Gå til innhold

Hva er din fetish ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Murica

a : an object (as a small stone carving of an animal) believed to have magical power to protect or aid its owner; broadly : a material object regarded with superstitious or extravagant trust or reverence

b : an object of irrational reverence or obsessive devotion : prepossession

c : an object or bodily part whose real or fantasied presence is psychologically necessary for sexual gratification and that is an object of fixation to the extent that it may interfere with complete sexual expression

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe fetisj, men jeg føler med TS som ikke får noen skikkelige svar. Bare preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd. Sæd, sæd og atter sæd. Drømmer om å bade i det. Jeg elsker sæd.

Anonym poster: 9b9c757e0dd9c523755858b5299d3e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd. Sæd, sæd og atter sæd. Drømmer om å bade i det. Jeg elsker sæd.

Anonym poster: 9b9c757e0dd9c523755858b5299d3e44

Kom hit da....Har masse klart til deg ;)

Anonym poster: 5b5a6c602019c04324a269090a4e4f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

soveposer er gøy

Anonym poster: 929b815965888abda845e2d6d2d8756a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner på å vite at andre mannfolk grisepuler min deilige sexy dama.

Anonym poster: 231942e51ef2c359828d8edebf7e3122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk, lær, latex, strømper, kveling, å bli slått, å bli druknet, bondage, ydmykelse ++

Klarer å ha sex uten, men det kan ikke sammenlignes med hvordan det føles å ha sex MED disse elementene. Helt klart fetisjer, ikke bare preferanser.

Cat <3

Anonym poster: efe2360cb8f82ac8915bc1cb6b97a186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner VELDIG på rockegutter under 20, er selv helt i slutten av 20-åra. Kan det regnes som fetisj eller går det mer som preferanse?

Anonym poster: c9e561fc71cd2a51654e333a0531bb41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wetsex.

Jeg vet ikke hvorfor jeg liker det, men det er faktisk noe av det mest pirrende jeg vet om :)

Anonym poster: 7c327c3d4ea1cc0e1bc4c651f3b3fe8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hit da....Har masse klart til deg ;)

Anonym poster: 5b5a6c602019c04324a269090a4e4f91

Hva faen er greia med å komme med sånne kommentarer? Ikke rart ingen kommer med fetishene sine.

Anonym poster: 7fee9931495cd844fb0523836287b231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kåt av veltrente manne rygger. Så pirrende.

Anonym poster: e33dea6cc8b07568bc0a7297f821c6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

Jeg tænder på læder - en kvinde i læderbukser og læderjakke og jeg det samme og så......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner du seksuelt på et ikke menneskelig objekt ? Feks lakk, lær, nylonstrømper, - enten du tenner på at du selv har det på deg, eller tenner du når andre bruker det ?

Eller tenner du feks på bondage,bdsm wetsex eller andre mer eller mindre tabuer ?

Det regnes også som en fetisj å tenne på enkelte kroppsdeler osv, osv.

Oppfordrer til fordomsfrie og respektfulle kommentarer.

Her vil jeg høre om hvordan dere har det med deres fetisher :)

Anonym poster: 718fb578546716817efeeb0ea5d344d5

Jeg har så avgjort en fetish, og det er løpetights/leggings. Når jeg ser damer ikledd dette blir jeg kåt som f... og får mest lyst til å kaste meg over vedkommende

Anonym poster: 37d9bafc79117426eb2916e2ff026cb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner du seksuelt på et ikke menneskelig objekt ? Feks lakk, lær, nylonstrømper, - enten du tenner på at du selv har det på deg, eller tenner du når andre bruker det ?

Eller tenner du feks på bondage,bdsm wetsex eller andre mer eller mindre tabuer ?

Det regnes også som en fetisj å tenne på enkelte kroppsdeler osv, osv.

Oppfordrer til fordomsfrie og respektfulle kommentarer.

Her vil jeg høre om hvordan dere har det med deres fetisher :)

Anonym poster: 718fb578546716817efeeb0ea5d344d5

Jeg har så avgjort en fetish, og det er løpetights/leggings. Når jeg ser damer ikledd dette blir jeg kåt som f... og får mest lyst til å kaste meg over vedkommende og ta for meg på alle mulige måter. Ettersom jeg er en ordentlig fyr vil jeg selvsagt ikke gjøre dette(hvis jeg ikke får lov så klart), men jeg blir virkelig vill og yr av dette plagget. Det er såpass ille at jeg ikke kan trene på treningsstudio da det er for mange damer i tights der og det da ikke blir trening, kun glaning. Ikke særlig effektivt eller sjarmerende.

Anonym poster: 37d9bafc79117426eb2916e2ff026cb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele livet tenkt på BDSM og playrape, men bare i fantasien. Aldri turt å fortelle det til en partner eller leve det ut. Jeg håper jeg finner en som gjør det med meg uten at vi nødvendigvis prater så mye om det.

Anonym poster: 6c22b4617f3483f58f1d935f407b86f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Dette er veldig rart, jeg vet... Men kiling :P Altså å bli kilt, ikke å kile noen selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, plutselig to tråder om samme sak, og ser ikke ut til at svarene fra den andre tråden også er her.... Jeg tenner på damer i Hooters uniformer, må på Hooters hver gang jeg er i USA. Trange shortser og topper, store myke sokker, hvite joggesko, herlig....



Anonymous poster hash: b1641...725
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsa

Gut fra Danmark som også lige vil blande mig...smiler

Jeg har en fetish for skinn. Sex i skinn jeans og jakke er bare dejligt - kvinden skal naturligvis også være i skinn.

Se den hvide sperm på skinn tøjet er dejligt.

Også wetlook altså vådt tøj er dejligt. se et par dejlige store bryster gennem en hvid skjorte uden bh og have sex i vådt tøj er dejligt

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om har jeg egentlig ingen fetisher. Men jeg ble slikket på tåa en gang på fest av en fyr med fot-fetish... Han sa jeg hadde fine tær. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...