Gå til innhold

Hvorfor er Svenske jenter penere enn Norske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se noen markant forskjell og jeg bor på svenskegrensa og jobber med mange svensker. Har nok mer med at de fleste svenskene man ser i Norge er 20 åringer med push up bh og masse sminke. Da blir en normal kvinne kanskje litt kjedelig i forhold, enten hun er svensk eller norsk.

OT: Jeg har aldri syntes at Madelein er spesielt pen, men om man sier det så er man sjalu, så det går jo ikke. Jeg synes Victoria er mye penere.



Anonymous poster hash: 8b58c...666
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengre tenner? Studerer du lengden på tenna til folk? Takk for en god latter :skratte:

Anonymous poster hash: eaa96...39f

Folk som har lange fjes har lengre neser og tenner enn de med runde fjes. Og ja, jeg er nok litt interessert i ansikt, så legger merke til slik også :)

Anonymous poster hash: 98d18...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utseendet er likt, men svenskere er flinkere på kundeservice og er mer ariske enn oss :)

Jeg ville selv valgt en glad dame over en sur dame anytime! :)



Anonymous poster hash: 225a9...196
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil mene svenske jenter jevnt over er penere enn norske, og jeg har møtt forholdsvis mange. Jeg tror det er dels genetiske forskjeller, dels kulturforskjeller. Ikke enig, da det ikke finnes natulige barrierer mellom Norge og Sverige som har lagt hinder for forflyttninger over grensene (altså gjennom tidene).

Svensker har faktisk litt andre gener enn oss i Norge. De får for eksempel oftere lyst hår enn oss og de er nesten ikke disponert for rødt hår og fregner slik mange i Norge og Danmark er. Gener for rødt og blondt hår er temmelig nære beslektet, så dette innebærer egentlig ingen genforskjell. Det er kanskje flere falske blondiner i Sverige fordi det er en kultur for å foretrekke denne typen utseende blant kvinner der, men Norge er jammen ikke langt bak.

Det er heller ingen hemmelighet at svensker har bedre oppdragelse og selvdisiplin enn oss. Klart det medvirker til hvorvidt jenter virker attraktive eller ikke. Du bør forklare hvordan det kan ha seg at Norge i såfall har en så utrolig mye bedre økonomi enn Sverige. Det kan ha noe med oppdragelse og selvdisiplin å gjøre det også.

Vet ikke helt om jeg synes danske jenter er noe penere, og jeg har studert i København. De er knyttet til kontinentet og kan ha litt andre inflytelser enn oss, både genetisk og kulturelt.

Anonymous poster hash: 98d18...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utseendet er likt, men svenskere er flinkere på kundeservice og er mer ariske enn oss :)

Jeg ville selv valgt en glad dame over en sur dame anytime! :)

Anonymous poster hash: 225a9...196

Nei, de har mer finsk, polsk og baltisk i seg enn oss :)

Anonymous poster hash: 98d18...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har sett så virker det som de veldig pene jentene i Sverige er konsentrert rundt Stockholm og bydelene mens i Norge er de pene jentene spredd over hele landet. Helt sikkert veldig feil, men litt artig observasjon :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

utseendet er likt, men svenskere er flinkere på kundeservice og er mer ariske enn oss :)

Jeg ville selv valgt en glad dame over en sur dame anytime! :)

Anonymous poster hash: 225a9...196

Ja,Mener er å ha lest et sted at det finnes flere blåøyde og lys blonde mennesker i Sverige og Finland enn i Norge og Danmark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må få lov å ha et uheldig bilde? Jevnt over er hun en pen dame som de fleste menn ville hatt og de fleste jenter ville sett ut som.

Jeg synes hun ser streng ut. Vet ikke helt hva det er som gjør det, men... I tillegg har hun smale lepper (ikke at det er noe galt med det, har, men synes det er aller penest med litt fyldigere lepper!) Finnes mange som er penere enn henne.

Anonymous poster hash: 05a9e...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Hva er vitsen med tråder som alltid skal inneholde negativitet rundt norske kvinner og menn? Hva er det med dere som gjør at dere misliker deres landsmenn så mye når det gjelder utseendet? Synes det går litt vel langt når man begynner å dra frem norske vs svenske jenter, herregud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Ja,Mener er å ha lest et sted at det finnes flere blåøyde og lys blonde mennesker i Sverige og Finland enn i Norge og Danmark.

