Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig! Kjenner nesten herfra hvor glad du er. Haha :D handla en del til gutten deres eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med så mange hurra for lillegutten!! Takk for det jenter :hjerte:

Så koslig med mage og bevegelser fra lille knerten :rodmer: Tenker det var stas for mormor og tante å være med på UL.

Ja, det er så utrolig koselig! Plutselig kjenner jeg noe der inne, og så må jeg bare ta meg på magen og smile. Fremtidig mormor gikk jo helt i spinn der inne mens ultralyden foregikk, og tante klarte ikke å ta øynene fra skjermen og sto med tårer i øynene. En ganske sterk og veldig fin opplevelse. Er godt å dele litt med dem også, han kommer jo til verden om bare få måneder og de vil være noen av de viktigste personene for ham.

Åh så utrolig gøy å høre at alt står bra til :D Og så gøy med en liten gutt da ;)

VELDIG glade for at det er en gutt, men vi hadde nok følt deg helt likt om vi ventet ei lita jente. Har bare sett for meg at jeg kommer til å få gutt, for det er så utrolig mange jenter i familien og jeg er alltid den som gjør ting annerledes enn resten av gjengen. Og så er jeg jo utrolig guttegal også, så det passer godt :nigo:

Herlig! Kjenner nesten herfra hvor glad du er. Haha :D handla en del til gutten deres eller?

Hehehe, ja er visst litt ekkelt lykkelig om dagen.. Ingenting som vipper meg av pinnen, går bare rundt og smiler! Vi har handlet litt nå etter hvert, tripptrappstol fra stokke med babysete på, barnevogna både med sportdel og vanlig del, vippestol og har startet på klærne. Masse som gjenstår, men har jo veldig god tid også :-) Har kjempelyst på stokke sin sleepy-seng, men vi får se da!

Gratulerer med en frisk og sprellende, liten gutt!

Hjertelig takk!

Hurra for oul og frisk guttebass :)

Tusen takk blomst12!

________________________________________________________________

Har bare trent styrketrening i løpet av svangerskapet, men klarte å meke meg på en spinningtime i dag. Det var virkelig en opptur! Tror kanskje det må bli et fast innslag en gang i uka. Eneste som var litt rart var at jeg følte at jeg sparket litt i babyen når jeg syklet, så kanskje ta styret et hakk eller to lengre opp for å unngå det neste gang :fnise:

Snart er det kjærestereise på oss også, skal ha ei langhelg i en storby. Ser det er meldt fint vær og ganske mye varmere enn her, så det skal bli veldig godt å komme seg litt vekk og gjøre noe annet. Føles ut som det er mye jobb og lite annet for tiden. Tiden går jo uansett veeeeldig fort da, så det er jo en fordel når man venter på noe godt!

Torsdag allerede dere, 1 dag til så kommer den etterlengtede helga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå storbytur høres helt fantastisk ut! Her regner det, så kos dere mye i varmt vær :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vogn har dere kjøpt? Mulig du har skrevet om det før, men jeg husker aldri noenting :P

Edit: og kos dere på babymoon!

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med langhelg, storby og sol! :briller2::hjerte:

Vi satser på storbyferie i påsken, og jeg gleder meg massivt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå storbytur høres helt fantastisk ut! Her regner det, så kos dere mye i varmt vær :sol:

Tuusen takk!! Vi hadde det helt herlig, var ikke kjempevarmt, men nok til at vi kunne sitte ute med en tynn genser i sola og drikke øl (han) og smoothie (meg). Føltes veldig godt med en avkobling, men hardt å starte på igjen på jobb.. Menmen, snart påske :nigo:

Hvilken vogn har dere kjøpt? Mulig du har skrevet om det før, men jeg husker aldri noenting :P

Edit: og kos dere på babymoon!

Takk for det Spiremor :hjerte: Vi bestemte oss for å gå for baby jogger city elite til slutt. Det var et veldig godt tilbud på den for noen uker tilbake, og da fikk vi både bagdelen og sportsdelen for 5100 (ca 3000 billigere enn vanlig pris). Det passa perfekt da vi allerede hadde sett oss ut denne vogna som en av topp 2 favoritter, så da slo vi til!

