Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

10 uker :D :hjerte:

Jeg fikk sett solformørkelsen på jobb, var så heldige at det klarnet litt opp akkurat i det tidsrommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenk 10 uker idag :) syns det har flydd avsted!! Snart blir det offisielt. Rar tanke da jeg ikke er helt vant med tanken selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker :hoppe:

Flott med skattepenger og litt sammenhengende søvn :) Du skal se det blir bedre dette med søvn ;)

Spennende med solformørkelse? Leste at det var blå himmel her under hele, men sov så aner ikke om det stemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å tenke på at knøttene i magene våre er 46 år ved neste solformørkelse da!!

Og :hoppe: for 10 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden oppdatering! Dagene flyr virkelig avgårde!

Kvalmen er tydelig på retur, nå er den kun hvis jeg er sulten virker det som. Syns det var litt tidlig så håper alt er bra inni der! Magen er hvertfall stooor på kvelden nå, og ser ut som jeg er halvveis. Liten kul på morgenen og men lite tro på at det er gravidmage.

Er også usikker på om jeg kjenner livmora, noen ganger tror jeg det. Finner ikke hjertelyd enda med angelsound,. Forrige gang fant jeg ca uke 12! Hadde håpt og finne den før vi forteller det.

Ellers er oppned metoden igang med M. Mye grining ikveld men hun var overtrøyt idag, kjempelite søvn på ho idag. Sover bra på nettene fremdeles. Sov fra 2010-0530. Veldig fornøyd med det.

Har ikke nevnt det her men vi har kjøpt hus! Ikke langt fra her vi bor, og rett ved siden av svigers. Spent på hvordan det går, men jeg har ca verdens beste svigers så tror det skal gå kjempefint :) vi overtar på mandag!! Nesten ikke gått opp for meg enda. I tillegg reiser vi til danmark med svigers fra skjærtorsdag til søndag, så rekker ikke gjøre så mye i det nye huset før etter påske, men det gør bra siden vi ikke gir slipp på dette huset før slutten av april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrsten, litt intim opplysning, men har hatt litt sånn vondt nedentil i det siste. Lurer på om det helst er dager jeg har stått mye, men smerten sitter helt nederst, i kjønnsleppene på en måte. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredagskveld :)

Ligger i senga nå, sliten. M sover enda hele natten, men jeg er trøyt og sliten fordeom.

Var jo så lite kvalm et par dager og tenkte det kanskje var over, men igår og idag har det vært kvalme hele døgnet igjen. 11 uker imorgen så er nok ikke så lenge igjen. Kjenner ikke livmora mi enda, hadde kanskje trodd jeg skulle kjent den til nå siden det ikke er så lenge siden jeg var gravid sist.

Ønsker alle en fin påskeferie . Her blir det flytting og Danmarkstur, så tiden skal nok ikke snegle avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med nytt hus :) Masse lykke til med flytting og påskeferie ;)

Håper kvalmen blir bedre snart igjen så du får nyte dagene på ferie og sammen med M, godt at sovingen har blitt bedre! Er du hjemme i permisjon? Du får ikke tatt igjen eller hvilt i løpet av dagen i tillegg? Mange blir ekstremt trøtte i starten.

Det med vondt vet jeg ikke, men jeg hadde mye vondt nedentil de første ukene husker jeg. Var konstant et eller annet ubehag der nede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med nytt hus :) Masse lykke til med flytting og påskeferie ;)

Håper kvalmen blir bedre snart igjen så du får nyte dagene på ferie og sammen med M, godt at sovingen har blitt bedre! Er du hjemme i permisjon? Du får ikke tatt igjen eller hvilt i løpet av dagen i tillegg? Mange blir ekstremt trøtte i starten.

Det med vondt vet jeg ikke, men jeg hadde mye vondt nedentil de første ukene husker jeg. Var konstant et eller annet ubehag der nede :P

Ja jeg er enda hjemme i permisjon :) Starter jobb 15 april! Kan ikke fatte at jeg har vært hjemme siden 11 juni!:O

Samboeren min er fantastisk til og stå opp med henne om morgenen. Hun våkner ca 06, får da mat så tar han henne til han begynner på jobb kl 09. Da er hun trøyt og kan sove med meg i senga. Så det er gull verdt:)

Idag våkna hun 0515. Hun sov lite på dagen igår så tror det er derfor. Idag stod jeg opp, så kan samboer sove litt stakkars. Han slokner 2230 hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med flytting og god tur!:)

Når jeg var dårligst sa gynekologene at mange hadde en topp rundt uke 11. Så håper det er slik for din del, at det bare blir mindre kvalme herfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håer det stikker helt av snart :)

Jeg hørtr hjertelyden idag :) litt letta og veldig glad :) det ER en baby inni der :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Håper formen er bra til oppstart på jobb.

