Gå til innhold

Hvilke sko til dette skjørtet?!


Leanne

Anbefalte innlegg

Jeg har flere lignende skjørt, både grå og svarte. Ønsker å bruke de mer i hverdagen, men er veldig usikker på hva slags sko jeg kan ha til...

Kan jo legge til at jeg er småbarnsmor og ute og triller barnevogn, så høye hæler er uaktuelt til hverdagsbruk...

post-8570-62929_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare det at jeg ikke synes noen av mine sko passer, så er igrunn litt frustrert..

Har kun brukt skjortene på fest til nå, med mer pen sko.. Som jo blir for kalde nå utover høsten.

Du har ikke link til noen sko du tenker passer, kjenne jeg må ut på shopping snart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkle snøresko i skinn? Enten "herresko" eller noen med kilehæl? Chelseaboots? Loafers? Lave støvletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint skjørt! :)

Bra at du ønsker å bruke det til hverdags også. Nå er det jo snart vinter og kaldt ute, og dette skjørtet går da fint til ulike boots, anckle boots, lavhæla støvletter mm. Innendørs (f.eks. på jobb) kan du da bruke ulike flats, "innesandaler" og andre mer komfortable sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte du vise meg dette? Jeg har nylig sendt bestilling til Nelly, men nå vil jeg bare ha meeeer!! :(



Anonymous poster hash: 41099...e60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med å finne sko uten hæl til slike antrekk i hverdagen. Kan dere komme med eksakte bildeeksempler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med å finne sko uten hæl til slike antrekk i hverdagen. Kan dere komme med eksakte bildeeksempler?

Ønsker også bildeeksempler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde, men synes også at "alt" passer. Sneakers, converse, ankelstøvletter, chelseaboots, ballerina, pumps...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere lignende skjørt, både grå og svarte. Ønsker å bruke de mer i hverdagen, men er veldig usikker på hva slags sko jeg kan ha til...

Kan jo legge til at jeg er småbarnsmor og ute og triller barnevogn, så høye hæler er uaktuelt til hverdagsbruk...

Kan du sende link til skjørtet? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også enig i at ankelboots er fint til slike skjørt! Legger ved et par linker til lave sko jeg synes funker :-)

http://www.zalando.no/pier-one-stovletter-sort-pi911n00s-q11.html

http://www.zalando.no/zign-stovletter-brun-zi111n01q-b11.html

Ellers synes jeg også sneakers som Converse eller New Balance kan være fint, hvis man kjører en litt avslappet stil med f.eks t-skjorte/genser og en cardigan til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...