Herlig med langhelg, storby og sol! :briller2::hjerte:

Vi satser på storbyferie i påsken, og jeg gleder meg massivt :D

Åhh ja det var HERLIG! Skikkelig avkobling, og mannen skjønte godt behovet for å ta seg en lur midt på dagen og vi tok det ganske så med ro. Følte jeg fikk slappet av skikkelig i de dagene vi var på tur. Nå er det ikke lenge til deres tur heller! Blir utrolig godt med påskeferie. Hvordan er formen din ellers om dagen?

________________________________________________________________

3 dager jobb, så ny ferie! Har tatt fri mandag - onsdag i neste uke, så det blir jo ei hel uke denne påsken her. Ser frem til det. Blir muligens en hyttetur til sørlandet, men har ikke så mange andre planer enn det.

Kjenner bevegelse fra han lille hver dag, og magen begynner virkelig å vise. Noen er så tøffe at de spør om det er noe på gang der nede nå, og synes det er veldig koselig. Ikke rart det begynner å vise når jeg har lagt på meg 6 kg og det definitivt er sentrert rundt mage og pupper :fnise: Jeg la jo ut et magebilde i uke 18, så skal prøve å få lagt ut et annet nå snart for å se forskjell på 2 uker. Tror faktisk at det er litt!

Ha en fin torsdag jenter, så ser vi straks på både helg og påskefri :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh ja det var HERLIG! Skikkelig avkobling, og mannen skjønte godt behovet for å ta seg en lur midt på dagen og vi tok det ganske så med ro. Følte jeg fikk slappet av skikkelig i de dagene vi var på tur. Nå er det ikke lenge til deres tur heller! Blir utrolig godt med påskeferie. Hvordan er formen din ellers om dagen?

________________________________________________________________

3 dager jobb, så ny ferie! Har tatt fri mandag - onsdag i neste uke, så det blir jo ei hel uke denne påsken her. Ser frem til det. Blir muligens en hyttetur til sørlandet, men har ikke så mange andre planer enn det.

Kjenner bevegelse fra han lille hver dag, og magen begynner virkelig å vise. Noen er så tøffe at de spør om det er noe på gang der nede nå, og synes det er veldig koselig. Ikke rart det begynner å vise når jeg har lagt på meg 6 kg og det definitivt er sentrert rundt mage og pupper :fnise: Jeg la jo ut et magebilde i uke 18, så skal prøve å få lagt ut et annet nå snart for å se forskjell på 2 uker. Tror faktisk at det er litt!

Ha en fin torsdag jenter, så ser vi straks på både helg og påskefri :danse:

Formen min er tipp topp! Er utrolig takknemlig for at jeg har sluppet unna alt av rygg- og bekkenproblemer foreløpig. Jeg har merket denne uken at jeg begynner å bli veldig trøtt igjen etter tre måneder med tilnærmet normalt søvnbehov, men det kan jeg leve med - jeg har jo muligheten til å ta meg en ettermiddagslur når det trengs :)

Uke 18 var når min mage begynte å bli synlig for andre også - det var noen få som turte å spørre meg om det var noe på gang da, og av de som ikke turte så jeg at magen fikk veldig lange blikk :fnise: Uke 20 så stort sett alle det veldig tydelig. Den har vokst skremmende fort fra og med uke 18 og til nå - nå må jeg plutselig lene meg skikkelig over magen for å se skoene mine!

Tre dager på jobb høres ut som en passelig mengde arbeidsdager før det er klart for ny ferie :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre Miore, krysser fingrene for at det ikke kommer noen vondter eller plager din vei videre heller! Du er heldig som har hatt en periode med vanlig søvn egentlig, jeg har vært som en zoombie siden ca uke 10....Og er det enda! Men trenger ikke å sove midt på dagen da, det holder med en tidlig kveld vanligvis. Så har jeg jo alltid litt maratonsoving i helga :nigo:

Merker at magen begynner å blokkere sikten, så tenker litt på dette her med intimbarberingen.. Synes det er litt risikosport, så vurderer å bare få tatt å vokset det bort. Er redd for at det vil være utrolig vondt, men orker ikke å leve et hippie-liv hårmessig helt frem til fødselen! Mannen synes visst ikke det var noe problem med hår da, men kjenner at jeg ikke er helt komfortabel med det selv.. Vet dere om andre gode metoder for å ta seg av denne lille problematikken? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, her sier også mannen at han ikke synes hår er noe problem, men JEG synes hår er et problem! Jeg barberer fremdeles, med litt akrobatikk ser jeg fremdeles hva jeg driver med. Tipper jeg kommer til å prøve å gjøre som porcelain, og barbere uten sikt etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett et lite speil under deg, når du sitter på huk, der får du masse innsyn ;) haha! Eller, kanskje ikke det går ann engang? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode barberingstips! Jeg har bestemt meg for å prøve meg på en brasiliansk i denne omgang, spesielt ettersom jeg har spart i nesten to uker nå, så må det være noe utbytte av det :fnise:

I dag er jeg 21+0 og dermed er den 22uken i gang. Det betyr at jeg er en hel uke inn i den andre halvdelen av svangerskapet. Går fort unna her!