Godt at mannen hjelper til om morningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Hvitløk var såå deilig og høre hjertelyden :)

Askmeagain89, ja er ca 14 uker på vei når jeg begynner og jobbe så da satser jeg på at formen er tipp topp :)

Idag sa vi det til mine foreldre! Tror de ble litt sjokka, hadde nok ikke forventa det så fort! Skal fortelle det til svigers imorgen og så resten over påske. Da er jeg 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært noen hektiske dager. Vi har overtatt huset, og imorgen reiser vi til danmark.

Det blir koselig og komme vekk noen dager :) og ikke minst være sammen med kjæresten.

Huff, er så sliten og lei for tiden, tror nok det er hormonene. Oppretta en tråd om legginga til M just, og svarene gjorde at jeg ble lei meg. Huff, det er nok hormonene, men svarene gjorde at jeg følte jeg hadde vært stygg med M, og det har jo aldri vært meningen. Men man blir frustrert når man prøver nye rutiner og de ikke fungerer i det hele tatt. Og ja, kanskje jeg har stressa for mye med at hun skal sovne selv. Jeg vet ikke helt. Er ikke så lett og være mamma alltid. Vil jo bare det beste for ho.

Huff, klageinnlegg dette.

Noe hyggeligere: har fortalt svigers nå at vi skal ha ny baby, de ble kjempeglade og veldig sjokka. Tenkte ringe mi søster nå, men spørs om ho tror meg, men hadde vært greit og gjort det før vi reiste til danmark. Søstra til kjæresten min og de kommende oldeforeldrene til M får vite drt imorgen siden de skal være med til Danmark. Så blir det vel offisielt etter helga! Ikke hørt hjertelyden etter første ganga, og hadde en del stikninger idag morges, men satser på alt er fint :) kvalmen er jo der!

God påske alle som leser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Så gøy at dere har begynt å fortelle folk de gode nyhetene! :)

Og, det vil alltid være noen som mener noe om hvordan du gjør ting. Da Vesla var på den alderen der, la jeg meg på senga (vi hadde henne på vårt rom til hun var litt over året, fordi vi bare hadde et soverom) og bare hysjet litt innimellom til hun sovnet. Og de kveldene jeg ikke orket å holde på sånn (siden jeg var gravid og sliten og kvalm og alt), så gikk jeg frem og tilbake. Og jeg personlig tror virkelig ikke hun har tatt noe skade av det heller. ;)

Stol på magefølelsen og instinktene dine. Det er du som er mammaen hennes. Det er du som hører henne på kvelden. :klemmer:

God påske! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste de svarene, det er alltid noen som vet "best".. Men slikt er ikke like lett å takle med hormoner i bildet! :klem:

God påske til dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere på siste innlegg! :)

Rundet 12 uker igår! Skal på ul 14 april, fordi fastelegen tror jeg er 2-3 uker kortere på vei. Ifølge mine beregninger er jeg da 14 uker på vei. Håper de kan se kjønnet :) har en følelse på gutt denne ganga!

Nå er beina plassert på bordet etter og ha vært i danmark siden torsdag! Var med svigerfamilien og det var kjempekoselig. Dog alltid godt og komme hjem. M har kost seg og vært utslitt hver kveld. Har bare amma ho i søvn, går jo så kjapt! Eneste dritt med og være på ferie med snuppa er at hun hater og sitte i bil. Sutrer 80% av turene.

Nå begynner folk og få vite at M skal bli storesøster. Er ikke så ivrig på og fortelle det denne ganga, men alle syns det er kjempekoselig, så gøy og se reaksjonene. Prøver og få sagt det personlig til de jeg vil skal vite det av meg, eller så får jungeltelegrafen ta seg av resten. Hørte hjertelyden igjen idag, har ikke hørt den på ei uke. Greit og få enda en bekreftelse før alle får vite det. Fant den mye lenger ned idag så knøttet har flytta på seg! Er fortsatt kvalm, så håper det gir seg snart.

Ha en fin søndagskveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...