør slikt, men nå er jo jeg en over snittet moden mann i hodet da, jeg tenker lengre enn til nesa mi og før hun i det helectatt tok opp dette med psykologen visdte jeg at hun har hatt problemer i oppveksten. Så ikke kom hercå si at "tøser" ikke fortjener å få seg kjæreste når de er ærlige om det. Det er ikke sånn at de er "en gang tøs, alltid tøs". Synes forrsten også at man ikke er tøs så lenge det ikke har tikket over 50.

Anonymous poster hash: 27487...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden? Har det rablet for deg? Har snakker vi ikke om kjøp av sex/prostitusjon eller pedofile overgripere som har sluppet ut av fengsel og skal begynne å date. Vi snakker om at hun har hatt sex med flere enn hun har turt å innrømme. Det er litt forskjell kjære deg!

Anonymous poster hash: f559d...1c7

Hva de forskjellige kjønn ser på som alvorlig for dem varierer. Du kan ikke bare si at det ene ikke er alvorlig for en mann, bare fordi det ikke betyr noe for deg, kjære deg.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fult klar over at de fleste jenter nå til dags ljuger om antall partnere? Noen har mange rett og slett fordi de nyter det. Andre har svært mange fordi de sliter med oppmerksomheten og selvtilliten og tar derfor de de vet vil ha de.

Kjæresten min drev også på som TS gjorde før. Hun ruset seg og var hard på flaska selv. Hun sliter mye med familien sin og har blitt mobbet store deler av ungdomslivet sitt når hun var i tenårene fordi hun hadde noen kilo for mye. Så når hun startet med amfetamin raste hun ned i vekt og så ut som "gjennomsnittet" gjør. Da var flere interesserte og vel siden hun skrek etter oppmerksomheten pga grov svikt i oppdragelsen hoppet hun på de som var ibtereserte og som hun var tiltrukket av selv.

Joda, man skal ta konsekvensene av de valga man tar, men når hun var dritings/pottefjern dag ut og dag inn og rett og slett bare ønsket oppmerksomhet så tenkte hun ikke lengre. Jeg kjente henne ikke på den tiden hun holdt på med dop. Møtte henne et halvt år etter hun hadde sluttet for godt og da var hun en helt annen. Hun hadde fått hjelp av psykolog og endelig sto opp for seg selv. Hun ljugde også til meg når vi tok opp antall partnere. Og det var hun som spurte meg og ikke motsatt. Hun sa først det var 12, men etter hvert ble det 3 doblet når hun følte seg tryggere på meg. Hun var redd jeg kom til å dumpe henne pga dette. Å det kunne ikke engang falle meg inn at jeg dumpet denne herlige jenta kun fordi hun har hatt sex med mange... Det er som regel en grunn til at jenter gjør slikt, men nå er jo jeg en over snittet moden mann i hodet da, jeg tenker lengre enn til nesa mi og før hun i det helectatt tok opp dette med psykologen visdte jeg at hun har hatt problemer i oppveksten. Så ikke kom hercå si at "tøser" ikke fortjener å få seg kjæreste når de er ærlige om det. Det er ikke sånn at de er "en gang tøs, alltid tøs". Synes forrsten også at man ikke er tøs så lenge det ikke har tikket over 50.

Anonymous poster hash: 27487...635

Jeg ga bare et mannlig perspektiv på hvorfor de kanskje tenker som de gjør.

Det finnes alltid unntak. Du er tydeligvis en av de.

Jeg har selv oppsøkt prostituerte, og vet at en dame aldri ville forstått hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Jeg var også som dama di, ute på kjøret. Jeg er en ny person idag etter å ha jobbet med det.

Kommer jeg itl å fortelle henne sannheten? Aldri.

