Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Hei.

Endelig har jeg en spire i magen!! :rodmer:

Jeg har ønsket meg barn i 5 år. Måtte vente 3 år på at mannen skulle bli klar, og med 2 års prøving ble det endelig vår tur.

For dere som ikke har fulgt meg så skriver jeg litt om meg.

Jeg er 27 år og samboer er 30 år.

I februar 2012 var jeg hos gynekolog for utredning av vår barnløshet og pga smerter i underlivet og mage. Da ble det oppdaget at jeg har endometriose. Heldigvis var sædprøvene til kjære helt fine. Jeg ble Ble operert i Mai 2012. September samme året ble vi sendt til fertilitetsklinikken siden vi ikke fikk det til selv og siden jeg har endometriose. Etter 6 mnd venting var det endelig oss. Var på forsamtale i Februar, og begynte på hormoner i Mars 2013.

25. April dagen før bursdagen min satt jeg med graviditetstesten i hånden. Fineste bursdagsgaven jeg noen gang har fått! :grine::hoppendeglad::rodmer: Trodde aldri det skulle bli vår tur, men det ble det jammen meg tilslutt :hjerte:

Nå får vi bare håpe at gullegget holder seg der inne :jepp:

Endret av Frufly
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:) helt magisk følelse å få positiv test!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Fantastisk med positiv test og jeg kan tenke meg det er enda deiligere når man har prøvd så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:) helt magisk følelse å få positiv test! :)

Tusen hjertelig!! :hoppe:

Gratulerer så mye!! Fantastisk med positiv test og jeg kan tenke meg det er enda deiligere når man har prøvd så lenge :)

Tusen takk! :hoppendeglad: Ja jeg trodde aldri det skulle bli min tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Gratulerer med ny dagbok! :klemmer:

Gleder meg til å følge dagboken din - og møte knøttet du ruger på! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her må jeg jo følge med :) blir en spennende tid fremover! Krysser alt for at lille holder seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok! :klemmer:

Gleder meg til å følge dagboken din - og møte knøttet du ruger på! :strix:

Takk :nigo:

Så gøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her må jeg jo følge med :) blir en spennende tid fremover! Krysser alt for at lille holder seg fast :)

Ja det blir det :) Spennende at vi har termin nesten samtidig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok, så godt at det endelig gikk seg til :)

Takk ;) Ja det er så deilig at jeg har lyst til å skrike det ut til alle rundt meg, men får vente litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få deg ticker sånn at jeg alltid vet hvor langt du er på vei? :nigo:

Joda, men jeg husker ikke hvordan jeg lager det :sjenert: skal prøve litt i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra!!! :danse: Endelig!!!! Gratulerer så mye, Frufly! Har lest en del i prøvedagboka di, men aldri kommentert... dårlig KGer... :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra!!! :danse: Endelig!!!! Gratulerer så mye, Frufly! Har lest en del i prøvedagboka di, men aldri kommentert... dårlig KGer... :fnise::klem:

Tusen takk! :hoppendeglad: Så koselig :) Er veldig flink til det samme så ikke tenk på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke få deg ticker sånn at jeg alltid vet hvor langt du er på vei? :nigo:

Tror jeg fikk det til. Kopierte bilde og la inn url på bildet? er det slik det gjøres :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da! Gratulerer så mye! Det blir nok en spennende og fin tid framover! Heldig du er :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gullegg på vei, håper at den blir der og vokser seg stor og sterk hos deg også :) ble positiv test på meg også i går, men tror du har termin før meg. Copy+paste i signatur-innstillingene for ticker by the way. Har knotet med det selv i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...