Gå til innhold

Sjalu på venninner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en alder av 27 har jeg innsett at jeg dessverre har blitt ganske bitter, noe jeg absolutt ikke ønsker.

I korte trekk: Jeg er den som aldri har hatt et forhold, eller egentlig holdt på med noen. En del av venninnene mine fikk seg først type for 2-3 år siden, men nå er de fleste i forhold, og gjerne samboere og.

Jeg har alltid prøvd å ha godt mot, og tatt mye initativ med gutter. Alle venninnene mine sier jeg er veldig tøff. Derimot har jeg aldri klart å treffe blink, og typisk nok liker jeg gjerne de som ikke liker meg. Det har begynt å tære en del på meg, spesielt seksuelt da jeg ikke klarer ONS. Har gått flere år uten sex nå.

I går merket jeg at jeg virkelig sliter med å høre om disse fantastiske kjærestene til venninnene mine. Jeg vil jo være glad på deres vegne, men jeg har hørt om disse typene i mange, mange år, mens jeg aldri har fått det til. Jeg er en person som absolutt ikke klager, og jeg tror kanskje ingen vet hvor hardt det har vært for meg til tider. Jeg er den eneste i gjengen som har prøvd nettdating og jeg har vært på mange grufulle dates. Har ikke en eneste gang fått oppleve gleden av en gjensidig forelskelse.

Hvordan skal jeg klare å bli mindre bitter og overleve å høre om typene til venninnene mine? Jeg vil absolutt ikke være egoistisk, jeg bare føler det er litt lite forståelse ute og går. De kan si ting som "Åh, nå er han bortreist i to uker, det blir lenge uten sex", når jeg har gått flere år uten.

Vil påpeke at singeltilværelsen ikke dominerer livet mitt og jeg har det egentlig fint. Det er egentlig mest når jeg treffer venninnene mine at jeg blir påminnet at jeg ikke har noen.

Anonymous poster hash: 01572...fb4

Skaff deg single veninner!

Så er dere mer like,og i samme livssituasjon.Dødskjedelig med veninner som bare babler om typen.Og aldri gidder å gå ut eller gjøre noe annet,en å henge med typen hjemme.

Anonymous poster hash: 1e4ec...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...