Gå til innhold

Hvorfor er Svenske jenter penere enn Norske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se noen markant forskjell og jeg bor på svenskegrensa og jobber med mange svensker. Har nok mer med at de fleste svenskene man ser i Norge er 20 åringer med push up bh og masse sminke. Da blir en normal kvinne kanskje litt kjedelig i forhold, enten hun er svensk eller norsk.

OT: Jeg har aldri syntes at Madelein er spesielt pen, men om man sier det så er man sjalu, så det går jo ikke. Jeg synes Victoria er mye penere.

Anonymous poster hash: 8b58c...666

Victoria syns jeg også er penere, for ikke å snakke om utsrålingen hennes;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er pga da vi løsrev oss fra Sverige så måtte de gi oss norske noen gaver,men gavene var ikke så bra. Det var 1000 feite,sure,stygge og såklart kravstore damer de fikk som de dessverre avlet på. Derfor er norske kvinner og menn så uuuuutrolig stygge imens ALLE svensker er såååå pene!

Google it det er sant asså.

Når vi først er i det seriøse hjørnet. Grunnen til at det er så mange flotte norske jenter, og flere med av rødt hår, er selvfølgelig at norske vikinger reiste på kulturutveksling til de engelske øyer. Etter at de drepte munker og menn tok de med seg de peneste jentene hjem igjen. Det blir helt tydelig når man sammenligner arvematerialet de etterlot og det det tok med seg hjem

Case closed :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er i det seriøse hjørnet. Grunnen til at det er så mange flotte norske jenter, og flere med av rødt hår, er selvfølgelig at norske vikinger reiste på kulturutveksling til de engelske øyer. Etter at de drepte munker og menn tok de med seg de peneste jentene hjem igjen. Det blir helt tydelig når man sammenligner arvematerialet de etterlot og det det tok med seg hjem

Case closed :opplyser:

Akkurat. Leste et sted at Sør-Norge og Island er de stedene som har mest irsk arvemateriale utenfor de britiske øyer. De siste 15 årene har det foregått veldig mye forskning på genetisk materiale, spesielt i Storbritannia, som viser at det faktisk er genetiske forskjeller mellom oss og svenskene, den anonyme brukeren som siterte mitt innlegg har virkelig ikke peiling.

Faktum er at mens svenskene overhodet ikke har anlegg for rødt hår, er dette ganske vanlig i Norge, samtidig som at svenskene og finnene jevnt over er mye lysere enn oss. Jeg har ikke sagt at våre jenter nødvendigvis er noe mindre tiltrekkende enn de svenske, men at det er forskjeller.

"Du bør forklare hvordan det kan ha seg at Norge i såfall har en så utrolig mye bedre økonomi enn Sverige."

Er du tjukk i huet? Vi har olje og gass, svenskene har bare sitt stål og sin nevenyttighet. Før vi fant oljen, var svensk økonomi mye bedre enn den norske og svensk industri stod mye sterkere enn vår.

"De er knyttet til kontinentet og kan ha litt andre inflytelser enn oss, både genetisk og kulturelt."

Danskene er faktiske nærmere beslektet nordmenn enn svenskene er. Dette er også noe som fremgår av den seneste forskningen i vårt arvemateriale. Jeg tror du forsøker å si at danskene er litt mer "tyske" enn oss, men det er de egentlig ikke. Det er heller slik at tyskerne i Nord-Tyskland, fra Hamburg og oppover er litt mer danske enn tyskerne for øvrig.

Addendum: Må nesten fremheve at det blir feil å bruke de svenske kongebarna som eksempler på hvordan svenske kvinner ser ut, når de rent faktisk nesten ikke har svenske gener. Deres forfedre kommer hovedsakelig fra Frankrike og Tyskland og dronning Silvia er jo tysk.

Endret av Trygve81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Prinsesse Madeleine, som liksom skal være det store symbolet på svensk skjønnheter noe spesielt pen: http://svenskdam.se/2014/09/kunglig-glans-vid-childhood-middag-pa-berns/ Anonymous poster hash: b6947...a32

Ikke glem at hun er halvt tysk, så hun er ingen typisk svensk jente. Når det er sagt, så var hun mye penere når hun var yngre. Nå er det liten forskjell på henne og Victoria.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at hun er halvt tysk, så hun er ingen typisk svensk jente. Når det er sagt, så var hun mye penere når hun var yngre. Nå er det liten forskjell på henne og Victoria.

Dronning Silvia er halvt brasiliansk, så de er faktisk kvart brasilianske også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at hun er halvt tysk, så hun er ingen typisk svensk jente. Når det er sagt, så var hun mye penere når hun var yngre. Nå er det liten forskjell på henne og Victoria.

Ja, Victoria og Madeleine har blitt veldig like med alderen! :) Synes for øvrig Victoria alltid har virket mye søtere og mer jordnær.

Anonymous poster hash: 05a9e...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...