Gå til innhold

Afrikanske menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange her som liker afrikanske menn eller lignende og hvor mange har du hatt sex med?



Anonymous poster hash: add93...719
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Afrikanske menn er sterke, kjekke, muskuløse og har veldig høy sædkvalitet. Dette er tegn på sunnhet. Er jo også deilig at mange av de har så store. Prøvd en del, og mange av de ligger langt over gjennomsnittet:)

Anonymous poster hash: 2d288...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også nysgjerrig på en velutstyrt svart mann. Men er også livredd for sykdommer og det hadde sikkert ikke vært så veldig realt mot min samboer om jeg realiserte en av mine fantasier. :rodme: Men jeg burde vel ikke tenke tanken en gang, så jeg lister meg ut stille og rolig......



Anonymous poster hash: 5223e...588
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle svarte menn fra AIDS-land? :klo: siden sykdommer nevnes som et angstmoment?

Litt usikker på formuleringen her, men altså, snakker vi om menn som er svarte, eller må de komme rett fra Afrika, og hva er eventuelt forskjellen på generelt svart og Afrika, i tenningsøyemed?

Endret av KateW
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger med afrikanske kvinner hele tiden. DEILIG...



Anonymous poster hash: 9070d...a4a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også nysgjerrig på en velutstyrt svart mann. Men er også livredd for sykdommer og det hadde sikkert ikke vært så veldig realt mot min samboer om jeg realiserte en av mine fantasier. :rodme: Men jeg burde vel ikke tenke tanken en gang, så jeg lister meg ut stille og rolig......

Anonymous poster hash: 5223e...588

Dra til usa og finn deg en afroamerikansk mann! De har ikke så mye aids. Er de jeg har har hatt sex. De bruker å ha store, iallefall 4 av de 6 jeg hadde sex med hadde det.:) Han ene hadde så stor at jeg ikke trodde jeg skulle få den inn. Den var så tykk at jeg trodde jeg skulle revne, hehe. Men fikk en sykt deilig orgasme. Han var firsiktig til jeg hadde blitt vant med monstret hannes. Har mannen din liten eller?:)

Anonymous poster hash: 2d288...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

once you go black you never go back. Er litt så sånn for min del iallefall.:)

Anonymous poster hash: 2d288...6c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med flere av afrikansk opprinnelse, og det har vært ganske bra i de fleste tilfellene :)



Anonymous poster hash: 6a7b2...2d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Dra til usa og finn deg en afroamerikansk mann! De har ikke så mye aids. Er de jeg har har hatt sex. De bruker å ha store, iallefall 4 av de 6 jeg hadde sex med hadde det. :) Han ene hadde så stor at jeg ikke trodde jeg skulle få den inn. Den var så tykk at jeg trodde jeg skulle revne, hehe. Men fikk en sykt deilig orgasme. Han var firsiktig til jeg hadde blitt vant med monstret hannes. Har mannen din liten eller? :)

Anonymous poster hash: 2d288...6c2

De har bare bittelitt AIDS? :fnise:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Kunne ikke falt meg inn. Finner de avtennende.



Anonymous poster hash: 92340...a88



Anonymous poster hash: e6232...bdc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Afrikanske menn er sterke, kjekke, muskuløse og har veldig høy sædkvalitet. Dette er tegn på sunnhet. Er jo også deilig at mange av de har så store. Prøvd en del, og mange av de ligger langt over gjennomsnittet:)

Anonymous poster hash: 2d288...6c2

er bare så synd at dersom de er født og oppvokst i hjemlandet har de en kultur som kræsjer totalt med vår.

Det at de har så himla mye større pikker er bare tull. Kanskje det gjelder gjennomsnittet, men langt fra alle

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd èn, var veldig nøye med at han skulle ha kondom på for å si det sånn.. Ikke noe å klage på nei! En av de beste jeg har hatt :tommelopp:



Anonymous poster hash: c776a...13c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville jeg aldri funnet på, er ikke så tiltrokket av dem.

(har hatt sex med rundt 20, ellers da ;) )



Anonymous poster hash: fc4f2...2ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har bare bittelitt AIDS? :fnise:

Haha ja ser det kunne se litt risky ut..:P Mente det er liten sjangse der;)

Anonymous poster hash: 2d288...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Once u go black, u never go back :D Nam

Har du også opplevd at de er gode elskere?:) Hvilket land har du prøvd fra? Jeg har bare prøvd afroamerikanske siden jeg er mye i usa. Er så deilig når en høy kraftig mann med svært lem, dominerer meg i senga.. mmmm;)

Anonymous poster hash: 2d288...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...