Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Jeg begynner også å bli ganske lei hu, kjenner jeg blir litt irritert på måten hu driver på :gjeiper:

Men men, håper hu roer seg litt etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er det ikke ny episode i dag?

Uff, håper ikke Susan og Mike går fra hverandre. Det holde med at Lynette og Tom. De kan jo ikke ende serien sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Ser ikke ut som det er ny episode i dag nei. Æsj er så lei av at dette skjer hele tida med denne serien. Stadig dager hvor det ikke sendes og opphold som kan vare i ukesvis... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke og vente. Siden jeg ikke fikk sove igår, så så jeg på de 3 første episodene. Skal se den 4.episoden etterpå. :popcorn: Synd det er siste sesong men synes den virker bra hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VISSTE det var noe muffins med han nye naboen!

De må vel flytte liket nå da. Passer ikke akkurat for Carlos med den tilstanden hans.

Spennende dette her! Synd det er en uke til neste gang.

Jeg bare syns det er for mange løse tråder nå i og med at de skal avslutte om noen episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som har sett på i det siste?? :)

Nå er det skikkelig spennende, mye som skjer. Må si at jeg ikke liker han Chuck i det hele tatt, hadde ikke gjort noe om det hadde skjedd noe med han ;) hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett på i det siste?? :)

Nå er det skikkelig spennende, mye som skjer. Må si at jeg ikke liker han Chuck i det hele tatt, hadde ikke gjort noe om det hadde skjedd noe med han ;) hihi...

Kanskje Bree "fikser" han :)

Vil ikke at Tom og Lynnette skal gå fra hverandre! Det ser jo stygt ut nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt greit med Tom og Lynnette jeg. Hum er så bitch og han er så snill og god.

Ja, hun kan nok være litt bitchi mot han, men allikevel så hører de sammen syns jeg :)

Mulig hun skjønner alvoret og skjerper seg nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også dette er en veldig spennende sesong! Håper de fortsetter jevnt, og ikke tar hundre pause mellom episodene slik de har ne tendens til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er ukjent hvor mange episoder det er i sesong 8. Har sett noen steder at det står 11, og andre steder at det er 9.. Men er nok langt fler en det, håper det hvertfall!

Blir en lang pause i denne sesongen også! På 1 mnd ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...