Har hatt en rolig påske til nå, men fikk inn en veldig god spinningøkt på søndag og en styrkeøkt i dag. Har ellers tatt det helt med ro, med litt handling på ikea (og tilhørende bygging), kjærestetid og venninnebesøk. Planlegger å dra en tur nedover til sørlandet ila enten morgendagen eller torsdag, blir nok godt med et stueskifte også.

Kjenner at det er veldig lite plager for tiden, litt strekkesmerter på sidene av magen og den vanlige trøttheten, men føler det egentlig ikke er noe å klage på. Utnytter fridagene nå til å sove i ekstreme mengder, ingen problem med 12-timers netter (bare avbrutt av litt tissepauser) for min del :nigo:

Lille sparke virker til å kose seg stort med sparking og dulting til alle tider, og jeg kjenner at jeg blir så utrolig glad og rørt hver gang jeg kjenner det. Går rundt hjemme som en dust og stryker på magen og snakker med ham... Men nå kan han jo strengt tatt høre det litt etter hvert da!

Riktig god påske ønskes dere flotte damer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av Nautika tar jeg en liten oppdatering av denne typen :-)

På vei: 21+5
Igjen til termin: 131 dager
Neste kontroll: Jordmor 15. april
Innkjøp: Vippestol, barnevogn, tripp-trapp stol + babysete til denne, litt babyklær. Har også fått litt forskjellig fra familie, "suttebamse" og litt mer klær, så er det også ganske mange flotte strikkeplagg på vei. Mamma stikker hentesett og svigermor strikker babyteppe :hjerte:

Kjønn: :babygutt:
Utålmodig: Nei, ikke enda.

Navn: Dette har vi diskutert masse, men har nå landet på en liste med 5 aktuelle navn. Det blir nok ett av disse, men vi er enige om å vente til vi møter ham før vi bestemmer oss.
Vektøkning: Fra 62,5 kg til 70,0 kg ( :blink:) Altså 7,5 kg foreløpig, men mistenker av påsken har hatt en viss finger med i spillet her :Hehe:
Vann i kroppen: Ja, litt. Har måttet ta av forelovelsesringen og har den rundt halsen som et smykke. Er ikke spesielt plaget med det fordetom.
Melk i brystene: Nei, bare rare, såre og knudrete brystvorter. Ingen melk enda!
Strekkmerker: Nei
Hodet ned: Tror det varierer kraftig, han er en liten turner der inne. God plass foreløpig!
Tungt: Ja, det synes jeg. Er forsiktig med å klage for mye, for vet jo at dette bare er begynnelsen. Kjenner likevel på at jeg blir fort sliten av å stå, blir fort andpusten og trenger masse søvn. I tillegg er jeg ganske plaget med migrene. Strekker også ganske mye på sidene av magen helt nederst når jeg både går tur og ligger å slapper av.
Kynnere: Tror det er det jeg kjenner en del av når vi går tur.
Hodet festet: Nei
Matkick: Har fått smaken på sjokolade i det siste. :sjokolade: Ellers går det mye i blåbær, jordbær, reddiker, pasjonsfrukt, kiwi og andre bær/frukter med mye smak, helst litt surt.
Plager: Føler at det hjelper utrolig masse for søvnen å ha en sove-U. Det gjør at jeg sover veldig godt og tungt. Merker det med en gang når jeg sover borte fra egen seng at det ikke blir samme søvnkvaliteten. Ellers nevnte jeg alle plagene ovenfor her.
Humør: Veldig svingende. Ler så jeg griner av mine egne vitser noen ganger, og andre ganger griner jeg fordi jeg synes det er teit å være trøtt så tidlig på kvelden :fnise:

Høygravid: Nei, ikke enda.
Fødselsforventninger: Kjenner at jeg gleder meg til den dagen og vil ikke legge så mye føringer på hvordan jeg tror det vil være. Tror kroppen vil hjelpe meg gjennom det, og jeg får bare se hva som skjer og hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...