Gå til innhold

Nei vi ønsker ikke kvinnene slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør ikke hvem ho Stifen syns er kjekk, jeg spør hvem tror du flestparten av kvinner foretrekker. Samme er det med menn. De fleste menn går etter supermodeller og ikke overvektige. Sjokkerende virkelig..

Anonymous poster hash: 671ca...355

Tror du nok er litt desillusjonert her, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du nok er litt desillusjonert her, gitt.

Visste at du ikke hadde noe mer å komme med ja:)

Anonymous poster hash: 671ca...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste at du ikke hadde noe mer å komme med ja:)

Anonymous poster hash: 671ca...355

Uansett mer substans enn det pisset du lirer av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hårspray

Visste at du ikke hadde noe mer å komme med ja:) Anonymous poster hash: 671ca...355

Så får jeg heller ta over, da. Om du i din villedelse tror du har vunnet diskusjonen, liksom.

Å sammenligne menn og kvinner slik du gjør med disse bildene går ikke, fordi mannskroppen er prisgitt å slippe unna med mye mer enn en kvinnekropp. Kvinnekroppen har etter hvert så mange navngitte og absurde skavanker at det nesten er en fulltidsjobb å skulle buktes med alt - det være seg hudorm, muffinsmage, grevinneheng, hengepupper, hengemus, ridebukselår, hengerumpe, flat rumpe, bollemage, pigmentflekker... Lista er lengre, suppler gjerne. Jeg har fremdeles til gode å se reklamer rettet mot menn som oppfordrer til å kvitte seg med muffinsmage og grevinneheng.

Men det er klart, det er jo vanskelig å ta dette innover seg om man har som utgangspunkt at kvinner skal <i>være</i> en kropp, og hensikten med den kroppen er at menn skal finne den attraktiv og kvinner skal misunne den. Spesielt fordi alle har hver sine preferanser, og man kan aldri forestille seg hvor sensitivt temaet kropp kan være om man selv aldri har følt på presset.

Jeg er ikke en kropp - jeg har en kropp. Den får meg rundt i verden uten å gi meg nevneverdige plager, og da burde vel dette strengt tatt være nok. Selv om jeg aldri har sett smashing ut i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvor mange av kvinner tror du syns han her er kjekk?

http://thumbs.dreamstime.com/z/surprised-fat-man-25234855.jpg

Anonymous poster hash: 671ca...355

Men samme eksemplet er brukt med bildene i artikkelen. I sedvanlig kg stil er du for lat til å lese start innlegget, bra jobbet.

Anonymous poster hash: 671ca...355

Hvor mange damer fra bildene i artikkelen har like stor hengevom som den mannen du linker til? Det er en fordel å være litt saklig hvis du skal bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

hehe, det er jo sant da jenter.

Det er selvsagt noen som liker de tykke, men standarden er å like fysisk sunne kvinner. Og nei,feite folk kan ikke være sunne.

Hvor mange av kvinner tror du syns han her er kjekk?

http://thumbs.dreamstime.com/z/surprised-fat-man-25234855.jpg

og hvor mange kvinner tror du syns han her er kjekk?

http://colettelettieri.com/wp-content/uploads/2014/05/fit-man.jpg

Anonymous poster hash: 671ca...355

ingen av dei var kjekke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er sikkert lettere for dere å leve i fantasiverden hvor feite folk er de fineste. Men dere kan si hva dere vil, virkeligheten snakker for seg.



Anonymous poster hash: 671ca...355
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hårspray

det er sikkert lettere for dere å leve i fantasiverden hvor feite folk er de fineste. Men dere kan si hva dere vil, virkeligheten snakker for seg. Anonymous poster hash: 671ca...355

Jamen les hva som faktisk blir skrevet, istedet for å tolke fritt. Har du lest tråden? Det har jeg. Ingen sier at det er finest å være feit. Poenget jeg og mange med meg vil ha fram er at det skal være lov å ha det bra uansett kroppsfasong. Vedder den faste ræva mi på at de fleste overvektige allerede vet at det er usunt å være overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er jo sant da jenter.

Det er selvsagt noen som liker de tykke, men standarden er å like fysisk sunne kvinner. Og nei,feite folk kan ikke være sunne.

Hvor mange av kvinner tror du syns han her er kjekk?

http://thumbs.dreamstime.com/z/surprised-fat-man-25234855.jpg

og hvor mange kvinner tror du syns han her er kjekk?

http://colettelettieri.com/wp-content/uploads/2014/05/fit-man.jpg

Anonymous poster hash: 671ca...355

Han nederste var grisedeilig.

Anonymous poster hash: 91df6...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen les hva som faktisk blir skrevet, istedet for å tolke fritt. Har du lest tråden? Det har jeg. Ingen sier at det er finest å være feit. Poenget jeg og mange med meg vil ha fram er at det skal være lov å ha det bra uansett kroppsfasong. Vedder den faste ræva mi på at de fleste overvektige allerede vet at det er usunt å være overvektig.

Oh herregud. Jeg har ikke sagt at feite tror de er sunne. Men jeg føler denne feithetskampanjen går ut å tvinge resten av verden til å late som deres valker er deilige. For det ser virkelig stygt ut og det syns 90% av befolkningen. LIkevel MÅ de ha disse bladene for å vise frem at "big is beautiful" hvor feite damer poser med...Hold deg fast...VELTRENTE menn!

Denne kampanjen irriterer meg av flere grunner.

1. De lyver.

2. Det er ofte shaming av tynne folk samtidig. "real men like curves only dogs want bones" feks

3. Det fremhever overvekt som noe fint, mens i virkeligheten så er overvekt et stort helseproblem i Norge..

4. De ekskluderer menn.

Anonymous poster hash: 671ca...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...