Jeg sier ikke at tøser ikke fortjener en kjæreste. Jeg sier bare at menn kan instinktivt føle at det er et dårlig valg av partner, når de får høre dette. Men selvfølgelig endrer det seg når man blir kjetn med dama.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi han har en indre intuisjon som forteller han at han er sammen med en tøs. Ingen mann med respekt for seg selv vil ha en tøs. Bare fortsett å bygg forholdet på en løgn.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Til dere som lurer på hvorfor menn er opptatt av antallet:

Alle menn har en innebygd magefølelse som sier at de må holde seg unna løse og mindre verdifulle damer. Det er ingen trygghet i å vite, at dama di har gitt bort noe som egentlig er vasnkelig å få til alle.

Rasjonaliser så mye dere vil, men dere kan ikke endre mennesklig natur. Du er et produkt av dine handlinger. Og handlinger er det som teller mest. Fortiden din deifnerer deg nå.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Men trenger å vite om han skal forplikte seg til en ustabil og løs dame, eller en stabil og trofast dame som ikke gir bort kroppen sin til en annen, bare hun får impulsene til det.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Jeg ga bare et mannlig perspektiv på hvorfor de kanskje tenker som de gjør.

Det finnes alltid unntak. Du er tydeligvis en av de.

Jeg har selv oppsøkt prostituerte, og vet at en dame aldri ville forstått hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Jeg var også som dama di, ute på kjøret. Jeg er en ny person idag etter å ha jobbet med det.

Kommer jeg itl å fortelle henne sannheten? Aldri.

Jeg sier ikke at tøser ikke fortjener en kjæreste. Jeg sier bare at menn kan instinktivt føle at det er et dårlig valg av partner, når de får høre dette. Men selvfølgelig endrer det seg når man blir kjetn med dama.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Er vel egentlig unødvendig å skrive noen kommentar til innleggene dine.

Anonymous poster hash: 06b54...b02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig unødvendig å skrive noen kommentar til innleggene dine.

Anonymous poster hash: 06b54...b02

Jepp, gå på person foran sak. Du kan godt prøve å komme med argumenter for hvorfor du mener det jeg sier er feil.

Visste du forøvrig at jeg ikke har noe imot en kvinnes seksuelle fortid? At den jenta jeg er mest gira på er den løseste jenta jeg kjenner? Fordi hun er kjempetrivelig og artig å være rundt. Hun vekker gode følelser inni meg. Jeg er ikke så usikker som du kanskje tror.

Det går ann å snakke om noe uten å gå på person. Men du skal ha for forsøket.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, gå på person foran sak. Du kan godt prøve å komme med argumenter for hvorfor du mener det jeg sier er feil.

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Ok, dobbelmoral.

Anonymous poster hash: 06b54...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne samtalen hadde kjæresten og jeg også relativit tidlig i forholdet. Husker ikke hvordan vi kom inn på det. Jeg var ærlig mot han og forventet det samme tilbake. Jeg bryr meg ikke om antallet hans, men når vi først kom inn på det hadde jeg følte det fryktelig leit om han følte han måtte lyve til meg om fortiden sin. Det er jo ikke antall partnere som definerer han som person, men det å lyve synes jeg ikke noe om.



Anonymous poster hash: c3635...33a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dobbelmoral.

Anonymous poster hash: 06b54...b02

Hva er dobbeltmoral med at jeg snakker generelt om hvorfor menn kan føle som de gjør, mens du går rett på person, når jeg ber om argumenter for dine synspunkt? Tror du trenger en ordbok

Anonymous poster hash: cca15...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at menn/kvinner stiller spørsmålet på et altfor sent tidspunkt, gjerne når forholdet er såpass etablert at det er sterke følelser involvert noe som igjen gjør det mer fristende å lyve.

Endret av orien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at menn/kvinner stiller spørsmålet på et altfor sent tidspunkt, gjerne når forholdet er såpass etablert at det er sterke følelser involvert noe som igjen gjør det mer fristende å lyve.

Skjønner ikke hvorfor man gidder å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...