Den siste blonde personen i verden kommer til å være i Finland. Det er trist(at blondiner kommer til å bli utrydda, ikke at det siste eksemplaret bori i Finland)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg kan ikke se noen markant forskjell og jeg bor på svenskegrensa og jobber med mange svensker. Har nok mer med at de fleste svenskene man ser i Norge er 20 åringer med push up bh og masse sminke. Da blir en normal kvinne kanskje litt kjedelig i forhold, enten hun er svensk eller norsk.

OT: Jeg har aldri syntes at Madelein er spesielt pen, men om man sier det så er man sjalu, så det går jo ikke. Jeg synes Victoria er mye penere.

Anonymous poster hash: 8b58c...666

Men Mette Marit er den fineste av alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når folk prater om "før i tiden" så mener de "for fire år siden"? Det var da godt vi endelig fikk slått fast det, AB!

Siden du er opptatt av å få frem de ferskeste bildene så fant jeg et bilde fra i dag faktisk:

http://4.bp.blogspot.com/-XNtl-gGXUO4/T3Cu1hEHWfI/AAAAAAAADHo/YqeYBpSy7DM/s1600/H.K.H.Prinsessan_Madeleine_2_BE.jpg

Her ser hun mye bedre ut enn på det bildet du fant frem.

Anonymous poster hash: e68f5...14d

Er jo ikke rart at Madde ser penere ut på det bildet du lenker til her, hun er jo så photoshoppa at hun nesten er selvlysende...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Syns denne diskusjonen er tullete og jeg vil ikke hive meg på,men jeg reagerer sterkt på din uttalelse. Det er så mange som ikke klarer å diskutere ordentlig og som ikke tåler å høre andres mening. Nå snakker vi om inntrykk og smak. Du kan ikke fortelle noen at de bare skal "godta" din inntrykk vel?

Det er som å snakke med 5 åringer.. dette er helt seriøst, uten å tulle nå det vil lærer om på barneskolen. "Alle for lov til å ha egen mening" Bare ikke på KG:)

Anonymous poster hash: 6ae6c...e9b

Men det er jo sant. Du må holde deg til fakta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drømmeutseende mitt i hvert fall, kan

Hva er vitsen med tråder som alltid skal inneholde negativitet rundt norske kvinner og menn? Hva er det med dere som gjør at dere misliker deres landsmenn så mye når det gjelder utseendet? Synes det går litt vel langt når man begynner å dra frem norske vs svenske jenter, herregud.

Haha, enig. Ganske latterlig diskusjon



Anonymous poster hash: 05a9e...2bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Det er noe med at svenske jenter er mer varme. ;)

Anonymous poster hash: 45830...2bb

Varmere? Ahahaha!! Er det etter noen glass innenbords eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silverstream

Vel, når vi er inne på det der; Jeg har lagt merke til mange svenske kjekke gutter :P da versus norske gutter.

Tenker da på menn i 20-årene. Her synes jeg de svenske ofte ser litt mer velstelt ut, altså med hårgel, litt stiligere kledd osv (tenker ikke på masse muskler, brunkrem og sminke altså). Men rett og slett litt mer velstelt på en positiv måte.

Og gjerne litt høyere enn norske menn også.

Men dette skal jeg absolutt ikke si at er representativt på noen som helst måte, men har sett mange kjekke svensker på gata i forhold til norske ;)

Kanskje den svenske befolkning er den peneste i europa?

Anonymous poster hash: d079d...8ae

Ønsketenkning fra din side kanskje

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga da vi løsrev oss fra Sverige så måtte de gi oss norske noen gaver,men gavene var ikke så bra. Det var 1000 feite,sure,stygge og såklart kravstore damer de fikk som de dessverre avlet på. Derfor er norske kvinner og menn så uuuuutrolig stygge imens ALLE svensker er såååå pene!

Google it det er sant asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med tråder som alltid skal inneholde negativitet rundt norske kvinner og menn? Hva er det med dere som gjør at dere misliker deres landsmenn så mye når det gjelder utseendet? Synes det går litt vel langt når man begynner å dra frem norske vs svenske jenter, herregud.

Hvit skam kjenner ingen grenser. Er patetisk med slike tråder som dette her...

Det ironiske er at svenskene er det folket i Europa som har mest skam av alle - de hater seg selv og gjør alt de kan for å utrydde sitt eget folk gjennom å importere 100 000 innvandrere fra U-land hvert år. Jeg har ingen respekt for svensker fordi de ikke respekterer seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk mange om det. Syns selv hun er normal/søt, men ikke noe spesielt pen. Og flere andre som har sagt akkurat det samme. Man er ikke et dårlig menneske fordi man ikke syns det media fremstiller som pent er noe pent. Smaken er bare så forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...