Gå til innhold

Tiltrekkes du av denne hårsveisen på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minner meg om en eller annen Beckham-sveis fra tidlig 2000-tall.

Syns det er en helt ok sveis, men begynner å bli litt lei av den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis håret oppå er litt lengre, og det er satt i en liten hestehale; ja takk!

:spy:

Anonymous poster hash: 3863a...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partysvenske sveis.. haha.. motegreie akkurat som hockey og rottehale var tilbake i tid, og mange andre fæle sveiser. Noen kler det råbra andre ser teite ut. Må liksom dra hele stilen og være typen til det for at det skal være bra

Dette... Og de aller fleste kler det ikke, mange har for langt ansikt og ser ut som rånere. Ser utrolig dumt ut hvis stilen er jeans og collegegenser til, de må være litt mer gjennomførte.

Eneste jeg kan komme på i farten som kler det, er Jimmy i Boardwalk Empire.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeysammenligningen er egentlig ganske interessant. Jeg tenker folk som ser seg selv avbildet med denne sveisen vil tenke omtrent det samme som folk på 40-50 gjør i dag når de ser bilder av seg selv fra 1989.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder en slik sveis med 3 ting:

  1. Partysvenske: HUFF!
  2. Militæret: Kan ikke har hår som berører kragen, mange hadde slik sveis når jeg var inne.
  3. Hitlerjugend: De hadde sånne sveiser, bare enda mer kammet.

Ingenting av det som gjør at den sveisen blir noe fin. Takkemeg til et mannfolk med langt hår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fin på de fleste. Men ikke alle.

Forbinder det overhodet ikke med hitlerjugend, men sveisen kalles partysvenske her jeg kommer fra.



Anonymous poster hash: 24f83...c61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke egentlig noe i mot sveisen portrettert på bildet, men "Petter Pilgaard"-sleik er ekstremt turn-off for min del.

Men foretrekker egentlig naturlig, litt halvlangt hår uten noe fancy frisyre :) (Ikke ned til skuldrene altså, men hår uten at noen del av skallen er ihjelklipt/barbert).



Anonymous poster hash: deaf8...d72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke egentlig noe i mot sveisen portrettert på bildet, men "Petter Pilgaard"-sleik er ekstremt turn-off for min del.

Men foretrekker egentlig naturlig, litt halvlangt hår uten noe fancy frisyre :) (Ikke ned til skuldrene altså, men hår uten at noen del av skallen er ihjelklipt/barbert).

Anonymous poster hash: deaf8...d72

Tilleggskommentar: Foretrekker naturlig mannehår, dvs. hår som ikke er neddynket i gel eller spray.

Anonymous poster hash: deaf8...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggskommentar: Foretrekker naturlig mannehår, dvs. hår som ikke er neddynket i gel eller spray.

Anonymous poster hash: deaf8...d72

Rart med det der. Frisører skal alltid prakke på deg masse guffe, man blir visstnok stilig av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart med det der. Frisører skal alltid prakke på deg masse guffe, man blir visstnok stilig av det.

Ikke hør på dem. Er bare mersalgstaktikker.

Anonymous poster hash: deaf8...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestemoren til ei venninne av meg reagerer på denne "hitler-sveisen" som går som en farsott rundt om i landet. Hun levde under krigen og husker fortsatt hitler-jugend og hirden som hadde denne karakteristiske hårfrisyren i Tyskland og Norge. Nå begynte hun nesten å lure om nazismen var på fremmarsj blant dagens unge.

Hadde ungdommen adoptert denne sveisen like etter krigen ville det blitt like sterke reaksjoner som om noen skulle anlagt hitler-bart. Men hun skjønner at de aller fleste av dagens unge ikke vet eller husker 2. verdenskrig så da er det på en måte greit.

Men hadde det stilt seg annerledes om like mange anla hitler-bart i dag?



Anonymous poster hash: 4799f...0c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...